Dat ik bij de woningbouw steeds super hoog sta bij senioren woningen? Vraag mij sowieso af waarom ik die te zien krijg
Ik heb de laatste tijd echt te vaak kaas gekocht die na het openen van een nieuwe verpakking, al helemaal beschimmeld is. Terwijl het volgens de houdbaarheidsdatum nog weken goed moet zijn. Nu al zo vaak en met verschillende merken gehad dat ik overweeg de bonnen te bewaren en ze dan maar terug te brengen naar de winkel als ze beschimmeld blijken.
Mag je daar als niet senior ĂŒberhaupt op reageren?
Dat mijn deurbel het al tijden niet doet, en nu de woningbouw er naar komt kijken, er niks aan de hand is
Lijkt mij niet! Daarom vind ik het ook vreemd dat het in mijn lijst staat en dat ik zo hoog sta vooral in vergelijking met de andere woningen
Als er niks bij de voorwaarden staat en er lijkt iets fijns tussen te zitten zou ik gewoon reageren.
Ik weet niet hoe lang je dit al hebt, maar ik heb de laatste dagen ook dingen eerder weg moeten gooien. Halverwege/eind juli beginnen de hondsdagen, een periode waarin bepaalde verse dingen sneller bederven. Het is nu dus nog niet zover, maar hoe specifiek kan zoiets zijn? Zou dat het kunnen verklaren?
Ik heb het al wel langer⊠al een aantal maanden geleden met milner, toen overgestapt op beemster en dat is een hele tijd goed gegaan tot gister, toen heb ik weer twee verpakkingen weggegooid. Het is inderdaad heel raar. Die twee gister waren dus nog ongeopend en houdbaar tot 10-08
Ja dit heb ik ook gemerkt met Milner. Dichte verpakking en nog een lange houdbaarheidsdatum en dan al beschimmeld. Echt zonde.
Poep onder je schoen is al irritant maar poep onder Nike air max is helemaal waardeloos. Dat blijft zo erg tussen die randjes plakken
Ja, in principe wel dacht ik. Al is het niet altijd warm. Heeft ook met o.a. de luchtvochtigheid te maken.
@Wasbeer Waardeloos⊠Dan zal het idd vast aan de kaas liggen.
Volgens mij mag het soms wel gewoon. Een vriendin van mij woont in een seniorencomplex via de woningbouw. Ik weet niet of ik het zou doen/willen zelf, maar ze heeft eigenlijk gewoon een prima mooi appartement tegen betere huurprijs dan ik heb. Het is dus wel echt zoân complex, dus je bezoek komt dan wel via zoân balie binnen en er is een restaurant en mini supermarktje enzo. En ze gaat ook wel eens dan poolen met bejaarden die daar wonen, die willen haar dat dan leren. Vind dat wel weer heel cute haha
Ik had dit ook regelmatig maar sinds ik de koelkast 1 stand lager heb gezet niet meer. Misschien helpt dat nog iets
Ik ben echt dom maar bedoel je met lager kouder of warmer? Mijn koelkast is 6 graden.
Hoe bedoel je?
Ik ging van stand 3 naar 2, dat was kouder bij mij. Warmer is niet goed. Ik lees nu op google dat 4 graden de ideale temperatuur is. Misschien dat je dat kan aanpassen.
Jaa herkenbaar, âik wil deze graag bestellenâ
Ja doe dan! Wat moet ik nog meer voorkauwen?
Ik had de studenten uitgelegd dat ik vanwege Corona deze week niks meer kan regelen en dat ik volgende week nog wat dingen zal oppakken . En deze persoon vindt zichzelf zo belangrijk dat ik mail terug krijg op een zeer zeikerig toon alsof de wereld om haar draait en alles zsm moet worden opgepakt . Terwijl ik voor de persoon in kwestie ook nog wel eens buiten mijn werkuren dingen had geregeld een beetje rekening met elkaar houden is schijnbaar moeilijk. En de toon is niet oké.
De stomme, kleine ah waar ik heel vaak naartoe ga heeft geen verse pureer soepen meer in het assortiment die eet ik minstens 1 x per week
Die schoft die hier zân playlist in de bus luid aan het afspelen is. Ga weg of doe oortjes in.