Ik heb zaterdagavond een tijdje buiten gestaan en ben 2 keer door een mug geprikt op m’n been, meteen weer echt van die enorme dikke, rode jeukende reuzebulten op m’n been Had gelukkig nog een zalfje wat ik vorig jaar op vakantie bij de apotheek had gekregen maar jezus hoezo moet mijn huid hier weer zo heftig op reageren. Het lijkt ook wel door de soort mug te komen want ik ben de afgelopen maanden al wel een paar keer eerder geprikt en dan was het gewoon een normaal bultje, niet zo groot en jeukte niet zo hard.
Ik vind het zelf een beetje overdreven om er een punt van te maken. Het ding staat gewoon op een openbare parkeerplaats en maar tijdelijk. Maar wellicht is de etiquette hieromtrent wisselend per woonplaats/omgeving.
Nouja als de badkamer gesloopt wordt en de rioolbuizen liggen in de zomer lekker voor jouw deur. Zou ik ook gematigd blij mee zijn😅
Ik weet niet hoe groot die container is, maar leeg zijn ze echt verrassend licht. Je kan 'm nog opzij schuiven misschien? Bij ons waaide dat ding steeds de straat op als er niks in zat.
Het gaat me niet zozeer om de bouwcontainer maar meer dat als je je huis gaat verbouwen waar gewoon overlast bij komt kijken dat je even een briefje in iemands brievenbus gooit. Nu doe ik de gordijnen open en staat er een bouwcontainer voor mijn deur en zit al de hele dag naar een drilboor en weet ik wat nog meer te luisteren terwijl het afval van een afstandje in die bouwcontainer wordt gegooid waarbij ik maar hoop dat alleen het bouwstof op mijn auto beland en niet ook nog iets anders. En ondertussen werk ik gewoon (nog altijd verplicht) thuis dus iedereen die mij belt vraagt zich af wat voor herrie ze op de achtergrond horen. Had ik geweten dat er gesloopt zou worden had ik misschien nog iets kunnen regelen nu kon dat niet.
Ik stond gister in de rij bij de kassa, had net mijn eerste boodschappen op de band gelegd en toen begon diegene achter me het er ook op te leggen. Gevolg: ik deed een soort Tetris met mijn boodschappen en moest 3 hoog stapelen omdat het anders niet paste.
Vroeg ook nog of die mensen voor wilden maar dat wilden ze niet.
Aaaaaaaargh
Als niet alles op de band ligt en iemand achter mij doet dit dan schuif ik altijd lekker aso hun boodschappen een stuk naar achter.
Leren ze maar om geduld te hebben.
Wat irritant. Ik vraag dan gewoon ‘kan je je spullen eraf halen want ik ben nog niet klaar’
Ik moet echt nodig naar de wc maar de pakketbezorger heeft nog maar 1 adres voor me
Hier ga ik echt goed op. Ik stop met mijn spullen erop leggen en ga diegene net zo lang nakijken tot ze aanstalten maken die zooi eraf te halen.
en had je gekund?
Ik vind aankondigen ook netjes hoor maar weet ook dat toen wij net sleutel hadden het ook gewoon chaos was en zulke dingen er soms bij in schieten. Wij hebben toen wel de overburen gevraagd of de container daar mocht staan want maar aan 1 kant parkeerplaatsen en zo snel mogelijk de bak ook vol en weer laten ophalen, maar ik vind het ook lastig in hoeverre en voor hoe lang je moet aankondigen te verbouwen. Ik heb me de hele verbouwing (2 maanden) kei schuldig gevoeld naar alles en iedereen over de overlast, ook omdat een buurvrouw telkens ging zeggen ja wel echt heel hard geluid, vreselijk.
Bij onze straat zijn er overigens bijna elke week wel mensen aan het verbouwen dus altijd wel ergens klus geluiden haha, maar scheelt natuurlijk veel of het echt naast je is ofzo.
Haha nee dus goed dat ik toch gewacht had
Groencontainers, echt wat een goorheid
Eigenlijk poetst onze nieuwe schoonmaakster echt helemaal niet goed mn vriend had vlak voordat ze kwam geknoeid met appelsap en dat zit nu nog altijd op de vloer.
Echt kut want geen energie om weer een nieuw iemand te zoeken, geen zin om het gesprek aan te gaan/haar aan te spreken. Dus nu heb ik een schoonmaakster en is het nog niet schoon
De Jumbo annuleert de bezorging van morgen door die kutboeren
Hier ook door Picnic! Zo klaar met die idioten
Ja kut. Ik zit met Corona thuis, zonder boodschappen. Wordt veel gebakken ei en brood de komende dagen.
Bij de Albert Heijn is heel veel uitverkocht
Wij zijn op zoek naar iemand die ons kan helpen in het huishouden, maar hier ben ik ook zo bang voor. Wie haal je in huis en je moet maar afwachten of diegene het werk een beetje goed kan.
Van diegene van wie ik weet dat ze goed zijn, hebben allemaal geen tijd voor een extra huis helaas. Vind het zoeken echt een gedoe haha
Ja je weet het eigenlijk pas als het te laat is echt vervelend.
terwijl ze zei dat ze altijd heeft gepoetst in het ziekenhuis dus ik dacht oke dat moet wel goed zijn. Maar niet dus helaas