Nou maar echt! En dr zelfingenomen kop steeds als ze weer een kut opmerking maakt. Net een kleuter “lekker puh”
Kun je dan niet gewoon de hoofdkraan dicht draaien?
Mijn vriend die opeens opspringt uit bed en alle lichten aandoet omdat hij een mug in z’n oor hoorde zoemen. Laat me gewoon
O nu word ik gesommeerd mee op muggen-jacht te gaan??
Verkoop je vriend een tik met de vliegenmepper
Ja goeie maar dan moet ik nog steeds uit bed
Laat hem de vliegenmepper halen en dán geef je hem een mep
Volgens mij doen recruiters dat bewust zodat je niet buiten hun om direct bij het bedrijf solliciteert want dan krijgen ze geen fee.
Ik ben er recent 2x op ingegaan want zoek iets anders maar ze lezen je LinkedIn helemaal niet joh. Dan sturen ze zo’n berichtje van: mooie werkervaring, ik heb een functie die hier goed op aansluit. En als je dan met ze gaat bellen blijkt dat het helemaal niet zo goed aansluit
Gisterenavond expres vroeg naar bed gegaan omdat ik bloedchagrijnig was en dat dan vaak het enige is wat werkt, word ik vanochtend wakker en ben ik verdomme nog stééds bloedchagrijnig. Wordt een lekker dagje zo.
Mn vriend gaat vaak diagonaal in een bed slapen als we bijvoorbeeld in een hotel zijn. Naja dan draait hij vaak uiteindelijk naar het midden toe. En dan lig ik weer op de bedrand. Ik kan hier niet aan wennen. word automatisch daardoor chagrijnig.
.
Spoiler einde MAFS Australië:
Ja! Bijzonder hypocriet als je bedenkt wat ze deed met die foto van Domenica. Ze is nog wel samen met haar man/vriend uit de serie.
Ik heb vandaag na laaaaaaang wachten eindelijk een afspraak in het ziekenhuis … ben ik uitgerekend vandaag ziek! Pfff hoofdpijn, spierpijn, lamlendig Corona test is negatief (ook geen koorts, verkouden, keelpijn) dus paracetamol in m’n mik en overleven
Gesprek in de trein:
“Zo bijzonder dat alle terrasjes in Amsterdam dan helemaal volzitten he. Dat is bij ons in Lelystad nooit op maandagavond”.
Ik bedoel, Amsterdammers kunnen wat wereldvreemd zijn maar dit heeft ook wel heel erg wereldvreemde jongen op bezoek in de grote stad vibes.
Dat ik parttime vacatures aan het zoeken ben bij de resultaten dan overal 32-40 uur wordt gevraagd. euuuh??
Is het wel een legit bedrijf? Klinkt namelijk een beetje alsof je opgelicht bent. Via welk bedrijf heb je geboekt?
Ik had het laatst met mijn creditcard, het bleef op reservering hangen en het hotel heeft mijn boeking door technische stortingen nooit gezien. Misschien iets om te bekijken?
@Gato een hotel heeft altijd een eigen telefoonnummer natuurlijk heb je daar naar al naartoe gebeld?
Ik zou het in ieder geval wel óók via social media proberen, alle opties gebruiken. Ik hoop voor je dat je niet bent opgelicht. Had je al eens eerder via die boekingssite geboekt?
Heb je via je creditcard geboekt? Want dan kunnen zij het bedrag voor je terugvorderen en krijg je het van je creditcardmaatschappij terug.
Oh dat is wel een bekende site inderdaad. Zou in dit geval zeker via social media contact opnemen. Hopelijk is t snel opgelost!
Godverdomme kut kpn. We zouden vannacht internet hebben weer na 3 dagen, is er iets mis gegaan. Kunnen ze pas 18 juli weer internet leveren?!?!?