Waar erger je je aan? #13

Ik erger mij een beetje aan mijzelf. Ik ben een paar dagen alleen weg voor de eerste keer met de hond. Heb vanochtend twee uur gefietst en ben daarna in m’n hotelkamer gaan chillen maar was mezelf ervoor aan het shamen ofzo? Alsof het verplicht is dat ik de hele dag bezig ben.

3 likes

Vakantie is vakantie! Hoe het voor jou het meest ontspannend is is prima :smile:

4 likes

ik heb zo’n wit gevoelig puntje op m’n tong :angry:

Godver morgen komt de schoonmaker en nu moet ik m’n huis opruimen

1 like

Wel vakantiegeld en vrije dagen betalen hé

4 likes

Liever links lullen, rechts zakken vullen

4 likes

Bah

4 likes

Je denkt toch niet dat ik serieus ben…

2 likes

Geen idee?

Alles op vinted is opeens duurder? Is er een nieuwe btw regel ingegaan? Gaat om 12% bovenop ieder artikel.

Dat is de kopersbescherming! Ze hebben hem al standaard toegevoegd ipv pas bij het betaalscherm.

4 likes

Ooh! Oké dan is het goed.

3 likes

Wat is dit voor logica dan? Omdat je niet letterlijk de factuur van de schilder betaalt mag het crappy worden achtergelaten? Die schilder wordt linksom of rechtsom gewoon betaald, dus dan mag je er toch vanuit gaan dat het netjes is? Dus omdat je huurt (waarmee je indirect die schilder wel betaalt dus) mag je niet kritisch zijn op het schilderwerk en dus hoe je huis er uit ziet?

17 likes

Ik zit op de wc, te krabben aan al mijn muggenbulten. En nu hoor ik een mug, hier ook op de wc. Op het plafond. Ga ik wachten tot hij binnen smash bereik is? Of gewoon naar boven, wc deur dicht en hopen dat hij mij vannacht niet vindt…

4 likes

Nee vind ik ook niet normaal, maar bij sociale huur krijgen zulke beroepen vaak veel huizen die ze moeten afwerken in weinig tijd, waardoor ze niet de hoogste kwaliteit kunnen leveren. Ik vond dit niet oke, maar ik heb een zwager die vaak voor sociale huur werkt en die vind dat ook veel minder leuk daarom, maar vanuit zijn kan begrijp ik het wel! Echt kwantiteit over kwaliteit

1 like

Kreeg op insta zo’n hippe ad voor “urban nieuwbouw” in Utrecht met woningen voor o.a. starters, appartementen met 1 slaapkamer.
Prijs: vanaf 371.000
Gasttttttt welke (normale) starter verdient 7K p.m.
Oh ja we mogen alleen normaal wonen als stel zijnde, zonder studieschuld en met welvermogende ouders.

Wist dat ik niet had moeten kijken. :smiling_face_with_tear:

25 likes

Ja, achterlijk hè. Starterswoningen die geen starter kan betalen. :smiling_face_with_tear:

Wij hebben het opgegeven om een huis te kopen. We hopen dat de markt een keer weer instort (heeft ie vaker gedaan) en we dan onze slag kunnen slaan. Ondertussen sparen we lekker door voor een eventuele eigen inbreng.

3 likes

Ik zag laatst starters woningen van 400k met niet eens 1 aparte slaapkamer :sweat_smile: maar wel 40 M2. Slaap je alsnog in je huiskamer voor dat bedrag.

3 likes

Tering! Heb op Funda ook wel eens studio’s voor 550.000 voorbij zien komen. In Utrecht. Onbegrijpelijk dat dat vervolgens nog wordt verkocht ook?!

1 like

Er zit hier iemand in de buurt gvd bijna elke dag keihard via YouTube naar zelfhulpvideo’s te kijken. Of in de tuin of met de deuren wagenwijd open of zo. Word helemaal gek van dat helende gepraat.

6 likes