Waar erger je je aan? #13

Vraag me echt af hoe dat dan gaat. Dan heet je Jansen De Vries. En dan krijg je zelf kinderen met iemand die De Boer heet. Heet je kind dan Jansen De Vries De Boer? En je kleinkind Jansen De Vries De Boer Pietersen? :exploding_head:

2 likes

Echt hoe vaak gaat dit nog gezegd worden :joy: staat ondertussen al 100 keer uitgelegd hier geloof ik

15 likes

Zo hallo ook goedemorgen zeg! Had niet gelezen, vandaar dat ik het me afvroeg en heb er hier verder ook niet over gelezen. Fijne dag!!

3 likes

Je kan het melden bij AH dat je bestelling niet goed is aangekomen. Dan krijg je het bedrag in mindering op je volgende bestelling. Heb ik ook al een aantal keer gedaan voor geplette groente of crème fraiche met kapotte deksel.

2 likes

Dat ik er niet bij heb stil gestaan dat ik een mondkapje op moet in de bus naar duitsland. Dus nu een uur wachten op de volgende bus :+1:

3 likes

Duitsers zijn echt een moeilijk volk

3 likes

Duitsers vinden ons weer te relaxed

5 likes

Dat ze hier eigenlijk vandaag zouden komen om het glasvezel verder af te werken, ik afgelopen vrijdag gebeld werd dat woensdag niet ging lukken door een technisch probleem dat dan nog niet opgelost zou zijn. Ingepland voor komende vrijdagochtend, staan ze hier vanochtend vroeg ineens alsnog op de stoep. En nu nog aan het wachten ben tot het klaar is.

Vorige keer zijn ze hier ook al paar uur bezig geweest. Wat een gedoe zeg, helemaal gezien ik niet eens glasvezel af ga nemen :upside_down_face: Maar moet toch allemaal aangelegd worden voor als ik, of toekomstige bewoners, het op een later moment wel willen hebben. Begrijpelijk ook hoor, maar toch.

2 likes

Ze moeten niet zo zeiken. We moeten elkaar gewoon wat meer knuffelen en dan is corrie weg

2 likes

Ja weet ik! Doe ik inderdaad ook als iets niet goed is. Maar zit alsnog de rest van de week kruimels te vreten en nacho’s dippen toch wat minder lekker in zoveel kleine stukjes

1 like

Ik heb net een foto moeten maken van het product dat ontbreekt in mijn bestelling :upside_down_face:

41 likes

Maar echt. En ze hebben geen bil. Want nu zit ik in de bus op een miniscuul stoeltje.

2 likes

haha ja serieus? relaxed is niet het eerste woord dat in mij opkomt bij nederlanders

2 likes

Ik vlieg regelmatig alleen met kind en ben nog nooit gecontroleerd (wel alleen binnen Europa). Ze heeft een andere achternaam. Ik heb meestal uit voorzorg alles bij me, maar ik vergeet het ook wel eens.

2 likes

Ja gescheiden personen in mijn omgeving reizen ook altijd met dat formulier hierboven.

1 like

Maar wel in vergelijking met Duitsers :crazy_face:

4 likes

Goed dat ik dit zo lekker op het laatste moment even check :sweat_smile:

1 like

Jammrer dat je dan niet mag doen vries / koud / ijs IJsboer :stuck_out_tongue:

1 like

Ja binnen Schengen valt het inderdaad meestal niet op hoor, maar strikt gezien moet het wel. Maar zeker binnen Europa in een “gewone” situatie komt het minder snel aan het licht, maar stel dat je exen bent die met elkaar in de clinch liggen kan je aan de bel trekken als de andere ouder je kind meeneemt. De meeste ontvoeringen zijn ook een ouder die het kind meeneemt naar het buitenland (met intentie misschien om lang te blijven) zonder toestemming van de ander. Dat is anders niet goed te controleren.
Maar dat weet je allemaal wel en leidt iets verder dan waar het nu over ging. :relaxed:

3 likes

Ik haat kale baby’s met speldjes en nu stuurt de opvang me net een foto van mn eigen kale baby met een speldje :sob::skull:

42 likes