Haha dat is helemaal een teleurstelling. Mijn man bestelde latte en kreeg gezoete latte macchiato??
Ik weet dat viscose wat kan krimpen na het wassen, maar mijn nieuwe blouse is nu net een naveltruitje. Heb het nog nooit zo erg gehad eigenlijk? Nou ja, iedereen zegt dat strijken moet helpen, dus op hoop van zege.
Heb nooit problemen gehad bij size, dus niet gekeken maar heb nu een berichtje gekregen dat het product out of stock is en ze terugstorten. Ben benieuwd.
Net gekeken en het staat al op Paypal.
Dat sommige webwinkels na 20 minuten je winkelmandje alweer leeg mikken. Zo kun je toch niet shoppen
Ja of h&m, dat je iets in je mandje hebt en als je dan 2 min later wilt afrekenen zijn dingen uit je mandje ineens niet meer op voorraad.
Ik volg een paar influencers die eigenlijk hun kind niet in beeld lijken te willen brengen, maar die plakken heel vaak het hoofd van hun kind maar half af waardoor het alsnog heel herkenbaar is. Doe het gewoon goed of niet denk ik dan
En als het lukt om te bestellen wordt het vervolgens toch drie maanden later pas bezorgd
Mensen die in onze lokale Facebookgroep klagen âeR is HiEr nIeTs tE dOeNâ en âVrOeGeR wAs aLLeS bEtErâ). Terwijl er hier deze maand alleen al meer dan 500 activiteiten zijn. Maar als je dan vraagt âben je al naar X of Y geweestâ dan blijkt dat ze gewoon hun deur nog niet uitgeweest zijn
En nog een ergernis: bachelorette party met 20 genodigden. Een iemand (die ik overigens niet ken) probeert te organiseren in de groep en letterlijk niemand antwoordt (behalve ik), precies alsof ze tegen een muur aan het spreken is. Na een zoveelste bericht van de organisator is er een iemand (de getuige van de bruidegom, nota bene) die antwoordt of het niet wat budgetvriendelijker kanâŠ
- had dat dan eerder gezegd of ĂŒberhaupt op een van de voorstellen gereageerd
- in vergelijking met andere bachelorettes vind ik de prijs heel goed meevallen (voorlopig ⏠45 voor de activiteiten, excl. eten). Wat verwacht je, een gratis weekend? Kom dan gewoon niet⊠Nu doen ze moeilijk om ⏠6 extra te betalen zodat de bruid haar dochter mee kan⊠Hoe kan je hier nu moeilijk over doen?? Ik vind ook niet dat we aan een kind van 14 kunnen vragen om haar deel volledig zelf te betalen, kom opâŠ
Ik krijg op tiktok steeds filmpjes van een podcast van Jan Versteegh en nog een engnek, het heet smaak van Nederland ofzo en het is zo cringe. De hele tijd niet-grappige grapjes maken en dan zelf keihard gaan lachen
Net kreeg ik er een met deze dijenkletser:
Wij geven om het milieu, dus thuis doe ik een stukje tofu in de frituur, dan flikker ik het weg en pak ik lekker een biefstuk. Hi ha ho
Ik blokkeer op tiktok echt alles wat ik irritant vind. Die âdonât recommend this to meâ functie doet echt helemaal niets
Oude mensjes op een elektrische fiets. Helemaal tof, ik heb er ook een maar ik vraag me af of ze weten dat ook die fietsen een rem hebben?
Omg mijn collega en ik gingen bij mijn vorige baan altijd samen koffie halen in de ochtend ergens waar je een spaarkaart kreeg en we hadden ondertussen allebei twee volle ofzo dus keer in de middag ijskoffie halen. Zij wilde iced cappuccino dus ze vroeg hebben jullie dat? Zegt die vrouw nee maar kan het anders wel gewoon voor je maken. Dus collega keek mij al aan van hmmm. Kreeg ze warme cappuccino maar dan met ijsklontjes erin hahahahah. Niet te doen natuurlijk maar wij dachten echt huh hoe dan?
we gaan straks echt sinds tijden weer eens âuitâ en ik heb vannacht 3,5 uur geslapen en daarna gewerkt. We hadden veel te weinig personeel en het was echt vreselijk. De hel op aarde. Zou echt veeeeel liever gewoon vroeg naar bed gaan
Oh ja dat is echt zo irritant aan dat podcasts populair zijn geworden, iedereen en zân moeder heeft er ineens een. Ook al hebben ze al veel te veel zendtijd op tv gekregen.
Volgens mij heb ik deze ergernis jaarlijks maar er loopt hier nu onder mijn balkon toch een kind verschrikkelijk irritant te schreeuwen (woon boven een ijssalon). Soms kan ik het wel handelen maar dit is echt pure ellende. De toonhoogte, de herhaling, echt ik sta op het punt om van mân balkon af te schreeuwen dat het rustig moet doen. Helpt vast niet mee dat ik geopereerd ben en moe ben en lag te slapen en oa door dit aanhoudende gegil wakker werd. Maar echt hou je fucking kind in bedwang zeg, hoe kan je dit als ouder zelf ook aan. Mijn god
De ouders van mijn buurjongen zijn op vakantie en hij geeft nu elke dag feestjes. Beetje irritant, maar niet einde van de wereld. Maar zân muziekkeuze is dus wel echt onuitstaanbaar irritant. Ik heb het afgelopen halfuur al 3x de hardstyle versie van Mega Mindy gehoord. Wat een ellende dit.
Ik heb dat ook steeds en dan onderweg in de auto zit ik dan weer tickets voor het een of ander te kopen omdat ik echt niet met niks aan wil komen.
En omdat ik me schuldig voel dat ik het zo last minute doe en geen tijd heb om even goed te kijken geef ik er ook nog eens te veel geld aan uit
Nieuws oevr leipe bosbranden in zuid-europa dat wordt geïllustreerd met verhaaltjes over of Suzanne en haar kinderen wel of niet geëvacueerd zijn van hun vakantie.
Suzanne: âja we hebben echt geluk, er vliegen de hele dag blusvliegtuigen, maar de wind staat de goede kant op dus we mogen hier blijven zittenâ
ik heb van die tijdelijke raambekleding van ikea omdat mijn gordijnen een levertijd hebben van acht weken (donderdag komen ze eindelijkkk). maar op de achterkant van die dingen zit een pikzwarte gladde plastic laag die tering heet wordt als de zon erop staat. dus mn huis is nu al 23.5 graden terwijl buiten pas 20 is gelukkig ben ik er morgen en dinsdag niet dus hoeven ze niet dicht.
omg zijn dat van die gekke plisse dingen? Die had ik ook toen ik twee maanden moest wachten, zagen er echt niet uit.