Waar erger je je aan? #13

Dat hoop ik ook, maar zou er ook niet van opkijken als het wel waar is

1 like

De eerste 2 dozen Merci zijn alweer binnen hoor! En een mok met opdruk (‘superblij met een meester zoals jij’
) Hou op met me.

4 likes

Aka TikTokkers die een geluidje niet fijn vinden :fu:

1 like

Haar insta staat in dr reddit profiel maar is helaas prive, ben heel benieuwd hoe je als Nederlandse identificeren zou werken

Oh, dr coming out story:
"I was assigned American at birth but I never fit in. I can’t connect to American culture even though I tried. BBQ, guns, cars, football, it doesn’t make me happy. Never has. My former therapist misdiagnosed me with depression.

When I was 14 my parents took me on a vacation to Amsterdam. I rode a bicycle, ate stroopwafel, wore clogs and went to the VanGogh museum. I thought I didn’t like cheese, turns out I just don’t like the plastic American kind. Going to the Netherlands was liberating and I never felt that way before.

I did a lot of research and I started connecting the dots. I’m a Dutch person born in the wrong country. I told my best friend and she said it made sense bc I never want to pay for things lol. She really supported me and I will forever be grateful. Coming out to my parents was a different story. Lots of shitty stuff happened but long story short my mom now supports me and I have gone nc with my dad. I had leg-lengthening surgery last year, I dyed my hair blonde and I will get eye colour surgery sometime this year.

I had to sacrifice a lot to be able to live as my true zelf (zelf=self in Dutch).

Vond dat laatste een mooi detail

12 likes

Sorry, Ik ben grotere voorstander van transatlanticautistic, een beetje meer inclusiviteit kan geen kwaad.

2 likes

Mooi scrabblewoord

3 likes

Oh dit is wel echt leuk en persoonlijk vind ik!!

3 likes

Ik wilde bloemkool buffalo wings maken, maar blijkbaar is het niet handig om daar bloemkool uit de vriezer voor de gebruiken want eindstand is er nu pizza onderweg is. Ugh, ik wilde gewoon zelf weer eens iets nieuws maken.

Dat mijn vriend ziek is en ik nu voor mezelf moet zorgen

5 likes

Dat ik ziek ben en als ik m’n hoofd kantel of buk om iets te pakken ik een enorme pijnscheut in m’n hoofd krijg

1 like

Heb je geen pop in huis die baby geluiden maakt? Doe je die in de container en dan bel je daarna de politie en zeg je dat je een baby hoort huilen

:flushed:

9 likes

in je nieuwe of oude huis?

5 likes

Nou, ik kende wel al het verhaal van Rachel Dolezal, die zegt iets in dezelfde richting

4 likes

Ik zit niet op tiktok, maar het klinkt echt zo vaak als Tumblr van vroeger

Dankzij carona is mijn immuunsysteem niet al te best en nu zit mijn keel vol aften :smiling_face_with_tear:

Dat ik echt behoorlijk veel last heb van Corona. Een van mijn mentorgroepen daarover had ingelicht omdat ik ze een dag eerder had gezien en aangegeven dat ik daarom volgende week pas de laatste dingen van het schooljaar oppak. En dan echt zo’n ikke-ikke-ikke mail sturen. :nauseated_face:

2 likes

Die infinty symbool is nog wel logisch. Die wordt vaak gebruikt als symbool voor autisme. Waarom het in hemelsnaam een symbool nodig heeft, weet ik ook niet.

1 like

DM’s met “waar kan ik dit product vinden?”

Meid als je 15 seconden op onze site kijkt, dan zie het al staan. Of je klikt op het linkje in stories, het getaggede product in de feed
 Mensen zijn zo lui :upside_down_face:

3 likes

ik weet niet, ik geloof best dat zij zelf gelooft dat dat waar is?
beetje zoals die vouw die verliefd was op de berlijnse muur, NMSVPE ofzo, soms doen mensen gekke dingen

Interestingly, she has an open relationship with iconic European structures, and she’s also married to the Eiffel Tower. But it’s the crumbled symbol of a former world power that goes to bed with her at night. Well, a model of it, anyway.

“What is intimate for us might not be considered intimate for humans,” she said.

ik bedoel maar

Echt super irritant!
Ik heb ook vaak dat ze dan dm’en met dat soort vragen en dan ja kan ik zo bestellen stuur je ff een tikkie? Of nog erger een printscreen van de winkelwagen; ja ik wil dit bestellen
Ehm ik heb een goed werkende webshop en ik ben een bedrijf ik kan geen tikkies sturen.

2 likes