Nou worden boeken natuurlijk veel meer vast gehouden maar je hebt dit bijvoorbeeld niet met kleding die je koopt?
Nee want dat kan je wassenš
Ik werd net gebeld door een nummer dat ik niet kon en toen twijfelde ik met opnemen en miste hem net, maar het blijkt de pakketbezorger te zijn geweest en nu komen ze pas maandag weer
Echt stom dat ik daar niet aan dacht
Van die ouders die alleen maar op hun telefoon zitten in t ov.
Vooral als het van die lieve kinderen zijn dan vind ik t extra sad.
Dat in de hele fucking stad geen een sandaal goed zat en ook nog mooi was
Kan jij niet in het huis dat je neef dan gaat achterlaten? Zo zijn jullie allebei geholpen misschien?
Los van dat het heel zuur is dat jou niets is gevraagd
Dat een stel christelijke fundamentalisten een podium krijgt om hun mening te uiten over abortus op het 8 uur journaal. Rot op, er is geen discussie over abortus
Wtf ik wacht al 2,5u op eten. Al een paar keer gebeld en het komt er zo aan. Nou mooi niet. Tering
Ik was vandaag in de Jumper en er waren zo, zoveel te kleine en slechte hokken voor hamsters, vissen en vogels. Ik dacht dat dat we dat tijdperk al gehad hadden. Zelfs een compleet ingerichte hamster terrarium deugde niet triest dat dat nog kan en mag. Ook alleen maar kut kooitjes te koop voor hamsters verder.
Inmiddels wel gekregen?
Ja en daardoor blijft de onwetendheid tot stand.
Wij hebben een bak van 100x55 en vol met natuurlijk interieur.
Als mensen binnenkomen vragen ze altijd
āoh, hebben jullie caviaās?ā
Nee een hamster.
āOh hoeveel hebben jullie dār?ā
āEentjeā
āEentje maar? In zoān groot hok?ā
āJa en dit zijn eigenlijk maar minimale matenā
Zucht
Ja verschrikkelijk⦠ik heb ook een hele rant in de winkel gehouden en toen we weggingen zei een vriend van mij: dus je gaat niks kopen? Toen riep ik iets te hard vlakbij de kassa: nee, houd niet graag dierenleed in stand. Maarja doen die medewekers natuurlijk niks mee. Gewoon alleen maar mini bakken met hoge plateaus, tralies en buizen. Hoe is dat ooit een norm geworden
Wij kregen in de dierenwinkel garantie op onze hamster, mocht hij binnen een paar weken doodgaan dan konden we m omruilen voor een nieuwe. Alsof het een product met garantie isā¦
Waarom beginnen feestjes in Nederland altijd zo laat𤣠Ik lig hier in een jurk, full on makeup en haar te wachten tot het 00.00 isšµāš«
Koop hem nog een keer voor jezelf! Of vraag of je hem mag lenen
Heb het journaal niet gezien, maar had hetzelfde bij dit artikel vanochtend. Ik zou er eigenlijk het liefst een klacht over indienen. Die zogenaamde nuance door twee volstrekt ongelijkwaardige standpunten als gelijkwaardig te presenteren is zo ontzettend schadelijk. WƔƔrom krijgt zoān pro-lifer zoān podium zonder tegengeluid; ik snap het echt niet.
Voor de ānuanceā deze er direct maar even bij
Jeetje⦠): ik heb ooit een docu gezien over caviaās die verkocht worden aan de dierenwinkels. Ook echt een verschrikkelijk zielige bedoeling. Letterlijk als een massaproduct
Ja 2 uur en 40 minuten later Dus net iets nadat ik hier zat te mopperen.
Het was wel warm dus ik denk dat ze het gewoon vergeten waren.
Ik heb even een paar ergernissen sinds ik uit huis ben.
Ergernis 1. Ik draag zelf geen schoenen in huis en doe ze altijd in de gang uit. Niemand van mijn familie wilt daar naar luisteren en zeggen āmijn schoenen zijn toch schoon?ā Het wil er gewoon niet in en ze doen de schoenen niet uit, dus nu plan ik mijn stofzuig + dwijlmomenten in nadat ze zijn langsgekomen.
Ergernis 2. Mijn neef rookt als een ketter, en dat mag prima op mijn balkon. Ik heb een jampotje staan waar de peuken in kunnen. Zegt hij laatst : āJa als cadeau krijg je volgende keer een asbak die je op je balkon kan zettenā echt wtf. Ik rook niet en heb daar niks aan. Vind dat zo egoistisch om een ander een cadeau te willen geven waar je zelf profijt van hebt.
Zoān zelfde ergernis had ik gister ook bij mijn moeder. Ze kwam een salade maken en wilde wat groentes snijden. Ik ben zelf een slechte kok en doe koken met de messen die ik heb (set van de blokker) en vind dat prima. Maar toen ging ze zeggen dat mijn messen niet goed zijn en dat ik voor mijn verjaardag goede messen krijg. Ik vind mijn messen prima en ik wil geen messenset waar ik nooit gebruik van ga maken. Ik gaf dat ook aan en toen zei ze āja maar als iemand anders dan een keer gebruik wilt maken van je keuken dan kan je tenminste goede messen uitgevenā Oneens, als iemand in MIJN keuken wat wilt klaarmaken moet diegene het lekker doen met wat ik heb liggen.
Ergernis 3. Mijn hond kan best even alleen zijn, maar dan moet ik met alle rust alles afsluiten en laten merken dat ik weg ga. Ik vroeg mijn moeder alvast naar de lift te lopen, omdat mijn hondje schrikt als iedereen ineens tegelijk het huis verlaat. Hij gaat dan piepen en blaffen en raakt in de war. Op de rustige manier gaat het prima, maar mijn moeder vind dat er een andere oplossing moet komen. Want āals er een vriendin langskomt kan je haar ook niet 5 minuten van te voren wegsturen en beneden laten wachtenā que? Why not. Als dit werkt voor alle partijen is er toch niks mis met even 5 minuten wachten?
Het is allemaal goed bedoeld, maar iedereen lijkt voor me te denken. Er zijn namelijk geen vrienden die hier langskomen en er zijn al helemaal geen mensen die in mijn keuken komen koken dus ik snap de ophef niet.
Sorry voor de zeikpost