Waar erger je je aan? #13

Sander Schimmelpenninck would be proud <3

1 like

Dat ik me weer heb laten verleiden tot een verre autovakantie en nu al twee dagen opgesloten zit in onze miniauto

2 likes

En waarom ze dat zaterdag niet doen is me een raadsel, dan weet je zeker dat je niet in de tropische hitte 50(!!) km gaat lopen zonder waterpunten en ehbo-posts.

3 likes

Nu ook op de radio iemand die er vol trots over komt vertellen dat ze vannacht al heeft gelopen.

ā€œIk luister niet naar wat andere mensen vinden maar wat ik zelf wil!!!ā€ Gelukkig heeft ze zelf wel haar ehbo-diploma, lol. Heb je vast wat aan als je laveloos op de grond ligt.

12 likes

Mijn auto stond geparkeerd in een parkeergarage en toen ik terugkwam, zaten er drie beschadigingen in de deur. Iemand heeft sowieso zijn deur gewoon tegen mijn deur aangegooid, die krassen zie je heel duidelijk. En dan nog met een tas of iets langs mijn auto geschaafd. En geen briefje achtergelaten natuurlijk

Er was geen beheerder aanwezig maar ga nog wel contact opnemen met de gemeente. De camera moet maar net zo hangen dat het vanuit de goede hoek gefilmd is, maar ga het wel proberen. Heb wel een foto gemaakt van de auto die er naast stond, maar die hoeft natuurlijk niet per se van de dader te zijn

1 like

Tot op zekere hoogte met je eens, maar wat betreft die kinderdagverblijven kan ik het alleen maar toejuichen. Ik heb meegemaakt dat een slaapkamer bijna 40 graden was en dan mogen kinderen daar gewoon niet slapen of dat het op de groepen überhaupt te warm was voor de kinderen. Ik kwam altijd mn dagen wel door, ook met die bloedhitte, maar voor de kinderen is het gewoon niet okee soms.

Tegelijkertijd ben ik nu dus wel heel blij dat ik niet meer in de opvang werk en dus gewoon thuis kan werken in korte broek voor de airco en realiseer me wat een luxe dat is.

3 likes

Erger me aan mijn Appie die altijd leeg is. Wilde een watermeloen kopen maar er lag er slechts ƩƩn die er niet zo goed uit zag. Kon ook niet vragen of ze er van achter eentje willen halen want ik wil een goede uitzoeken natuurlijk… Dat ding is in de aanbieding en het is 38°, zet gewoon alle watermeloenen in het schap.

De zoon van m’n vriend die gisteren een glas kapot laat vallen, ernaar kijkt en gewoon wegloopt? En ik baal dan dat ik er niks van heb gezegd en dat ik niet meteen er iets van heb gezegd tegen m’n vriend, want nu is het ook een beetje mosterd na de maaltijd.

Maar als ik eraan denk, ga ik weer koken van woede. Echt een verwaand en lui mens is het.

3 likes

Heeft ie van z’n vader toch? Nee maar ben je al lang samen met hem en is het evt een optie om zelfstandig te wonen? Want ik lees meermaals volgens mij ergernissen hierover die zichzelf volgens mij niet echt gaan oplossen

3 likes

Vind het ook weer ver gaan om voor die 2 dagen in de week en hooguit 1 uur per dag dat ik hem totaal zie, apart te gaan wonen. Maar ik erger me wel aan dit soort dingen ja, ben geen schoonmaakster en heb het dan ook m’n vriend op laten ruimen. Zijn zoon, zijn probleem.

2 likes

Maar huh, hoe gaat zoiets dan? Hij laat dat glas vallen en dat breekt in 1000 stukjes en dan loopt hij gewoon weg? En je vriend zegt niks en jij ook niet? Kan me hier zo geen voorstelling van maken. Ik zou echt helemaal uit m’n naad gaan dan haha.

17 likes

Ik stond in de keuken en hij zette zijn bord op het aanrecht, die tegen een wijnglas aan kwam en die viel om en ging kapot. Hij keek er naar en liep naar z’n kamer. Ik ben te lief (helaas) om daar boos om te worden tegen hem en m’n vriend was er niet bij. Maar achteraf baal ik dan dat ik er niks van gezegd heb, want kan me er nog steeds heel erg boos om maken.

1 like

Maar reageer jij dan helemaal niet op zoiets bizars?

14 likes

Blijkbaar niet. :sweat_smile: Zei al 2 keer dat ik nu baal dat ik niks gezegd heb.

Maar goed, ik wilde alleen even m’n ergernis kwijt, niet horen hoe bizar het is dat ik er niks van gezegd heb.

7 likes

Hoe komt het dan dat je er niets van zegt? Heb je dat eerder wel gedaan en had het geen effect? Of is hij agressief oid? Wat zegt je vriend ervan?

1 like

Nee het is bizar wat hij deed, dat zeg ik.

3 likes

M’n vriend kan niks slechts over hem horen en het lukt me gewoon niet om boos te worden/ er iets van te zeggen. Zo ben ik altijd al geweest, tegen iedereen. Bang dat mensen me niet meer aardig vinden ofzo, geen idee. Dus laat ik het altijd maar gaan en dat irriteert me nu ook.

4 likes

Ahw ik snap het ergens wel en kan wel zeggen dat je voor jezelf op moet komen maar dat weet je zelf ook al. Vind het van hem idd belachelijk gedrag en vind ook dat je vriend hem hier in moet corrigeren.

5 likes

Haha ja sorry, is de warmte denk ik :cry:

@Juuldie en hij is al 20 ook, dus daarvoor vind ik dit gedrag al helemaal achterlijk.

4 likes