Waar erger je je aan? #13

Oh ja met azijn toch? @Soy.peor

5 likes

Je kan het helemaal in detail lezen hoe het precies werkt, maar het is meer dan alleen calorieën.

Ik had kersenvlaai (C) Ipv citoenslof (E)

3 likes

@anon53137221 Ahhh oke dat verklaart veel, had ik zelf ook gewoon kunnen opzoeken

Kersenvlaai is altijd een goeie :ok_hand:t3:

1 like

Ik doe via een bedrijf een cursus. In een van de eerste hoofdstukken moet een dataset gedownload worden alleen deze klopt qua inhoud niet met wat men laat zien. Dus ik mailen, met de link erbij en screenshots wat er in de cursus gezegd wordt en wat ik te zien krijg.

Krijg ik na een maand de reactie ‘je moet naar de link gaan en de dataset downloaden het werkt wel! We hebben het bij de leverancier gecheckt’.

Ik open letterlijk mijn ticket met dat ik naar die link ga en het heb gedownload? Dit had geen maand hoeven te duren/hadden ze ook zelf kunnen checken. En het klopt evengoed niet. Dus weer een rits aan screenshots meegestuurd en ben blij dat dit via het stapbudget gaat maar wat tering frustrerend.

Heb het UWV al gebeld wat ik moet doen als dit zo blijft gaan (want officieel geen recht meer op die 1000euro als ik ermee stop), Maar als ik genoeg bewijs heb dat het een slechte opleider is dan zou het eventueel wel weer kunnen dat ik er recht op heb. Ik hoop gewoon dat ze het kunnen oplossen want ik dacht eerst ik ga verder met een ander hoofdstuk en daarin verwijzen ze naar een applicatie die niet meer bestaat :cry:

3 likes

Wel kleine aanvulling, omdat ik hier voor mijn werk veel mee bezig ben: nutriscore zelf vergelijkt niks in een bepaalde product categorie, maar maakt het voor de consument makkelijker om de producten in een product categorie te vergelijk! Misschien bedoel je dat al hoor.

Je vult gewoon een lijstje in op de punten die hierboven genoemd worden en daar rolt een cijfer met een letter uit! Ja hebt dan nog enkele product categorieen die net anders rekenen(dranken bijvoorbeeld).

4 likes

Ik doe mee met de postcodeloterij en heb een nee-nee sticker bij m’n deur. Maar dan wordt er net aangebeld door iemand namens de postcodeloterij met alsnog een verkapte verkoop (en “zo ontzettend bedankt voor je deelnaaameeee”). Zo ontzettend irritant

2 likes

Heb ooit hetzelfde gehad door een bijensteek. Kan je vrij weinig aan doen, kreeg alleen de tip om de volgende keer zo snel mogelijk na de steek antihistamine (gewoon van die hooikoortstabletjes zijn prima) te slikken om de zwelling een beetje tegen te gaan. Ik hoorde dat pas na 3 dagen dus toen was het al te laat daarvoor, maar misschien werkt het nog (en anders voor een volgende x)

1 like

Ja die slik ik al.

1 like

Aai niet fijn!
Mijn ervaring: mijn onderburen hadden dit ooit ook gedaan. Mijn internet opgezegd. Kreeg een brief van de provider met als het niet de bedoeling was bel dit nummer. Ik gebeld en konden ze het niet terug draaien.

Dat was middenin mijn tentamen week.

Sorry geen positief verhaal.

Ik heb weer eens gezond eten gehaald maar ik ben echt in een vreetbui dus had ik nou maar pizza genomen :sob: even kijken of ik nog een lading kaas heb om er overheen te gooien

En alles in de winkel was van plaats veranderd leek het wel, en een van mijn meest gekochte producten is uit het assortiment ben ik bang. Wat een leed

Yep. Bij ons er uit gehaald sinds mei geloof ik maar daarvoor was het dat je per zieke dag 1/18e minder bonus kreeg en de hele bonus stond gelijk aan een maandsalaris. Maar daar ging wel de helft vanaf gezien het als bonus belast werd en het was pas echt een hele maand als je er al minstens een jaar werkte en dat deed ik nog niet dus in mijn geval was het echt niet heel spannend uiteindelijk. Dus tot ze het hebben afgeschaft heb ik het gewoon gezien als 18 potentiële extra vakantiedagen. Helaas veel te weinig gebruik van gemaakt uiteindelijk

Zit wel in een tak waarbij thuiswerken kan en de norm is en ze legde de bonus uit als wanneer je te ziek bent voor kantoor of iets maar je nog wel thuis door kon dat ze dat wilden stimuleren🙄

5 likes

Ik vond deze ook wel herkenbaar.

6 likes

Aan die intens slechte commercial van Maan in de Ziggodome met een kinderen voor kinderen accent “monoloog” en daarna een verschrikkelijk slecht nummer. Wat is die meid toch overrated.

1 like

Perfecte huis gezien met een hele mooie basis voor een Engelse tuin met rozenstruiken
 meer dan 100 mensen voor me die ook interesse hebben :smiling_face_with_tear:

3 likes

Omg wat kut. Als het goed is, kan ik gewoon terug naar mijn oude energie contract gelukkig. Alleen mijn internetprovider wil niet zeggen waar ik nu bij zit ivm de avg en zij kunnen het niet annuleren. Dus nu moet ik morgen alle mogelijke internetproviders bellen om het te annuleren. Of het hele appartementencomplex langs gaan, maar denk niet dat dat efficient is :upside_down_face:

Ik snap niet waarom dit zo makkelijk kan. Moeten ze echt veranderen.

1 like

Maar heeft iemand onder jouw naam en gegevens een nieuw internetcontract aangevraagd of alleen je adres? Want voor een overstap moet je sowieso de naam hebben, maar ook het bankrekeningnummer en contract/klantnummer van de huidige contractant, van jou dus. En is jouw eigen contract afgesloten? Snap wel dat ze ivm avg geen gegevens mogen geven, al is de naam de nieuwe provider echt niet boeiend??, maar zij kunnen zelf ook de overstap annuleren hoor.

1 like

Ugh ik heb dit ook eens gehad, de oud bewoner heeft nieuw internet op haar oude adres aangevraagd . Echt heel veel gezeik mee gehad, uren mee aan de telefoon gehangen met tele2. Uiteindelijk bleek mn internet dus ook afgesloten, heb een maand zonder gezeten.

Sorry niet echt bemoedigend dit.

1 like

@Nox Ik sta echt versteld dat dit kan, zomaar zonder naam of contractnummer ofzo :flushed:

2 likes

Ik weet het niet zo goed, want ze geven heel weinig informatie en ik heb er ook geen verstand van. Ik denk dat alleen mijn adres gebruikt is. Mijn contracten zijn in ieder geval wel opgezegd (per 10 juni energie en per 27 juni internet), maar niet door mijzelf. Mijn internetprovider zegt dit: “Helaas geven zij (backoffice) aan deze opzegging niet te kunnen annuleren omdat de opzegging via een overname van de lijn is binnengekomen. Het is nu alleen mogelijk vanuit die nieuwe provider de boel alsnog te annuleren.” Echt zo niet behulpzaam :sweat_smile:

Dit is wel echt zo’n situatie waarbij de systemen in de weg zitten :sweat_smile:

3 likes