Waar erger je je aan? #13

Ja daar word ik ook niet goed van. Altijd als er een ramp is ergens gaat het over hoe erg het wel niet is voor de nederlandse toeristen.

Ah ja echt sneu ja dat hun vakantie anders liep. Jean paul wiens hele hebbe en houden in rook op is gegaan moet niet zo janken. Koop gewoon een nieuw huis!

20 likes

Vrijdag gebbqd en heb/voel nog steeds die lucht in mijn neus en ogen.
En ja, ik heb gedoucht.

2 likes

Ik vind ze nog niet eens zo lelijk. Maar ze zijn gewoon super onpraktisch, die klemmetjes gaan ook steeds los. Kan echt niet wachten tot ik de van het kozijn kan rukken donderdag

1 like

Mensen die onaangekondigd aan de deur staan.
En dan met name rond etenstijd.
Doe gewoon ff opbokken, heb honger en het was een warme werkdag

13 likes

Ik heb die dingen ook hangen tegen de hitte en het helpt geen ene moer. Verbrand ook iedere keer m’n vingers als ik zo’n ding omhoog til zodat ik naar het balkon kan. Plakken doen ze wel goed, had eigenlijk verwacht dat ze binnen 5 minuten naar beneden zouden donderen

1 like

Ik hou van de warmte maar heb altijd buikpijk als ik dan een ijsje eet of koud drankje neem😭

1 like

fucking wasmachine die er nu nog 2.5 uur over doet. ik wil toch slapen

1 like

Mijn vriend is meer een binnen mens en ik vind buiten ook wel lekker (niet zo actief of van de natuur, maar gewoon chillen enzo)
Nu zitten we hetzelfde programma te kijken, apart van elkaar (hij binnen en ik buiten) omdat we weer eens een discussie hadden waar we gingen zitten. We hebben juist een super chille tuin en zijn vaak de hele dag al binnen. :frowning:

4 likes

Dat mijn buren over mij lopen te lullen terwijl ik gewoon ook buiten zit… :smiling_face_with_tear:

16 likes

Ik zou over de schutting gaan hangen en zeggen:ā€˜hoi, willen jullie nog iets weten? Ik ben er nu’

41 likes

Maar wat zeggen ze?

10 likes

Haha dat durf ik dan weer niet. Heb een paar keer lopen hoesten haha.

@Zemraluani dat ze niet snappen dat ik hier woon o.a. kan er verder niet echt op in omdat ik anders vrij herkenbaar ben :grimacing:

2 likes

Please zeg me dat ze na t hoesten wel ophielden.

Ik voel me altijd zo een loser als ik verbrand :roll_eyes: en een vriendin heeft nogwel de halve fles gebruikt bij insmeren, maar helaas

Nee, buurvrouw die eerst binnen was pakte het gesprek weer op🄲 Had haar van de week verteld dat als ik de optie kreeg dit huis te kopen, dat ik dat wel wilde. Ze zei nu dus dat ze dat belachelijk vond en maar raar vond.

Ik ben maar naar binnen gegaan :zipper_mouth_face:

3 likes

Snapt ze niet dat je een huis wil kopen waar de buren zo kut zijn? :sweat_smile:

6 likes

Ik ruik op de bank binnen de sigaret van mijn buurman die buiten in de tuin zit te roken. Hij was gestopt maar dat heeft hij helaas niet lang volgehouden. Hopelijk doet hij binnenkort weer een poging.

1 like

Haha hmm, goeie.

Het zijn boomers die schijnbaar nog steeds denken dat het leven onwijs maakbaar is ofzo.

1 like

Aan de vleermuis die de hele tijd hysterisch voor mijn raam op en neer vliegt. Doe rustig vriend.

2 likes

Is dit die zanger uit die clip van summer wine??

3 likes