Ik raad iedereen Polar steps aan. Heb mijn vader onder lichte dwang zover gekregen en nu zet ie alle foto’s daarop, 1 x per dag en typt hij daar een leuk verhaaltje. Kan ik ook gewoon reageren wanneer ik tijd en zin heb dus ideaal!
Ik moet eigenlijk oefeningen doen voor mn schouders en rug, maar vind dat zo ongemakkelijk om op werk te doen, dus doe ik het maar niet. En erger ik me aan mezelf dat ik dus met onnodig met extra pijn loop
Dingen weggeven is echt een hel
Ik heb ook dure collecties Delfts Blauw weg moeten gooien, omdat niemand het wilde. Ja doei, dan gaat het de stort in. Jammer joh.
Was al blij dat er iemand voor de gratis(!) wasmachine kwam. Hartstikke nieuw, maar alsnog werd er moeilijk gedaan.
Je moet net geluk hebben dat een familielid verhuist of zo
Is er een geen stilteruimte waar je ze kan doen? Of een ander lege ruimte.
Ik heb echt best een andere ervaring met dingen weggeven? Toen mijn oom overleed heeft Rataplan echt heel veel spullen opgehaald. Ze namen inderdaad niet alles alles mee, maar wel echt veel van de meubels die nog goed waren.
Dit had ik eerder ook, maar ik heb dat begin dit jaar heel anders ervaren omdat de kringloopwinkels toen dicht zijn geweest & relatief veel mensen zijn overleden kon de kringloop niet langskomen om dingen op te halen.
Ja dit was de zomer van 2020, duurde wel even voor we een afspraak konden maken maar kon toen gelukkig wel. Toen was de lokale weggeefwinkel wel dicht dus het was wel meer gedoe dan anders inderdaad, kan me voorstellen dat dat inderdaad dit jaar nog steeds zo was.
Ja volgens mij is Rataplan nog best makkelijk. De andere kringloop hier doet net alsof ze een antiekwinkel zijn. Elk miniscuul krasje is een probleem.
Dat en dat ze de hoofdprijs vragen als ze het verkopen
Ik zoek een dopamine boost maar kan niets vinden qua shoppen.
TikTok!
Op speaker bellen OP STRAAT. Doe even normaal zeg.
Ik vind in het openbaar - en dan vooral in winkels - hele FaceTime gesprekken ook zo irritant
Ja dat had ik ook laatst. Waren een paar mensen gewoon rustig rond aan het kijken, komt er opeens iemand binnen, keihard bellend via Facetime. Mensen hebben echt geen schaamte meer.
Of dan uitgebreid je telefoongesprek blijven voeren terwijl je b.v. aan het afrekenen bent bij het tankstation of in een winkel. Zo asociaal.
haha zo irritant dit! ik heb een keer een ikea bank verkocht via mp, en had in de advertentie gezet dat de bank “kastanjebruin” was. Nou, iemand komt de bank uittesten, bekijken en hij neemt hem mee.
Krijg ik een dag later een hele boze mail, want hij had de bank op de site van ikea opgezocht aan de hand van de sticker die onderop stond en op de site stond dat de bank “chocoladebruin” was, en dus niet KASTANJE. Hij wilde een deel van zijn geld terug want hij voelde zich opgelicht. Echt hou op, je hebt de bank gezien, vond hem mooi, einde verhaal.
Afrekenen in de supermarkt bij mij in de buurt is ook een hel. Cassières kijken je niet aan, zeggen geen hallo of gedag. Blijven gewoon met elkaar of andere klanten in gesprek terwijl jij aan de beurt bent. Moet altijd mijn best doen om die boodschappen niet naar hun hoofd te smijten.
Ik zit dr. Pimple popper te kijken en ze hebben alle stukjes dat ze bulten opensnijdt er uit gehaald?? Dat is toch de reden dat mensen überhaupt keken? Alsof het levensverhaal van iemand met een cyste mijn verder interesseert
Huhhh dat is stom. Dan is het hele programma gewoon weg eigenlijk
Precies! Het is nu gewoon een saai programma over een te Amerikaanse dokter die al haar patiënten knuffelt ben echt teleurgesteld