Waar erger je je aan? #13

Ja ik heb zelf de theorie bedacht dat het komt omdat het nu 14:00 was en dat misschien kinderen kijken ofzo? Vond het zelf iig erg jammer

1 like

Toen ik keek was het ook gewoon 14:00 ofzo!

1 like

Er zijn al WEKEN geen Cheestrings meer te krijgen??? NERGENS. Kan er wanhopig van worden.

@Soy.peor begin maar met lachen :pleading_face:

3 likes

Kaarsenvet uit elkaar trekken. Precies dezelfde smaak.

9 likes

Serena had dit probleem ook laatst en zij tipte Turkse supermarkten, zij hebben dit kennelijk ook van div merken

2 likes

:rofl:

3 likes

Erger me aan de verpakking van de vers pizza’s van de AH. Mijn god wat veel hoekjes, flapjes, papiertjes en plasticjes. Het is een complete ravage in de keuken✹

4 likes

Herrie van jeugd hier in de buurt. Ga binnen tegen je ma lopen krijsen ofzo.

4 likes

Er is ooit één keer een aflevering uitgezonden waarbij er niets te zien was ja, was blijkbaar een foutje toen en daar hebben ze geloof ik hun excuses voor aangeboden :grin::joy:

4 likes

Ik wil onze schoonmaakster afzeggen maar kan gewoon even geen goed excuus bedenken en ik haaaaat appen.

1 like

In de supermarkt was er echt een schijtkind. Ik lachte lief naar haar, en toen schreeuwde ze ‘papa waarom kijkt iedereen naar mij’. Instant slecht gevoel. Stom kind. :joy:

14 likes

Ik heb een crash-day van mijn burn out en zou eigenlijk naar een feestje gaan vanavond en ik baal enorm dat dit me weer zo heftig overkomt, ik zit al een tijdje in de herstel fase dus het hoort er ook bij maar toch bleh

3 likes

afbeelding

3 likes

Nee ze is al eens geweest terwijl ik ziek in bed lag dus dat is nu ongeloofwaardig denk ik

Waarom moet je afzeggen met reden? Je kan toch ook zeggen dat je deze week wil cancellen. Einde bericht. Het gaat haar toch niet aan waarom.

Als iemand afhankelijk is van dat inkomen is dat natuurlijk wel een beetje vervelend. Mocht ze gewoon doorbetaald krijgen lijkt het me geen probleem

12 likes

Ik was vandaag na de kapper en zat de kleur te omschrijven die ik wilde en toen zei ze dat ik precies die kleur had toen ik mee deed aan lldl, bleek dat dat op 1 dag verschil precies een ajar geleden was(dat ik daarvoor bij de kapper zat).

Nouja dat heeft ze dus gedaan, maar ik had het mooier verwacht
 :flushed: maar ze heeft dus wel gedaan wat ik wilde, maar ben er niet helemaal blij mee. :t

3 likes

Ik had een tijd terug ook een ‘aanvaring’ met een jong kind in de supermarkt, terwijl ik gewoon vriendelijk keek. Ik kreeg echt even een black out op dat moment :sweat_smile:

1 like

Dat Facebook groepen zo vaak niet worden gebruikt waar ze voor bedoeld zijn. Ik stel een relevante vraag over iets in een groep over in het buitenland wonen/emigreren en daar komt dan geen enkele reactie op. Terwijl er dan wel volop gereageerd wordt op dingen die over vakanties van een weekje gaan. Daar is die hele groep niet eens voor bedoeld.

Ook in zo’n interrail facebook groep mensen die de hele tijd dingen posten over hele routes met Flixbus enzo. Hoezo zit je ĂŒberhaupt in die groep als je niet eens gaat interrailen?

2 likes

Ik deel Spotify, maar je kan dus niet meer naar offline modus als iemand anders aan het online aan het luisteren is en dat is zo irritant. Wil gewoon m’n podcast luisteren zonder dat ik weer iemand moet vragen Spotify even af te sluiten :triumph:.

1 like