Haha ik weet niet of ik de maandag per see goed verstaan had maar het ging om een doordeweekse avond! Dit is echt de omgekeerde opmerking van een instagrammer die pas zei “zo fijn in Amsterdam, dat je gewoon naar een terrasje kan”
Dat mensen niks meer zelf lijken te kunnen op- of uitzoeken.
Ik slikte net perongeluk een hele keelpastille door
Dat je op Instagram tussen de stories door een ‘Aanbevolen voor jou’-scherm krijgt met accounts die je zou moeten volgen.
Bij mij zijn het altijd accounts die ik absoluut niet wil volgen. Doordat ik vaak vluchtig door stories heen tik, heb ik dit alleen wel al vaak per ongeluk gedaan. Kom je er opeens achter dat je de moeder van je zwager bent gaan volgen op Instagram.
Jaaaaa!! Heb ik zo vaak!
Die kut reclame van iPhone dat er heel lang een telefoon trilt en dat ie uiteindelijk van het aanrecht valt. Ik denk elke keer dat ik word gebeld
Batterijduur van telefoons.Heb een nieuwe telefoon, mede voor een betere batterij. Hij is zeker beter dan m’n oude (die ging na 1,5/2 jaar nog maar 3 uurtjes mee ofzo) maar voor een nieuwe telefoon met een betere batterijduur valt 10% per uur me echt tegen eigenlijk.
Moet je niet je instellingen nog ff finetunen? Er staan wrs allerlei dingen automatisch aan die je niet wil en die veel accu kosten.
Aan mijzelf, ben weer helemaal in allemaal podcasts van een Amerikaanse guru gedoken. Kan het beter gewoon bij historische romans houden. Nu luister ik dit en irriteer ik mij er later aan dat ik t uberhaupt hebt aangeklikt over al die successen en doelen behalen ugh
Ik heb bij de h&m meerdere keren gehad dat ik toch echt mijn eigen adres had ingevuld, maar na het afrekenen het om de een of andere reden werd gewijzigd naar een oud afleveradres. Dat is die van mijn ouders, dus was geen ramp. Maar dat kan het ook nog geweest zijn.
——-
Ik erger me kapot aan het gezeur rondom de eindinspectie van mijn huidige woning. Ik heb er zelf 100x achteraan moeten mailen hoe/wat/wanneer, anders had ik maar gewoon de deur achter me dicht getrokken met de sleutels binnen ofzo? Maar ik laat dus wat spullen achter die de nieuwe huurder overneemt. Officieel moet het leeg zijn natuurlijk en dat staat ook in de opleverregels die ze me hebben gestuurd, dus ik wil even akkoord vanuit hen dat het dus prima is dat die spullen achterblijven. Gaat ook om grote meubels, dus ik kan het niet even meenemen. Is ook omslachtig om dat uit elkaar te halen, er 60 km mee te rijden en daar een busje voor te regelen en dat de nieuwe huurder dan ook weer een busje moet regelen en dat hele stuk weer terug moet rijden en het weer in elkaar moet zetten. Al meerdere keren om akkoord gevraagd en ze negeren het gewoon. Als ik er een andere vraag bij zet reageren ze dus meteen daarop, maar akkoord op die overnamens negeren ze dan alsnog. Als ik nu weer geen antwoord krijg mail ik ze volgende week gewoon met joe ik krijg geen antwoord, dus ik ga er vanuit dat ik dit en dit kan laten staan. Groetjessss
Oh dat is wel heel erg ja. Zou post lekker retour afzender sturen als ze het niet wijzigen en pakketjes niet meer aannemen
Mijn favoriete onderbroeklijn is uit de handel. Soort brazillianhipsterding. Broekjes die erop lijken zijn allemaal van vieze goedkope zweetstofjes gemaakt. Brrrrr mij nie belle.
Aan mijn rot kriebel hoest, echt tot kokhalzen toe… morgen op vakantie, top
Dat er zojuist door een schildersbedrijf letterlijk werd gezegd dat de standaard voor t schilderen van huurwoningen lager ligt dan als iemand het bedrijf zelf in zou huren. Echt wtf. Helemaal klaar met dat kutbedrijf (stond o.a. opeens een wildvreemde in mn afgesloten tuin).
Dat de ns het nog steeds niet mogelijk maakt om een businesscard en privé kaart te combineren binnen één chipkaart zonder dat de rekening van het privédeel via je werkgever komt.
Ik had laatst een businesscard zonder abonnement besteld. Dat kon je later nog toevoegen, stond er. Dus een paar maanden verder wil ik eindelijk dat abonnement bestellen en er op zetten, krijg ik daar weer een nieuwe businesscard bij?? Logica en de NS…
Mijn werkgever vindt dit zo irritant dat hij nu ook maar gewoon mijn privéreizen betaald .
Dat ik chagrijnig ben en dat bij mij vaak een hele dag duurt
Zou ze lekker buiten laten liggen in de regen als t na 2,5 jaar nog niet gefixt is, misschien dat ze het dan eens leren
Haha daar hoop ik op. Bij ons is er dus iemand die elke keer als iemand vergeet uit te checken een mail stuurt dat je dat moet corrigeren. Bij mij is dat standaard omdat ik op prive kaart ben ingecheckt en business uitgecheckt of andersom. Vind het zo aso want beide kaarten zijn overduidelijk van mij. Je weet dat de een is ingecheckt en de ander is uitgecheckt. Daarnaast reis ik op trajecten waarbij je helemaal niet kan vergeten in of uitchecken. Lekker dubbel cashen want je kunt dan niet anders dan op beide kaarten betalen.