Waar erger je je aan? #13

Ja inderdaad. Daarom heb ik vorig jaar voor onbetaald verlof gekozen omdat het uiteindelijk toch op hetzelfde neerkomt.

Mijn knetter raket ijsjes knetteren niet :lying_face:

7 likes

Mijn nagellak is verpest. Moest ineens poepen nadat ik net mijn nagels heb gedaan.

3 likes

Zijn ze nu bruin? :grimacing:

13 likes

Ah bah! :poop:

3 likes

Dat de printer het nooit doet wanneer je 'm nodig hebt.

4 likes

Ik kwam er thuis pas achter dat de waterijsjes die ik had gekocht bij de supermarkt ergens buiten de vriezer hadden gestaan want ze waren volledig gesmolten in hun verpakking.

Heb ze wel in de vriezer gegooid om te zien of het nog wat wordt, maar ugghh ik wilde nu gewoon een ijsje eten.

2 likes

Bijna.

2 likes

Poh teruggaan en een nieuw pak ijsen, zou ik zeggen. Ik maakte laatst zelf de fout om ijsjes te bewaren in een vriezer die niet goed bleek te werken. Je raadt het al, er bleef niet meer dan siroop van over. :sob:

2 likes

Haha, die is leuk in deze context

35 likes

Floddertje <3

8e8ca05296ac69c8dc3346b17e2c6063

45 likes

Heb je nu niet meer zoveel aan, maar via Google Maps kun je ook vinden waar er brievenbussen zijn.

5 likes

Dit was een van de eerste dingen die ik heb geprobeerd uit te leggen aan mijn niet-Nederlands sprekende vriend :grimacing:

6 likes

Dat klanten via Insta DM echt doen alsof ik hun bestie ben met te vrolijke berichtjes, details die ik niet hoef te weten en het misbruiken van emoji’s.

Hallo je chat met een bedrijf :upside_down_face:

2 likes

Was vandaag in een kledingwinkel en een vrouw was daar met haar zoontje. Die vrouw stond even met een medewerker te praten en toen liep dat jochie naar een sieradenrek, helemaal gefascineerd door de kettingen en oorbellen. Begint die moeder toch te flippen :scream: ‘ga weg daar, afblijven, is voor meisjes!!!’ Nouuu echt niet normaal

2 likes

Ik heb deze net andersom.
Heb voor een reparatie waar ik als sinds februari op wacht app contact met S.amsun.g en in elk app bericht staan een reeks :sweat_smile: :upside_down_face: :no_mouth: :+1:

Denk echt doe ff niet zo blij, ik wacht al bijna een half jaar op mijn eigen horloge

4 likes

Omgggg ojaa :heart::heart::heart:

3 likes

Same :sob: van het onderwijs naar de zorg. Ik tel al af tot januari wanneer ik wel recht heb op verlof :raised_hands:

1 like

Bikini’s :mad: (en mijn lichaam)

4 likes

Ik had dit laatst op de chat met mn autoverzekering. Elke zin die ze typte was :smiley: nou meid zo leuk is autoschade nou ook weer niet :triumph:

6 likes