Waar erger je je aan? #13

Neem aan dat ze ook een verschillend tarief hanteren dan?

Maar ik snap je ergernis hoor; als ik zie hoe slordig hier geschilderd wordt denk ik soms ook: pardon? ik zou het als niet-professional nog netter doen dan dit. Maar ja het is (sociale) huur dus dan boeit het niet of zo.

Ja voor een appel en een ei zei hij. Sorry maar daar ga je zelf mee akkoord. En snap dat je dan niet alles afplakt. Maar netjes is t niet vind ik. En al helemaal niet om dat gewoon maar oke te vinden. Als we niks gemeld hadden zouden er echt gewoon druipers aan meerdere ramen hebben, dat lijkt me nooit oke.

Wij hadden t zelf idd ook netter gekund. Maar ja sociale huur zijn geen mensen ofzo dus boeit niet.

Is toch niet zo gek? Of moest je het zelf betalen?

Vind niet dat je dan slecht werk mag leveren. Meerdere ramen druipers op de ramen. Kozijn wat wit is morsen met de groene verf, gewoon verf midden op t raam van de schuur. Mag toch hopen dat je dat niet normaal vind?

5 likes

En daarbij: je betaalt gewoon servicekosten oa voor onderhoud van het pand?!

6 likes

Ja en degene die hem heeft ingehuurd verwacht toch ook dat het gewoon goed gedaan wordt, zijn redenatie vind ik echt nergens op slaan.

12 likes

Ik erger mij een beetje aan mijzelf. Ik ben een paar dagen alleen weg voor de eerste keer met de hond. Heb vanochtend twee uur gefietst en ben daarna in m’n hotelkamer gaan chillen maar was mezelf ervoor aan het shamen ofzo? Alsof het verplicht is dat ik de hele dag bezig ben.

3 likes

Vakantie is vakantie! Hoe het voor jou het meest ontspannend is is prima :smile:

4 likes

ik heb zo’n wit gevoelig puntje op m’n tong :angry:

Godver morgen komt de schoonmaker en nu moet ik m’n huis opruimen

1 like

Wel vakantiegeld en vrije dagen betalen hƩ

4 likes

Liever links lullen, rechts zakken vullen

4 likes

Bah

4 likes

Je denkt toch niet dat ik serieus ben…

2 likes

Geen idee?

Alles op vinted is opeens duurder? Is er een nieuwe btw regel ingegaan? Gaat om 12% bovenop ieder artikel.

Ik was laatst ook wekenlang aan het hoesten en niks hielp en lag 's nachts wakker. Toen heeft iemand hier mij hoestdrank van Natterman extra sterk aangeraden, met codeine, gewoon bij de drogist, en dat heeft mijn leven gered. Een rode verpakking. En het is ook nog eens heel lekker vind ik.

6 likes

Dat is de kopersbescherming! Ze hebben hem al standaard toegevoegd ipv pas bij het betaalscherm.

4 likes

Ooh! OkƩ dan is het goed.

3 likes

Wat is dit voor logica dan? Omdat je niet letterlijk de factuur van de schilder betaalt mag het crappy worden achtergelaten? Die schilder wordt linksom of rechtsom gewoon betaald, dus dan mag je er toch vanuit gaan dat het netjes is? Dus omdat je huurt (waarmee je indirect die schilder wel betaalt dus) mag je niet kritisch zijn op het schilderwerk en dus hoe je huis er uit ziet?

17 likes