Waar erger je je aan? #13

Ook dan is het soms niet te doen, dat voorbeeld van die slaapkamer die ik gaf was op een opvang met airco, alleen niet in de slaapkamers. Was simpelweg geen plek voor, konden niet geplaatst worden. Het is niet ideaal dat ze sluiten, maar wordt wel gedaan in belang van de kinderen

1 like

Goh
 Denk dat het voor veel mensen inderdaad geen goed idee is, dus uiteraard verstandig van zo’n organisatie om het officieel te cancelen, maar wie gezond en getraind is, kan dat wel zonder dood neer te vallen hoor.
Beetje stom om daar stoer over te doen / neer te kijken op mensen die het niet doen. Doe het dan gewoon

5 likes

nee maar dan ben je alleen met een kind, hoef je er geen 10 in de gaten te houden en ben je als bedrijf niet verantwoordelijk voor oververhitting of andere kwaaltjes denk ik

7 likes

Wat fijn! Hopelijk is het daarmee opgelost en accepteert de zorgverzekeraar het gewoon als nazorg vd zwangerschap

1 like

Ik haat vliegen zo erg, ik word echt 100x liever gestoken door een mug dan zo’n dikke vette bromvlieg die door de kamer vliegt en je toch waanzin drijft

12 likes

Vliegen zijn ook zo dom en irritant, wat zitten ze nou de hele tijd te doen

22 likes

Je hoeft ook niet boos te worden, dat zou ik ook aan zijn vader over laten. Maar vaak kun je de vraag die er als eerste in je op komt wel op normale toon stellen “hee Pietje, waarom ruim je dat glas niet even op voordat iemand zich bezeert?”.

4 likes

Tegen het raam aanvliegen

10 likes

Als ik op instagram nog een keer ‘MEIDEENNNNNNNNN’ hoor word ik gek

20 likes

Je kunt watermeloen eigenlijk beter halen bij een turkse supermarkt, veel meer aanbod en veel lekkerder.

3 likes

In hun pootjes wrijven

5 likes

Echt schandalig. Ik ging ook vanuit NL 1 jaar in BE werken (had al 5 jr ervaring in NL maar maakte niet uit). Kreeg t eerste werkjaar geen betaalde vakantie. Okkkkk.

Ja en dat ze bijv nu ergens opvang moet regelen. Want haar werk gaat wel door. Herken dat wel van mensen die in de zorg werken en daarmee dealen.

2 likes

Ja zo belachelijk en absurd dit en eigenlijk mag het niet eens. Ik heb hierdoor 2 jaar lang geen vakantie gehad (eerst omdat ik net was afgestudeerd en daarna van baan gewisseld).

“BelgiĂ« werd onlangs op de vingers getikt door de Europese Commissie omdat in ons land de opgebouwde vakantie pas kan genomen worden het jaar na de geleverde prestaties. Dit is in strijd met de Europese arbeidstijdenrichtlijn.”

Bron: Recht op vakantie, jeugdvakantie, seniorvakantie, Europese vakantie 
 - Jobat.be

8 likes

Ik heb er eentje redelijk in de buurt maar die verkoopt volgens mij alleen van die héle grote die ze dan vervolgens ook per kwart verkopen. Vind dat altijd een beetje dodgy, dat ligt dan al een hele dag in de zon
 Heb eigenlijk nooit een kleine gezien daar maar misschien niet op gelet? Zal eens kijken!

1 like

Ik koop altijd zo’n kwart, nog nooit problemen mee gehad. Als het een druk bezochte winkel is zullen ze er ook vast niet de hele dag al liggen, maar worden dan denk ik aangevuld zodra ze allemaal weg zijn.

Kleine zijn er ook vaak maar veel duurder. :expressionless:

3 likes

Dat alle tattas in de zomer denken dat iedereen vakantie heeft en 24/7 lawaai maken.

15 likes

Hierdoor kun je nu je vakantie dagen kopen. Ik heb uitgerekend dat voor mij een vakantie dag 80 euro is :sob:

1 like

10 dollar betaald voor WiFi en 't is zo traag dat ik nog niet eens 1 tiktokje kan kijken. Zelfs dit topic laden duurde 30 seconden.

3 likes

“We moeten echt de wekker zetten om de Vierdaagse te kijken door onze straat”

Nou welgeteld 3 mensen lopen er nu, ik duik m’n bed weer in.

7 likes