Ik zit op de wc, te krabben aan al mijn muggenbulten. En nu hoor ik een mug, hier ook op de wc. Op het plafond. Ga ik wachten tot hij binnen smash bereik is? Of gewoon naar boven, wc deur dicht en hopen dat hij mij vannacht niet vindt…
Oh ja echt heeeeerlijk dit!!
Nee vind ik ook niet normaal, maar bij sociale huur krijgen zulke beroepen vaak veel huizen die ze moeten afwerken in weinig tijd, waardoor ze niet de hoogste kwaliteit kunnen leveren. Ik vond dit niet oke, maar ik heb een zwager die vaak voor sociale huur werkt en die vind dat ook veel minder leuk daarom, maar vanuit zijn kan begrijp ik het wel! Echt kwantiteit over kwaliteit
Kreeg op insta zo’n hippe ad voor “urban nieuwbouw” in Utrecht met woningen voor o.a. starters, appartementen met 1 slaapkamer.
Prijs: vanaf 371.000
Gasttttttt welke (normale) starter verdient 7K p.m.
Oh ja we mogen alleen normaal wonen als stel zijnde, zonder studieschuld en met welvermogende ouders.
Wist dat ik niet had moeten kijken.
Ja, achterlijk hè. Starterswoningen die geen starter kan betalen.
Wij hebben het opgegeven om een huis te kopen. We hopen dat de markt een keer weer instort (heeft ie vaker gedaan) en we dan onze slag kunnen slaan. Ondertussen sparen we lekker door voor een eventuele eigen inbreng.
Ik zag laatst starters woningen van 400k met niet eens 1 aparte slaapkamer maar wel 40 M2. Slaap je alsnog in je huiskamer voor dat bedrag.
Tering! Heb op Funda ook wel eens studio’s voor 550.000 voorbij zien komen. In Utrecht. Onbegrijpelijk dat dat vervolgens nog wordt verkocht ook?!
Er zit hier iemand in de buurt gvd bijna elke dag keihard via YouTube naar zelfhulpvideo’s te kijken. Of in de tuin of met de deuren wagenwijd open of zo. Word helemaal gek van dat helende gepraat.
Moest al de hele week een brief op de post doen maar vergat het telkens. Vandaag eindelijk die brief meegenomen, is de brievenbus die ik normaal altijd gebruik tijdelijk buiten gebruik. Dus ik wilde op de Post NL site opzoeken waar een andere brievenbus stond, laadt de pagina op de site niet. Nog een rondje gelopen maar geen andere brievenbus gezien
Jezus mijn zusje lijkt ineens alles te zien wat ik bij mensen op hun tiktok reageer. Hele tijd ook mij appen dat ik normaal moet doen en niet zo’n personality op moet zetten. Wtf? Laat me lekker reageren. Ik reageer gewoon op herkenbare situaties. Ik ga dr gewoon blokkeren, dat kind wilt me altijd judgen
Ik werd vandaag weer geconfronteerd met deze vrouw, haha sneller dan verwacht. Zegt ze: “oh ik wil nog even zeggen: je bent hartstikke slank, ik ben je de hele winkel nog achtervolgd om nog eens te kijken en toen zag ik het niet meer, ik denk dat het je houding was, ik heb thuis voor de spiegel gestaan en bij mezelf gekeken en als je dan moe bent en wat onderuitgezakt staat dan krijg je al heel snel een bolletje bij je buik, maar ik vind je heel slank!”
Ehmmmmm oke, spoort dus echt niet.
Aah nee. Een typisch voorbeeld van de intentie om een rot opmerking recht te zetten en het daardoor nog raarder maken, haha.
Hahaha ik dacht ook al: nu shame je gewoon m’n houding. Echt zo’n raar mens is dat. Kan nooit normaal doen.
Edit: oh ze zei ook nog: “ik dacht wel, dat verklaart misschien waarom u laatst zo chagrijnig deed over die verwijsbrief (dat dat dus iets hormonaals zou zijn?), maar dat is dus niet zo, hihihi!”
Ik zei: nope, die chagrijnigheid heb ik 100% van mezelf.
“Hoe chagerijnig ik doe ligt aan de client mevrouw!”
Die heeft een talent om precies de verkeerde dingen te zeggen
Ik had allemaal leuke dingen gepland dit weekend, maar nu ben ik ziek geworden en wacht ik op mijn coronatest uitslag
Dat ik deze week heel veel voedsel verspilt heb. Waarom kan ik mijn eten niet beter plannen
Ik ga morgen iets doen met vriendinnen waarbij we al redelijk op tijd weg moeten. Dus opzich wel handig om af te spreken hoe laat we elkaar meeten en waar, dan weet ik ook hoe laat ik de wekker moet zetten. Heb dit dus al een paar keer vandaag gevraagd maar er wordt geen enkele knoop doorgehakt. En als ik zeg ‘joe ik ben moe ik ga slapen, ik zet de wekker om 8 en dan zie ik wel wat de bedoeling is’ dan is dat ook niet goed. Maar ondertussen nog steeds niks concreets. Joe, ik ga lekker slapen en zie het allemaal wel. Volgens mij is 8 uur prima, en al helemaal als verder niemand met een duidelijk alternatief komt. I’m out
Bijzonder dat dit niet onder je zorgverzekering valt