Waar erger je je aan? #13

Misschien door motten?

1 like

Wij gavenvgm met de hele klas gezamelijk een cadeau op verjaardagen. Dingen zoals een olijfboom enzo. Verder gaven we idd niks.

1 like

Hahah janken

@Konijntje ik vind de incidentele chocoladereep echt wel lekker hoor en de merci gaat ook altijd op maar liever bonnen ofzo. Of boeken, bloemen etc.

5 likes

Bij ons zijn congratulations altijd populair. Maar die eet ik graag zelf, dus heb ik geen probleem mee (en geen school, heb maar 8 kinderen in mijn groep, dus dan is het ook niet zoveel).
De hoeveelheid gekregen theemokken in de keuken op mijn werk is ook niet meer te tellen :grin:

4 likes

Celebrations? :smile:

9 likes

Haha, ja die!
Celebrations for having me

16 likes

Nee nee, ik krijg alleen het A-merk.

8 likes

het ebook aanbod van de bibliotheek
het is al een paar keer voorgekomen dat ik dacht: ja! ik neem weer een abonnement!
sowieso missen er veel titels van grote schrijvers (vind ik) en hebben ze amper Engelse boeken.

5 likes

Ik heb ook wel eens mokken gezien met een foto van de kinderen/leerlingen, lijkt me zo irritant :rofl::rofl:

2 likes

Oh my god hahaha welke ouder denkt nou dat dit een goed idee is :joy:

5 likes

Die draag ik niet. En ik heb het shirt gisteren ongeveer 2 uur gedragen op een spijkerbroek met rits en verder broeken zonder rits. Snap er echt niks van maar heb dit zo vaak.
En shirt komt rechtstreeks uit de verpakking dus motten lijken me ook sterk :smiling_face_with_tear:

1 like

Echt afschuwelijk haha. Zag laatst eens bij iemand thuis waarvan de man meester is een gieter staan met daarop de tekst ‘bedankt dat je mij hebt laten groeien’ ik was helemaal verbaasd dat iemand zoiets bewaard.

Mijn kind heeft een tekening gemaakt voor beide juffen. Zal vast ook weggegooid worden, maar al die prullaria wil ik zelf ook niet krijgen dus vind het wel goed zo.

3 likes

Omg was je bij mij? :laughing: Wij hebben die gieter ook, haha, maarja onder het mom: wel handig.

3 likes

Lol ik had ooit een klasgenoot die een bh had gekocht voor de juf. Die vervolgens met een mond vol tanden stond :joy:

3 likes

Huh

3 likes

Ja aan de ene kant dit, maar aan de aan de andere kant ben ik ook altijd verbaasd hoeveel van mijn collega’s uit mokken met foto’s van oud-collega’s drinken :")

Hahaha okee misschien is er dan toch een markt voor :joy: nmsvpe maar de liefhebber kan een heel servies bij elkaar sparen zo
Goh juf je had wel veel op je BORD met ons dit jaar
Bedankt meester dat je ons zonder MOKken hebt getolereerd dit jaar
Juf je hebt het onderste uit de KAN gehaald dit jaar
(…)

Nee ik blijf het kut vinden sorry

14 likes

hahaha ja ik eigenlijk ook, maar mijn oude leidinggevende vroeg dit zelfs expliciet als afscheidscadeau :")

1 like

Hahahaha
Misschien is het een “je moet erbij zijn” ding en is het in de juiste context heel grappig?

Maar straks vervagen al die foto’s door de vaatwasser en krijg je zo’n halve hologramfoto van een oud-collega ach dat is het leven I guess

2 likes

:woman_shrugging:

4 likes