@Jeezlouiz ik heb nu een fotomok gemaakt bij de Hema alleen dan niet met de foto van mijn eigen kind er op. Ik weet dat de juf van mijn zoon helemaal gek is van harry potter en nu heb ik haar allemaal gefotoshopt in harry potter plaatjes en haar foto bewerkt met een bril enz. Ze zal vast genoeg mokken hebben of krijgen maar hoop dan maar dat deze het leukst is. Ik en mijn zoon hebben er iig moeite ingestopt
Als je als vader alleen reist met je kind heb je deze verklaring ook nodig. Of beter gezegd: als ouder met dezelfde achternaam. Wij zijn hier in het verleden met vliegen echt regelmatig op gecheckt, mijn zusje en ik hebben dezelfde achternaam als mijn vader en dan was zijn nieuwe partner er ook bij dus zou je zelfs als āgezinā door kunnen gaan. Sinds ik 18 was ik nooit meer trouwens.
Ik heb ook nog een halfzusje van 16 jaar jonger, haar ouders zijn ook uit elkaar. Zij heeft ook de naam van onze vader en zowel als ze met hem als met haar moeder buiten Europa reist wordt toestemming van de andere ouder gecheckt. Ook als ze naar het geboorteland van haar moeder (griekenland) reizen trouwens. Haar moeder is het wel eens vergeten en toen hebben ze bijna de vlucht gemist, gelukkig wonen ze vlakbij de luchthaven allemaal dus was er zo wat te regelen.
Het gebrek aan vooruitdenken en plan skills bij mijn vriend. We gaan deze zomer verhuizen en moeten dus dingen gaan plannen. Maar telkens als ik iets concreet wil maken āmoet hij er nog even over nadenkenā. en zo gaat het al dagen. Hak gewoon een knoop door gast, er zijn mensen die hierop wachten.
En ik heb al zelf geprobeerd te plannen maar dan komt hij weer met redenen waarom dat niet kan (maar dus ook niet met wanneer het dan wel kan, grr)
Wat denk je van deze dan
Die had ik ook gelezen en ik hoop dat beide gewoon een trollenactie is.
Dat hoop ik ook, maar zou er ook niet van opkijken als het wel waar is
De eerste 2 dozen Merci zijn alweer binnen hoor! En een mok met opdruk (āsuperblij met een meester zoals jijāā¦) Hou op met me.
Aka TikTokkers die een geluidje niet fijn vinden
Haar insta staat in dr reddit profiel maar is helaas prive, ben heel benieuwd hoe je als Nederlandse identificeren zou werken
Oh, dr coming out story:
"I was assigned American at birth but I never fit in. I canāt connect to American culture even though I tried. BBQ, guns, cars, football, it doesnāt make me happy. Never has. My former therapist misdiagnosed me with depression.
When I was 14 my parents took me on a vacation to Amsterdam. I rode a bicycle, ate stroopwafel, wore clogs and went to the VanGogh museum. I thought I didnāt like cheese, turns out I just donāt like the plastic American kind. Going to the Netherlands was liberating and I never felt that way before.
I did a lot of research and I started connecting the dots. Iām a Dutch person born in the wrong country. I told my best friend and she said it made sense bc I never want to pay for things lol. She really supported me and I will forever be grateful. Coming out to my parents was a different story. Lots of shitty stuff happened but long story short my mom now supports me and I have gone nc with my dad. I had leg-lengthening surgery last year, I dyed my hair blonde and I will get eye colour surgery sometime this year.
I had to sacrifice a lot to be able to live as my true zelf (zelf=self in Dutch).
Vond dat laatste een mooi detail
Sorry, Ik ben grotere voorstander van transatlanticautistic, een beetje meer inclusiviteit kan geen kwaad.
Mooi scrabblewoord
Oh dit is wel echt leuk en persoonlijk vind ik!!
Ik wilde bloemkool buffalo wings maken, maar blijkbaar is het niet handig om daar bloemkool uit de vriezer voor de gebruiken want eindstand is er nu pizza onderweg is. Ugh, ik wilde gewoon zelf weer eens iets nieuws maken.
Dat mijn vriend ziek is en ik nu voor mezelf moet zorgen
Dat ik ziek ben en als ik mān hoofd kantel of buk om iets te pakken ik een enorme pijnscheut in mān hoofd krijg
Heb je geen pop in huis die baby geluiden maakt? Doe je die in de container en dan bel je daarna de politie en zeg je dat je een baby hoort huilen
in je nieuwe of oude huis?
Nou, ik kende wel al het verhaal van Rachel Dolezal, die zegt iets in dezelfde richting
Ik zit niet op tiktok, maar het klinkt echt zo vaak als Tumblr van vroeger