Waar erger je je aan? #13

Same. Met een liniaal krijg ik ook alsnog een scheve lijn

3 likes

Ik kreeg ook 120€ aan bloed prikken en ijzerpillen omtrent de zwangerschap en bevalling. Schrok er best van, zo’n flink bedrag.

1 like

Ik kan ook niet recht knippen. Als ik een cadeautje moet inpakken is het papier altijd zo scheef geknipt. Had laatst papier met ruitjes aan de binnenkant maar zelfs toen lukte het niet

1 like

Jaa stom vond ik, had me maximaal verzekerd en dan dit soort dingen nog zelf moeten betalen.

3 likes

Dubbelvouwen en dan met een mes ipv schaar!

4 likes

Zoals ik het lees valt het wel onder de zorgverzekering, maar moet @Calypso een deel eigen risico betalen omdat ze nog niet het (volledige) eigen risico had ā€˜gebruikt’

10 likes

Wat raar. Als je de pil eenmaal een keer voorgeschreven hebt gekregen, mag je hem ook zo bij de apotheek ophalen/bestellen. Even de apotheek bellen?

Het valt wel onder je zorgverzekering maar je maakt eerst je eigen risico op

2 likes

In principe valt vrijwel alles rondom het krijgen van een kind niet onder je eigen risico, dus in die zin zou het dan wel weer bijzonder zijn als dit er wel onder zou vallen.

3 likes

Ok, terechte opmerking! Ben niet daar niet in thuis dus dat wist ik niet. :blush:

3 likes

Mijn vriend wilde chips maar ik heb net mijn bed verschoond. Hij slaapt en ik lig nu tussen de kruimels

1 like

Dat ik zo veel meer zin heb in sex dan mijn man. Ik zou wel elke dag en misschien wel 2x wat kunnen doen terwijl hij 2x in de week genoeg vindt

1 like

Ik denk dat die diagnose (stoornis menstruatiecyclus) de reden is waarom je de rekening krijgt, want echo’s die samenhangen met zwangerschap betaal je geen eigen risico voor zoals @Merel zegt. Al weet ik niet 100 procent zeker of dat ook geldt voor nacontroles maar denk het wel. Ik zou de zorgadministratie van het ziekenhuis proberen te bellen, dat je vermoedt dat de diagnosecode van je dbc niet klopt omdat de echo ivm nacontrole zwangerschap was. Zij zullen dan eea nakijken en overleggen met de poli gynaecologie verwacht ik

8 likes

Waarschijnlijk omdat ik nog de (generieke versie van) Diane heb? Even gezocht en inderdaad! Ik kan maandagochtend pas contact opnemen, ik bel dan de huisarts, ik ga er maar een vragen waar geen recept voor nodis is ofzo :’)

1 like

Een ā€œlosseā€ gynaecologische echo is juist veel goedkoper, rond € 70,- zoiets. Dit lijkt me eerder een bedrag voor consult gynaecoloog ofzo?

1 like

Gezoete iced latte :face_vomiting: wil gewoon ongezoet en als ik zin heb in mierzoete siroop zeg ik dat wel.

4 likes

Ik had Birkenstocks gevonden aan een zeer goeie prijs via size, afgelopen woensdag besteld en nu krijg ik een berichtje dat de bestelling gecanceld wordt. Zonder reden en je kan de schoenen nog steeds kopen aan die prijs.

1 like

Ik zou morgen gaan zwemmen. Luchtbedje gekocht. Nieuwe bikini gekocht. En nu gaat ineens niemand meer mee. Leuk manšŸ–•

5 likes

Ik bestelde vorige week een zwarte ijskoffie en kreeg een iced latte met suikersiroop :ā€) dat was niet wat ik zei ja!!

3 likes

Heb je niet eerst de reviews bekeken haha? Volgens mij mag je bij die webshop blij zijn als je überhaupt je geld nog terugkrijgt!

3 likes