Stel je niet zo aan
Ben jij de groep 3 juf van Baron? Of wat is de reden dat je hier zoān probleem van maakt?
Wacht, wat???
Oh god dat is waar ook, Macy Gray, van vroeger! Die heeft dus ook al een rare afslag genomen?
Dat ik een boek op MP heb gekocht dat zo goed als nieuw was en dat er dan toch een boodschap voorin staat Had de verkoper er ook niet bij gezet, anders had ik het niet gekocht.
Omdat Piers Morgen echt net zo kut is, soort zoekt soort.
Ik dacht dat Midler altijd pretendeerde zoān lgbtq+ ambassadrice te zijn.
Een kaartje of een leuke tekening (ik heb kleuters) vind ik het leukst eerlijk gezegd! Ook andere hele leuke cadeaus gekregen hoor, maar de kaartjes en tekeningen met een lieve boodschap bewaar ik dan toch eerder!
Hahaha sorry ik heb namens mān zoontje aan zān 2 juffen dit jaar een zeep gegeven met de tekst ābedankt ik WAS in goede handenā en een Tony reep.
Dat ik gewoon permanent doodop ben, al maanden ondertussen. En het is ook heel vaag, dus ik snap dat de huisarts ook niet meteen een oplossing kan toveren, ze nemen me gelukkig wel serieus. Maar daar ben ik uiteindelijk helemaal niks mee. Ik snap ineens heel goed hoe zieke mensen zich kunnen verliezen in pseudo wetenschappelijke zelfdiagnose⦠Ben ook niet zo erg ziek dat ik niet meer kan gaan werken en ziek thuis zit, maar wel zo op dat er naast werken niks meer overblijft.
En als ik dat zeg bij de dokter, krijg ik als advies dat ik wel nog genoeg ontspannende dingen moet blijven doen en niet mag overslapen, omdat dat ook niet goed is. Ga nu voor het eerst in tijden weer sporten en heb daarna een date en echt geen idee hoe ik dat ga volhouden. Kijk elke week uit naar lekker bijslapen in het weekend maar het helpt helemaal niks.
Huh dit vind ik echt heel aso
adulting
Met name die stomme vaat die elke dag meerdere keren per dag terugkomt, geen zin in hebt, dus opstapelt, en dan na een paar dagen uitpuilt en dus wat mee gedaan moet worden.
Pfff had een h&m bestelling gedaan en dacht achteraf eigenlijk dat alles terug zou gaan maar nu is alles leuk/mooi
En ik ben de geboorte akte van mn baby kwijt voel me echt weer een succesvolle moeder nu
Ja ik wist ook niet dat ik die had maar mn werk moet dat hebben als ik ouderschapsverlof wil aanvragen
Voelt wel al fijner dat jullie die ook niet hebben @Oprah
Ik vind het altijd leuk als ik een kaartje krijg met een persoonlijke boodschap van een kind of een ouder. Andere leuke dingen die ik heb gehad zijn een brillendoekje met daarop de foto van mān klas, een boekenlegger met fotoās van mān hond en een sleutelhanger van mān hond. Als ouders nog een cadeau zouden willen geven, zou ik het persoonlijk leuker vinden als ouders samen doen dan dat je allerlei kleine dingen krijgt.
Ik ben via LinkedIn benaderd door een personal trainer? Hij āvolgt me al een tijdjeā en vraagt of ik āook voor mezelf zorg ipv alleen voor anderenā. Vriend gtfo
Echt?! Op zich wel of verplicht? En als er e/v * dezelfde achternaam * bij staat?
Anders moet ik rap gaan zoeken want vlieg volgende week alleen met mān kind.
Ken je dit formulier?
Meestal wordt dit ingevuld door de ouders
Wait whut
Hoor ik dat te hebben?