Waar erger je je aan? #13

You’re welcome :face_vomiting:

2 likes

directe counter ergernis maar ik erger me eraan als mensen zich hieraan storen

personeelstekort + vaak de enige baantjes die (nog) niet NL sprekenden kunnen vinden + boeien? op vakantie is dit toch ook geen issue

14 likes

Het is vooral dat switchen waar ik me aan erger, maar dan erger ik me vooral aan mn sociaal ongemakkelijke zelf :sweat_smile:

4 likes

Ik lees heel graag en ik zou daarom graag een abonnement willen op de bibliotheek. Maar ik vind het zo’n naar idee dat zoveel mensen de boeken vastgehouden hebben. Het zou me wel veel geld besparen want nu koop ik per maand minimaal 4 boeken🤣 Waarom ben ik zooooo

8 likes

En de meeste boeken digitaal uitlenen, zou dat iets zijn? Of gewoon een abbo op zo’n e-bookdienst?

3 likes

Dat is een goede optie inderdaad! Ik moet me er of overheen zetten of voor een alternatief gaan

De bibliotheek voorziet ook in het verbeteren van (digitale) vaardigheden van mensen in de maatschappij! Dus sowieso een goed doel en inderdaad is er ook een systeem voor e-books.

3 likes

Nou worden boeken natuurlijk veel meer vast gehouden maar je hebt dit bijvoorbeeld niet met kleding die je koopt? :slight_smile:

2 likes

Nee want dat kan je wassen😅

2 likes

Ik werd net gebeld door een nummer dat ik niet kon en toen twijfelde ik met opnemen en miste hem net, maar het blijkt de pakketbezorger te zijn geweest en nu komen ze pas maandag weer :sob:

Echt stom dat ik daar niet aan dacht

1 like

Van die ouders die alleen maar op hun telefoon zitten in t ov.
Vooral als het van die lieve kinderen zijn dan vind ik t extra sad.

7 likes

Dat in de hele fucking stad geen een sandaal goed zat en ook nog mooi was

Kan jij niet in het huis dat je neef dan gaat achterlaten? Zo zijn jullie allebei geholpen misschien?
Los van dat het heel zuur is dat jou niets is gevraagd

Dat een stel christelijke fundamentalisten een podium krijgt om hun mening te uiten over abortus op het 8 uur journaal. Rot op, er is geen discussie over abortus

26 likes

Wtf ik wacht al 2,5u op eten. Al een paar keer gebeld en het komt er zo aan. Nou mooi niet. Tering :face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Ik was vandaag in de Jumper en er waren zo, zoveel te kleine en slechte hokken voor hamsters, vissen en vogels. Ik dacht dat dat we dat tijdperk al gehad hadden. Zelfs een compleet ingerichte hamster terrarium deugde niet :frowning: triest dat dat nog kan en mag. Ook alleen maar kut kooitjes te koop voor hamsters verder.

6 likes

Inmiddels wel gekregen?

2 likes

Ja en daardoor blijft de onwetendheid tot stand.
Wij hebben een bak van 100x55 en vol met natuurlijk interieur.
Als mensen binnenkomen vragen ze altijd
“oh, hebben jullie cavia’s?”
Nee een hamster.
“Oh hoeveel hebben jullie d’r?”
“Eentje”
“Eentje maar? In zo’n groot hok?”
“Ja en dit zijn eigenlijk maar minimale maten”

Zucht

18 likes

Ja verschrikkelijk… ik heb ook een hele rant in de winkel gehouden en toen we weggingen zei een vriend van mij: dus je gaat niks kopen? Toen riep ik iets te hard vlakbij de kassa: nee, houd niet graag dierenleed in stand. Maarja doen die medewekers natuurlijk niks mee. Gewoon alleen maar mini bakken met hoge plateaus, tralies en buizen. Hoe is dat ooit een norm geworden :pleading_face:

1 like

Wij kregen in de dierenwinkel garantie op onze hamster, mocht hij binnen een paar weken doodgaan dan konden we m omruilen voor een nieuwe. Alsof het een product met garantie is…

1 like