Heb je nu niet meer zoveel aan, maar via Google Maps kun je ook vinden waar er brievenbussen zijn.
Dit was een van de eerste dingen die ik heb geprobeerd uit te leggen aan mijn niet-Nederlands sprekende vriend
Dat klanten via Insta DM echt doen alsof ik hun bestie ben met te vrolijke berichtjes, details die ik niet hoef te weten en het misbruiken van emojiās.
Hallo je chat met een bedrijf
Was vandaag in een kledingwinkel en een vrouw was daar met haar zoontje. Die vrouw stond even met een medewerker te praten en toen liep dat jochie naar een sieradenrek, helemaal gefascineerd door de kettingen en oorbellen. Begint die moeder toch te flippen āga weg daar, afblijven, is voor meisjes!!!ā Nouuu echt niet normaal
Ik heb deze net andersom.
Heb voor een reparatie waar ik als sinds februari op wacht app contact met S.amsun.g en in elk app bericht staan een reeks
Denk echt doe ff niet zo blij, ik wacht al bijna een half jaar op mijn eigen horloge
Omgggg ojaa
Same van het onderwijs naar de zorg. Ik tel al af tot januari wanneer ik wel recht heb op verlof
Bikiniās (en mijn lichaam)
Ik had dit laatst op de chat met mn autoverzekering. Elke zin die ze typte was nou meid zo leuk is autoschade nou ook weer niet
Die stomme focus op die kuttoeristen altijd bij rampen. Die lui pakken hun boeltje gewoon in en kunnen daarna naar hun veilige huizen. Misschien raken ze hun camper of tent kwijt maar boehoe.
Als voorbeeld dit in een artikel van de nos:
Sinds het begin van de bosbranden, vorige week, hebben ruim 16.000 mensen het gebied moeten verlaten. Onder hen zijn duizenden kampeerders.
Hoeveel mensen zijn hun huizen kwijt of moeten vrezen dat ze hem nog kwijt gaan raken?
En grote kans dat vanavond in een journaal nog een overtreffende ergernis komt: interviews van zeikende toeristen die op beeld janken dat ze een gebroken nachtje hadden omdat ze weg moesten
Ik heb dit echt 10 keer moeten lezen
Ik wil gewoon naar de vierdaagse feesten maar mn vriendin waar mee ik ga heeft steeds vanalles waardoor we t steeds verschuiven. Ik wil me gewoon misdragen godverdommm
Ik heb een cadeautje gekocht en kom er nu achter dat het ergens anders tien euro goedkoper is
Dat ik weer eens wakker lig en weet dat vandaag een hele lange dag gaat wordenā¦
Sureeee, op de warmste dag van het jaar trek ik per ongeluk een gordijnrails uit de muur en krijg hem er uiteraard niet meer in, dus daar gaat mān zonwering.
Mijn knetter taksi viel ook tegen
Vind het echt zo debiel dat er van alles word stil gelegd in Nederland omdat even twee dagen heet weer is.
Albert Heijn die boodschappen niet bezorgd, kinderdagverblijven die dicht gaan. Doe even normaal. Waar is de werkethos van mensen gebleven.
Zelfs in die 2 dagen hitte kan je sterven.
Een pakketje dat ergens in de straat is bezorgd maar ik vermoed dat hun bel het niet doet, en vind het ook zo onbeleefd om op het raam te gaan kloppen (ik heb die mensen nog nooit ontmoet)