Tijdens een show op een festival zat een gast naast mij de hele tijd te blowen echt disgusting. Maar toen liet ik een dikke stinkscheet en toen ging ‘ie weg. Chill
Houtkachels (ja ik vind je stom als je er 1 hebt✨)
Meest nutteloze ooit en alsnog zijn ze er trots op, heel apart
Er staat bij ons in de familie een huis leeg omdat m’n oom naar een verzorgingshuis is gegaan.
Nu willen ze het in de verkoop brengen wat voor mij misschien ideaal was als in, misschien, heel misschien kon er een soort familie regeling achtig iets getroffen worden waardoor het me de kans bied om uit huis te gaan.
Maar ze helpen liever het lievelingetje van de familie die geen kutzooi achter de rug heeft, huisje boompje beestje kindje al voor elkaar heeft. Om met een gunstige regeling iets groter te gaan wonen.
En dan nog ‘betrap’ opkijken als ik aan de hand van het enthousiasme vraag wat ze gaan doen. schijnheilige lui.
Leuke zaterdagochtend wel!
M’n moeder had als ‘wraak’ de nieuwe shampooflessen ergens anders neergelegd omdat niemand volgens haar de oude weg gooit en een nieuwe pakt. Daar gaat ze dan een punt van maken terwijl ik drijfnat de gang door ren op zoek naar die nieuwe flessen.
M’n baas begint in de groepsapp van werk ineens over iets wat uit een document is verwijderd. Was perongeluk gegaan. Maar goed, toen heb ik maar m’n excuus aangeboden in die groepsapp waarin ik de helft van die mensen nog moet ontmoeten. Dus goede eerste indruk wel Terwijl ze volgensmij gewoon kon zien dat ik dat gedaan had, dus had liever een privébericht gehad. Maar misschien wilde ze ook een punt maken.
Een van m’n beste vriendinnen heb ik al weken niet gezien en zou vandaag meegaan naar de stad. Maar ze reageert echt op Whatsapp alsof ze er totaal geen zin in heeft. Dus dat wordt wss ook niet echt gezellig.
En m’n zusje is boos dat ik vanavond sushi wil gaan halen waardoor zij zelf iets moet bedenken voor het eten. Terwijl zij normaal nooit iets overlegt als m’n ouders weg zijn met eten en dan allerlei vriendinnen uitnodigt.
ik bestel nooit met achteraf betalen en nu wel weer een keer gedaan omdat echt om honderden euro’s ging. Eigenlijk kon alles terug; maar omdat ik dan geen druk voel omdat ik het toch niet betaald heb blijft het weken liggen en nu heb ik het dan eindelijk teruggestuurd. Maar veel te laat dus ben echt bang dat ze het niet meer accepteren
Heb je dit ook openlijk besproken met je familie of had je alleen verwachtingen?
Kan je dan niet een regeling treffen over het huis van de lieveling?
Voor wat het waard is: een huis mag nooit voor een habbekrats verkocht worden aan familie of vrienden. Hij mag niet lager worden verkocht dan de woz-waarde, anders wordt het gezien als een schenking waar weer veel belasting over moet worden betaald.
Misschien is het een troost?
Je gevoelens zijn niet raar. Ze hebben je niet meegenomen in beslissingen, ze namen je niet serieus in gesprekken en doen dingen achter je rug om. Dit is gewoon vervelend…
Hopelijk vind je wat afleiding vandaag!
Aan mijzelf. Ik ben zo gewend aan zelfscankassa’s dat ik echt ongeduldig wordt als ik eens bij een gewone kassa een tijdje in de rij moet staan.
Ja ik lees net dus iemand waarvan de basisschooljuf zei dat diegene het vmbo niet eens zou halen en die nu een masterdiploma heeft!???!! Echt indrukwekkend.
Ik vind dit ook zo irri. Ik begin elke x hoopvol met " Hoii" en dan is t " Could you find everything blablabla". Ulg yes.
You’re welcome
directe counter ergernis maar ik erger me eraan als mensen zich hieraan storen
personeelstekort + vaak de enige baantjes die (nog) niet NL sprekenden kunnen vinden + boeien? op vakantie is dit toch ook geen issue
Het is vooral dat switchen waar ik me aan erger, maar dan erger ik me vooral aan mn sociaal ongemakkelijke zelf
Ik lees heel graag en ik zou daarom graag een abonnement willen op de bibliotheek. Maar ik vind het zo’n naar idee dat zoveel mensen de boeken vastgehouden hebben. Het zou me wel veel geld besparen want nu koop ik per maand minimaal 4 boeken🤣 Waarom ben ik zooooo
En de meeste boeken digitaal uitlenen, zou dat iets zijn? Of gewoon een abbo op zo’n e-bookdienst?
Dat is een goede optie inderdaad! Ik moet me er of overheen zetten of voor een alternatief gaan
De bibliotheek voorziet ook in het verbeteren van (digitale) vaardigheden van mensen in de maatschappij! Dus sowieso een goed doel en inderdaad is er ook een systeem voor e-books.