Waar erger je je aan? #13

Ps: Bijna 20 gulden mist

5 likes

Vandaag weer terug naar mijn eigen huis verhuisd. Ik moet mijn spullen op hun plek zetten, want mijn kamer is een teringzooi. Maar ben te moe, kan van ellende alleen maar op bed liggen en geen zin om hulp te vragen, want mijn ouders doen al de hele dag kut tegen me.

2 likes

Je had vroeger ook obese waarin ze een darmspoeling deden en de poep zo door een buis heen ging

4 likes

Je had bij In Holland Staat een Huis met Martijn :crab:é dat ze de woonkamer zo hadden gemaakt dat je het doorspoelen van het toilet kon zien via een doorzichtige buis.

11 likes

Probeer even voorzichtig weg te halen met micellair water op een wattenschijfje.

4 likes

Ohja goeie! Zo eens proberen

2 likes

Oooo die geweldige huis makeovers van dat programma…dan kwamen die arme mensen thuis in een soort Iglo of een of andere strandsetting inclusief liters zand. Dat programma was echt hilarisch.

7 likes

Dat mijn ouders aan de andere kant van Nederland zijn gaan wonen. Op uur 2 van de 4 uur nu :sob:

1 like

22 likes

Was echt dertig maal leuker dan die verschrikkelijke Amerikaanse make-over programma’s.

1 like

Ik had donderdag mcdonalds gehaald, zat de p.atat er niet bij… Gisteren wok gehaald, 3 euro extra betaald voor garnalen, zaten de garnalen er dus niet in :triumph:

1 like

Ik heb net 2 bolussen van de ah gegeten en ik zou er zo graag nog 2 eten :disappointed_relieved::disappointed_relieved: ze zijn zo lekker

8 likes

Love hoe je z’n achternaam hebt getypt😍

1 like

Ik was vanavond aan het werk in de horeca waar een groep van 20 mensen ofzo kwam eten. Hebben 3 uur lekker gezeten, hebben nog voor de jarige gezongen, chocolaatjes gegeven (die krijg je bij ons altijd op je verjaardag), komt iemand afrekenen. Bedrag van 319.80. ‘Ohhhh maar doe maar afronden hoooor, doe maar 320’. Maar ook nog op een toon alsof het supergul was ofzo :smiling_face_with_tear: Je hoeft geen fooi te geven maar als je op 319.80 met 20 cent aankomt kan je het net zo goed gewoon niet doen

30 likes

Waar is dit restaurant waar je 3 uur kunt eten en drinken voor om en nabij 16 euro p.p.?

:upside_down_face: Net 220 euro uitgegeven voor 2 personen.

4 likes

Pannenkoekenhuis haha, maar wel wat specialer dan op een pannenkoekenboot (hebben ook zalm, geitenkaas, pulled chicken pannenkoeken enz)

2 likes

Haha dit precies deed een man vóór mij van de week. Hij maakt van 498,20 wel 500 euro! En hij deed nog wel zo moeilijk, “ja maak er maar 5… of euh 5…. Oké 500 van”. Vond het echt sneu voor het personeel.

2 likes

Food blasphemy :triumph:

3 likes

:sob: Ik snap echt niet wat dat soort mensen denken, doe dan gewoon geen fooi

1 like

Maar gewoon even ter interesse:
Wat zou dan wel een goed fooibedrag geweest zijn?

2 likes