Waar erger je je aan? #13

Hahah nee tegen de hitte zijn dit de ergste dingen die je kunt ophangen. Zou ze er direct afhalen. Mijn huis is echt beduidend warmer als ze naar beneden hangen.

Ik heb me vandaag niet kunnen inhouden en heb er een van het raam gerukt. Finally. Zin om ze er allemaal af te rukken

3 likes

Oke dan ga ik ze straks ook maar eens weghalen. Heb ook geen inkijk verder, dus dat scheelt

:flushed: dit wist ik niet! Heb twee ramen op onze slaapkamer en voor een daarvan hangt zo’n ding maar die ga ik zsm vervangen dus! Heb wel echt dubbele blinderingsgordijnen nodig want de zon komt hier in de zomer al rond 3 uur op :crazy_face:

Omdat ik van de openbare sector naar de privé gegaan ben, heb ik het eerste jaar geen recht op vakantie (België) :sob:

Mijn halfjaarlijkse ergerdagen aan de correspondent zijn begonnen. Wanneer gaan we Jesse Frederik cancellen

8 likes

Wijd uit pls

1 like

Zijn nieuwe stokpaard is dat de belastingdienst veelvoudig en onrechtmatig compensatie uitkeer bij de toeslagenaffaire en ik vind het een waanzinnig kwalijk frame en een bijzondere heuvel als je ook kunt kiezen voor het schrijven over hoe waanzinnig langzaam dit compensatieproces verloopt.

O.a dit artikel Na de toeslagenaffaire is nu de compensatie-affaire in de maak (en weer wil niemand het horen) - De Correspondent

10 likes

Ja vervelend é, ik had dit vorig jaar ook (en dit jaar ook een stuk minder door midden in het jaar te veranderen…)
Je kan wel eens navraag doen naar Europees verlof maar dat is pas na 3 maand en echt betaald is het natuurlijk ook niet.

2 likes

Dat is aanvullende vakantie toch? Daar betaal je zelf voor van je vakantie geld als ik het goed heb?

1 like

Ja inderdaad. Daarom heb ik vorig jaar voor onbetaald verlof gekozen omdat het uiteindelijk toch op hetzelfde neerkomt.

Mijn knetter raket ijsjes knetteren niet :lying_face:

7 likes

Mijn nagellak is verpest. Moest ineens poepen nadat ik net mijn nagels heb gedaan.

3 likes

Zijn ze nu bruin? :grimacing:

13 likes

Ah bah! :poop:

3 likes

Dat de printer het nooit doet wanneer je 'm nodig hebt.

4 likes

Ik kwam er thuis pas achter dat de waterijsjes die ik had gekocht bij de supermarkt ergens buiten de vriezer hadden gestaan want ze waren volledig gesmolten in hun verpakking.

Heb ze wel in de vriezer gegooid om te zien of het nog wat wordt, maar ugghh ik wilde nu gewoon een ijsje eten.

2 likes

Bijna.

2 likes

Poh teruggaan en een nieuw pak ijsen, zou ik zeggen. Ik maakte laatst zelf de fout om ijsjes te bewaren in een vriezer die niet goed bleek te werken. Je raadt het al, er bleef niet meer dan siroop van over. :sob:

2 likes

Haha, die is leuk in deze context

35 likes

Floddertje <3

8e8ca05296ac69c8dc3346b17e2c6063

45 likes