Waar erger je je aan? #13

Dat ik nog maar 1 keer mee heb kunnen doen met Dungeons & Dragons met mijn groep en dat ze het nu al 2 keer in een andere plaats gedaan die voor mij geen optie is vanwege de verzorging van mijn kat met diabetes. Er wordt in de avond gespeeld en dan moet de kat dus ook eten en insuline. Normaal red ik dat precies, maar dit is minstens 1.5 uur reistijd. :pensive:

O, en dat mijn zadel wiebelt wat dus heel kut zit :frowning:

2 likes

Mijn vader heeft dat stomme beautifying filter op z’n telefoon aan staan waardoor hij altijd foto’s maakt van m’n kind maar dat ie dan helemaal zo’n zacht en geblurd gezicht heeft. Hij is al perfect, dat filter is niet nodig. :angry:

Maar ik mag het ook niet uitzetten haha.

2 likes

dat vind ik nou dus echt zo’n boomer ding

3 likes

Echt? Als ik op instagram kijk hebben de meeste millenials en gen Z-ers ook constant van die rare filters waardoor hun gezicht (en dat van evt. kinderen) zo zacht en glad lijkt.

1 like

Aan vrienden die altijd met hun partner moeten overleggen voordat ze iets kunnen afspreken. Echt zo irritant, je hebt toch ook een eigen leven? Dan zeggen ze ja ik denk dat zondag wel kan, maar ik moet nog even overleggen met x. Echt why? Als je echt al concrete plannen had om iets te gaan doen dat had je dat wel geweten toch? Of staat het in je agenda. (en het gaat niet om mensen met kinderen want dan snap ik dat er iets geregeld moet worden en je dat even moet checken)

13 likes

Mijn opvang doet steeds een staartje in dat ene plukje haar op dr hoofd en ik vind het echt verschrikkelijk ook. Van de week kwam ze thuis met het staartje dubbelgevouwen, want dan was het een KNOTJE.
Nee.

20 likes

Heb je daar een keer wat van gezegd? Mormoonse bloggers zijn nog erger iemand verkocht toen lijm voor je huid zodat je een strik op het kind kon plakken. Anders is het natuurlijk geen meisje.

Een waterpistool is een goede oplossing!

Ik erger me aan het kinderfeestje bij de buren, de hele tijd dat harde gegil in de achtertuin, hou op! Hopelijk is het snel weer voorbij.

2 likes

Nee, als ik dr zelf een speldje in doe laten ze het met rust, dus dat doe ik nu steeds maar. Ze heeft wel haar, alleen slaan staartjes gewoon echt nergens op nog.

2 likes

Ik dacht oh ik ga even de kelder opruimen en reorganiseren. Eindstand: de hele woonkamer staat vol met zooi en ik zit op de bank want heb geen zin meer. Grote kans dat ik zo alles weer de kelder in gooi en het nog rommeliger is was dan hiervoor.

10 likes

Hahaha wat erg

2 likes

Ik vind dat best vreemd? Of hangt haar haar echt in de weg ofzo?
Onze opvang is gewoon van het praktische, het liefste geen speenkoorden, strikjes, bandjes of losse dingen, kan alleen maar kwijt raken of in de weg zitten bij het spelen etc.

1 like

Al die verschrikkelijke volledig omhooggevallen managers die ik in mijn kortdurende werkende leven ben tegengekomen.

12 likes

Nee vinden ze gewoon schattig denk ik

2 likes

@Jeezlouiz ik heb nu een fotomok gemaakt bij de Hema :sweat_smile: alleen dan niet met de foto van mijn eigen kind er op. Ik weet dat de juf van mijn zoon helemaal gek is van harry potter en nu heb ik haar allemaal gefotoshopt in harry potter plaatjes en haar foto bewerkt met een bril enz. Ze zal vast genoeg mokken hebben of krijgen maar hoop dan maar dat deze het leukst is. Ik en mijn zoon hebben er iig moeite ingestopt

20 likes

Als je als vader alleen reist met je kind heb je deze verklaring ook nodig. Of beter gezegd: als ouder met dezelfde achternaam. Wij zijn hier in het verleden met vliegen echt regelmatig op gecheckt, mijn zusje en ik hebben dezelfde achternaam als mijn vader en dan was zijn nieuwe partner er ook bij dus zou je zelfs als “gezin” door kunnen gaan. Sinds ik 18 was ik nooit meer trouwens.

Ik heb ook nog een halfzusje van 16 jaar jonger, haar ouders zijn ook uit elkaar. Zij heeft ook de naam van onze vader en zowel als ze met hem als met haar moeder buiten Europa reist wordt toestemming van de andere ouder gecheckt. Ook als ze naar het geboorteland van haar moeder (griekenland) reizen trouwens. Haar moeder is het wel eens vergeten en toen hebben ze bijna de vlucht gemist, gelukkig wonen ze vlakbij de luchthaven allemaal dus was er zo wat te regelen.

3 likes

Het gebrek aan vooruitdenken en plan skills bij mijn vriend. We gaan deze zomer verhuizen en moeten dus dingen gaan plannen. Maar telkens als ik iets concreet wil maken ‘moet hij er nog even over nadenken’. en zo gaat het al dagen. Hak gewoon een knoop door gast, er zijn mensen die hierop wachten.

En ik heb al zelf geprobeerd te plannen maar dan komt hij weer met redenen waarom dat niet kan (maar dus ook niet met wanneer het dan wel kan, grr)

3 likes

Kwam dit tegen op reddit 🫠

7 likes

Wat denk je van deze dan :expressionless:

3 likes

Die had ik ook gelezen en ik hoop dat beide gewoon een trollenactie is.

1 like