Nou die dozen merci komen me ook m’n neus uit
True that. Ben benieuwd wat voor zooi er vrijdag allemaal het huis binnen komt
Ik voelde me al schuldig dat ik niks gekocht had/ging kopen voor de juffen maar om deze reacties ben ik er nu blij mee.
Wat ontvangen juffen en meesters wel graag? Dan kunnen we dat voortaan meegeven haha
ik kan me ook echt niet herinneren dat wij vroeger iets gaven aan onze juf of meester?
vind het ook echt gek dat ouders denken dat hun leraar hier op zit te wachten haha.
@Konijntje mn schoonzus kwam laatst met de tip een bol.com kaart van een tientje, in een kaart met bedankt ofzo erop
Chocola, cadeaubon, iets anders eetbaars, een kaart met lieve woorden, thee, wijn etc
Wat ik altijd het leukst vond is als ouders door gesprekken die je hebt je leren kennen en daar cadeautje op af stemmen. Toen ik weg ging kreeg ik bijvoorbeeld thee, wijn en een lekkere olijfolie en amper chocola, omdat ouders wisten dat ik niet van chocola hou, maar wel een theeleut ben en naar Italië ga voor eten en drinken. Nu moet ik wel zeggen dat dit de kinderopvang was, dus had ik ander contact met ouders.
Dit soort gaatjes in shirts. Ik heb deze echt net 2 dagen! Nog niet gewassen en draag m’n shirts ook niet in een broek oid.
Misschien door motten?
Wij gavenvgm met de hele klas gezamelijk een cadeau op verjaardagen. Dingen zoals een olijfboom enzo. Verder gaven we idd niks.
Hahah janken
@Konijntje ik vind de incidentele chocoladereep echt wel lekker hoor en de merci gaat ook altijd op maar liever bonnen ofzo. Of boeken, bloemen etc.
Bij ons zijn congratulations altijd populair. Maar die eet ik graag zelf, dus heb ik geen probleem mee (en geen school, heb maar 8 kinderen in mijn groep, dus dan is het ook niet zoveel).
De hoeveelheid gekregen theemokken in de keuken op mijn werk is ook niet meer te tellen
Celebrations?
Haha, ja die!
Celebrations for having me
Nee nee, ik krijg alleen het A-merk.
het ebook aanbod van de bibliotheek
het is al een paar keer voorgekomen dat ik dacht: ja! ik neem weer een abonnement!
sowieso missen er veel titels van grote schrijvers (vind ik) en hebben ze amper Engelse boeken.
Ik heb ook wel eens mokken gezien met een foto van de kinderen/leerlingen, lijkt me zo irritant
Oh my god hahaha welke ouder denkt nou dat dit een goed idee is
Die draag ik niet. En ik heb het shirt gisteren ongeveer 2 uur gedragen op een spijkerbroek met rits en verder broeken zonder rits. Snap er echt niks van maar heb dit zo vaak.
En shirt komt rechtstreeks uit de verpakking dus motten lijken me ook sterk
Echt afschuwelijk haha. Zag laatst eens bij iemand thuis waarvan de man meester is een gieter staan met daarop de tekst ‘bedankt dat je mij hebt laten groeien’ ik was helemaal verbaasd dat iemand zoiets bewaard.
Mijn kind heeft een tekening gemaakt voor beide juffen. Zal vast ook weggegooid worden, maar al die prullaria wil ik zelf ook niet krijgen dus vind het wel goed zo.
Omg was je bij mij? Wij hebben die gieter ook, haha, maarja onder het mom: wel handig.