Waar erger je je aan? #13

Als die 20 mensen allemaal 2 euro extra geven of 1 dan heb je al een mooi bedrag. Met percentages werken vind ik voor Europa te ver gaan.

3 likes

Ik erger me aan mijn ongesteldheid deze ronde. Ik verlies 1 dag redelijk wat bloed en in de avond weer niets. Dan weer 1 ĂĄ 2 dagen niets en dan weer een grotere hoeveelheid. Dit heeft zich nu al 3x herhaald, wat wil je nu lichaam?

1 like

Mn zongevoelige huid. Gister heel de dag buiten geweest en me goed ingesmeerd en toch weer onwijs verbrand. Werd vannacht ook steeds wakker als ik op mn zij of rug rolde en moest echt terug naar mn buik.

2 likes

520 vind ik echt het minimale.

6 likes

Ik houd tussen 5 en 10 procent aan, als ik extra tevreden was ook boven 10 als het goed uitkomt, maar ook weer geen 20. Tenzij met een grote groep en het was echt top.

2 likes

Onze woonkamer is klein, geen aparte keuken, mijn vriend werkt thuis met 4 laptops incl alle benodigde snoeren/toetsenborden/muizen bla bla en we hebben een baby met veel speelgoed dus mn woonkamer is rommelig.

En dan komt mn moeder net onze baby halen en maakt ze zo’n sneerderige opmerking ‘ik zou maar eens goed gaan opruimen beneden’

:rage::rage: nee

1 like

ik kan alleen maar denken aan dat je onder de bril plast en je vriend denkt dat het lekkage is hahahaha

15 likes

HAHAHAHAHA :joy::joy:
Ja dat ook nog eens. Maar probeer er nu op te letten

4 likes

Hahahaha ik ook @Karl_Lagerfeld , denk elke keer aan je als ik op de wc zit

1 like

4 laptops? Hoe dan? Ik ben oprecht geĂŻnteresseerd :sweat_smile:

2 likes

Hij is zzp’er; werkt voor 3 verschillende bedrijven waar hij een laptop van heeft en dan heeft hij nog een eigen laptop.

:disappointed_relieved: en die liggen 24/7 op onze eettafel. En de snoeren liggen op de stoelen

1 like

Onze onderburen die tegenwoordig Ăšlke dag de bbq aan hebben staan. Wij kunnen dan niet meer ons raam of balkon deur open hebben staan want alle stank en rook waait zo bij ons naar binnen. Zo irritant en goor.

1 like

Heel herkenbaar, wij hebben ook van die buren die dan naast de bbq nog eens een pizza oven hebben. Vreselijk die rook en geur

3 likes

Dat HBO Max zo fucking sloom en niet gebruikersvriendelijk is. Ik wil gewoon Girls kijken zonder gedoe oké.

12 likes

Weet niet of je in een flat woont maar in mijn flat is het verboden om op balkon te barbecueën vanwege de rook en stank overlast.

Woon overigens in een flat die van een en dezelfde woningcorporatie is.

4 likes

Ik heb zoveel lichamelijke pijntjes/ongemakken de laatste tijd, vandaag word ik wakker met stekende pijn in m’n zij aan beide kanten. Ben er kotsmisselijk van, hoop dat m’n pijnstiller snel werkt :weary:

Vandaag is ons internet afgesloten en we krijgen morgen pas weer nieuwe (of misschien zelfs pas de 13e) en nu kan ik wel kleine dingetjes op 4g doen natuurlijk maar m’n bundel is ook weer niet zo groot. en nu kan ik ook niet tiktoks kijken voor de fun

Op een terras met gratis WiFi gaan zitten! :sweat_smile:

Heb je bij dezelfde provider ook je mobiele telefoon internet? Dan kan je vaak gratis extra GBs krijgen om de tijd te overbruggen. Moet je even met de klantenservice bellen. Misschien teveel moeite maar zeker als het een dag langer duurt, wel fijn!

4 likes

Ik heb al de hele dag zo’n oog-twitch :rage::rage::rage:

4 likes