Waar erger je je aan? #13

Dat frambozen zo snel bederven

6 likes

Fuck mijn leven, ik ben net van elektriciteit- en gasleverancier veranderd en lololol de slotfactuur is € 1050.

2 likes

Fuck die collega’s, het is jouw leven dus jij gaat gewoon solliciteren hoor

8 likes

Godver, ik koop een blouse bij de Zara zitten er gvd foundation vlekken in

1 like

Ja wist je dat niet. Die krijg je er bij Zara altijd gratis bij.

23 likes

Stinkdier is wel in your face haha, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik iedereen hier thuis (vriend en katten) regelmatig stinkie noem :sweat_smile:

1 like

Ugh, ik voel me niet lekker en zou het liefst weer mijn bed in gaan, maar ben niet dermate ziek dat ik echt niet kan werken. En mijn werkgever heeft zo’n stomme niet ziek bonus waardoor een dag ziek me 150 euro zou ā€˜kosten’. En ik vertik het om een vakantiedag in te zetten voor een dag in bed.

1 like

Ik ga ook een keer de natuur in gisteren… meteen gestoken door een beest en nu een onderarm die 2x zo dik is. Ik HAAT dat mijn lichaam overal als een special snowflake op reageert.

2 likes

dat ik een broek aanheb die echt mijn vagina doorboort als ik zit

4 likes

is dit een ding??
mensen aanmoedigen om zich niet ziek te melden??? (hier staan eigenlijk 100 vraagtekens)

4 likes

Ik erger me aan mensen in H&M pashokjes. Lijkt altijd wel of al die vrouwen aan het kamperen zijn daar :upside_down_face:

5 likes

Ja, de keuze is reuze als je een signaal wilt afgeven aan je werknemers dat je maar gewoon moet doorbuffelen. Een onbetaalde wachtdag (bij de eerste ziekmelding per jaar al, of pas na x ziekmeldingen per jaar, of meerdere onbetaalde wachtdagen), een verzuimbonus… Het enige wat je er (denk ik) mee bereikt is dat mensen, Ć”ls ze zich ziekmelden, er een paar dagen achteraan plakken ā€˜omdat ze nu toch al geen bonus meer krijgen of een onbetaalde wachtdag hebben’.

22 likes

Die zitten waarschijnlijk in een hoekje te huilen met een identiteitscrisis door de slechte belichting daar :sob:

8 likes

Iemand heeft mijn adres gebruikt voor het afsluiten van internet & energie en nu heb ik er allemaal gezeik mee. Ik ga echt hard huilen als mijn energiemaatschappij mij niet kan terugzetten naar mijn oude contract. Dan moet ik waarschijnlijk 3x zoveel betalen voor energie. En als mijn internetprovider mij niet terug kan zetten, heb ik straks een maand geen internet. FML ik haat mensen die niet opletten met zulke dingen

2 likes

Die nutriscore op de verpakkingen bij de AH. Echt waarom moet ik geconfronteerd worden met een E-score, ik koop chocola, wat verwacht je van me, dat ik het omruil voor een komkommer??

17 likes

Breng ze niet op een idee. Krijgen we straks Tony’s Chocolonely witte chocola met komkommer en citroen :smiling_face_with_tear:

7 likes

Nee de score vergelijkt binnen een categorie, er is ook chocola met een betere nutriscore, zoals pindarotsjes of pure chocola.

Vind het zelf wel handig, had van de week nog keus tussen gebak met een C en een E en Ik vind ze allebei lekker dus dan helpt het me wel.

6 likes

Ik vind het maar triggerend hahaha. Het is op zich wel handig, maar vind het ook zo weinigzeggend ofzo, want waar vergelijken ze precies op. Vetten, koolhydraten, kcal? Geen idee

Welk gebak had je gekozen

1 like

Ugh, mijn nieuwe werkgever blijkt die ā€œbonusā€ ook te hebben. Dat las ik pas in mijn contract en vond het wel een afknapper.

2 likes

Ze kijken naar allemaal, het is een score van de ā€˜positieve’ en ā€˜negatieve’ componenten van een product:
Wat is Nutri-Score? | Voedingscentrum Maar wel verwarrend ja omdat het een andere beoordeling is dan de Richtlijnen goede voeding en de Schijf van Vijf.

4 likes