Waar erger je je aan? #13

Ik erger me echt aan iedereen in je post (op jou na), waarom kan niemand normaal doen

16 likes

Net als solero’s, vind een pakje met 3 nog een stommer aantal

9 likes

oohh hier heb ik nu echt zin in :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Hahahaha
Komkommer ipv kaasstengels

Echt een goede tip

53 likes

Een lifehack!

1 like

“Slimme switch”
:zipper_mouth_face:

2 likes

Dat ik daar niet eerder aan had gedacht… lifehacks hiero :smiling_face_with_tear:

3 likes

Aan de meid in de trein die door haar telefoon scrolt en dan steeds " Huuh wat is dit" " ohja ik moet die en die nog appen"
En dat soort dingen mompelt.

7 likes

Ik vries mijn restant wraps altijd in, zijn ook zo ontdooit als je ze er uithaalt. Als ik dit een aantal keer doe heb ik weer een complete wrap maaltijd haha.

4 likes

Omg geniaal! Hahaha waarom kwam dit niet in mij op?

Ik eet de ene warp de volgende ochtend met roerei en beetje salsa. Ook lekker!

2 likes

Ben ik een ontzettende zeikerd als ik het normaal vind wanneer je nieuw in een straat komt wonen dat je het even meldt wanneer je een bouwcontainer voor iemands huis plaatst? Ik krijg nieuwe buren, de nieuwe buren heb ik nog niet ontmoet, maar ik werd vanochtend wakker gemaakt door een bouwcontainer die recht voor mijn deur is geplaatst. Ik vermoed dat ik de komende tijd dus vol in de bouwherrie zit en dat is toch niet zo fijn als je de hele week thuis werkt. En dat er gebouwd wordt is op zich prima maar meld het even zodat ik/we er rekening mee kunnen houden.

4 likes

Het is echt recht voor mijn deur. Het is mijn voortuin stoep parkeerplek en op die parkeerplek staat de container. En voor de deur van dat huis kon niet omdat op die parkeerplek een auto stond. We hebben namelijk een tekort aan parkeerplekken dus als je niets meld dan zijn alle plekken bezet.

4 likes

Je kan even informeren bij de gemeente of er een vergunning voor de container nodig is om deze op een parkeerplek te zetten. Ik heb precies dezelfde situatie gehad en de container kon mooi verplaatst worden juist omdat er al een tekort aan parkeerplekken was. Bij mij hadden de buren het wel aangekondigd en ik had nog gevraagd of het op de stoep kon (hebben enorm brede stoep hier) juist omdat er een tekort aan parkeerplaatsen is. Als je dan per se niet wil luisteren, jammer dan.

5 likes

De hele tijd die air up reclame :face_with_spiral_eyes: WATER DOOR GEUR. Ja ik weet het nu wel.

8 likes

Ik kan niet inloggen op Ziggo en Ziggo Go. Ik weet zeker dat ik mijn ww goed invul, want ik heb het gewoon in mijn notities staan. En ik krijg ook geen herstel mail.

1 like

En die stem van dat mens ook. “Toevoegingah” “Drinkah”

5 likes

Volgens mij ligt het aan Ziggo, ik heb hetzelfde probleem al 1.5 week denk ik. (Abonnement staat op naam van mijn man, die moet nog contact opnemen met Ziggo hierover.)

3 likes

Ik heb inderdaad de gemeente gebeld om navraag te doen maar diegene die hier wat vanaf zou weten was niet bereikbaar dus ik word nog teruggebeld. Wel heb ik de nieuwe bewoner even aangesproken kwam eerst met een lulverhaal maar uiteindelijk was de nieuwe bewoner het ook wel met me eens dat een briefje had gekund. Het stomme is dat ik mij nu een zeikwijf voel omdat ik geen zin heb in het gedoe met de nieuwe buren (dit is zeg maar geen lekker begin).

2 likes

Oh! Dan ga ik ze even bellen, want de chat doet het natuurlijk ook niet als ik niet kan inloggen.

2 likes

Je kunt zelf ook bellen, zo lang je maar gegevens van je man hebt als verificatie

1 like