Ik heb voor het eerst iets op etsy besteld, maar wat een gedoe?!
5 weken geleden besteld, 15 juni was geschatte leverdatum.
21 juni nog niet verzonden dus maar eens een berichtje gestuurd wanneer het verstuurd gaat worden, krijg ik dit terug: I’m working on fulfilling my current orders right now, and will reopen shortly.
Eh ja… inmiddels nog niet verzonden, kan het ook niet annuleren maar krijg wel een betaalherinnering.
Er zit een plug echt muur en muurvast in het plafond. Krijg hem er met geen mogelijkheid uit. En dat plamuurspul over die plug heensmeren gaat niet, want hij steekt echt een halve cm uit. Hij gaat ook niet terug het plafond in. En mijn verhuurder is wel zo iemand die zegt ‘oh een plug, dat gaat €200 van je borg kosten’
Afsnijden met een scherp stanleymes en vooral je vingers heel houden?
Afzagen of snijden?
Schroef erin draaien en er met een tang aan trekken zeker ook al geprobeerd?
Anders idd vlak afsnijden en vullen.
Kan je haar niet appen met foto van de vloer? New month, new klacht.
Nee ik vind het zo ongemakkelijk dat iemand mijn huis poetst dat ik helemaal raar ben in het contact met haar en dan ga ik confrontaties 1000 x liever uit de weg
dat is pas new me
Smelten met een aansteker totdat ie gelijk is aan de muur en dan dicht plamuren. Heeft hier gewerkt haha.
Wat is het überhaupt?
Weggooien
Dit lijkt me nou echt zo’n ding wat meerdere keren in de kringloop terecht komt
Oh ja zoooo herkenbaar. Bij mijn vriend leert het grootste deel van de ouders inmiddels dat je beter iets eetbaars kunt geven ofzo. Of de oudercommissie die 1 cadeau koopt.
Maar dit spiegeltje kun je wel leuk boven je bed hangen toch?
Nou die dozen merci komen me ook m’n neus uit
True that. Ben benieuwd wat voor zooi er vrijdag allemaal het huis binnen komt
Ik voelde me al schuldig dat ik niks gekocht had/ging kopen voor de juffen maar om deze reacties ben ik er nu blij mee.
Wat ontvangen juffen en meesters wel graag? Dan kunnen we dat voortaan meegeven haha
ik kan me ook echt niet herinneren dat wij vroeger iets gaven aan onze juf of meester?
vind het ook echt gek dat ouders denken dat hun leraar hier op zit te wachten haha.
@Konijntje mn schoonzus kwam laatst met de tip een bol.com kaart van een tientje, in een kaart met bedankt ofzo erop
Chocola, cadeaubon, iets anders eetbaars, een kaart met lieve woorden, thee, wijn etc
Wat ik altijd het leukst vond is als ouders door gesprekken die je hebt je leren kennen en daar cadeautje op af stemmen. Toen ik weg ging kreeg ik bijvoorbeeld thee, wijn en een lekkere olijfolie en amper chocola, omdat ouders wisten dat ik niet van chocola hou, maar wel een theeleut ben en naar Italië ga voor eten en drinken. Nu moet ik wel zeggen dat dit de kinderopvang was, dus had ik ander contact met ouders.