Waar erger je je aan? #13

Kan je beter Tiktok kijken, daar zijn ook genoeg soortgelijke dr. Pimple popper filmpjes, maar dan wel waar je alles kan zien.

Ik keek dit gisteren toevallig en toen zag ik nog een cyste opengesneden en uitgeperst worden en toen heb ik het afgezet omdat ik het zo misselijkmakend goor vond. Anyway misschien is het dus per aflevering of per individu

1 like

Ja ik heb zelf de theorie bedacht dat het komt omdat het nu 14:00 was en dat misschien kinderen kijken ofzo? Vond het zelf iig erg jammer

1 like

Toen ik keek was het ook gewoon 14:00 ofzo!

1 like

Er zijn al WEKEN geen Cheestrings meer te krijgen??? NERGENS. Kan er wanhopig van worden.

@Soy.peor begin maar met lachen :pleading_face:

3 likes

Kaarsenvet uit elkaar trekken. Precies dezelfde smaak.

9 likes

Ik kom er nu achter dat ik een kaartje heb gekocht op ticketswap voor de verkeerde dag, zo dom :smiling_face_with_tear: kaartje was voor gister dus lekker weggegooid geld en nu moet ik een nieuw kaartje kopen voor morgen ughhhh

1 like

Serena had dit probleem ook laatst en zij tipte Turkse supermarkten, zij hebben dit kennelijk ook van div merken

2 likes

:rofl:

3 likes

Erger me aan de verpakking van de vers pizza’s van de AH. Mijn god wat veel hoekjes, flapjes, papiertjes en plasticjes. Het is een complete ravage in de keuken✨

4 likes

Herrie van jeugd hier in de buurt. Ga binnen tegen je ma lopen krijsen ofzo.

4 likes

Ja gister!! Maar vanavond denk ik even rustig aan

2 likes

Er is ooit één keer een aflevering uitgezonden waarbij er niets te zien was ja, was blijkbaar een foutje toen en daar hebben ze geloof ik hun excuses voor aangeboden :grin::joy:

4 likes

Ik wil onze schoonmaakster afzeggen maar kan gewoon even geen goed excuus bedenken en ik haaaaat appen.

1 like

In de supermarkt was er echt een schijtkind. Ik lachte lief naar haar, en toen schreeuwde ze ‘papa waarom kijkt iedereen naar mij’. Instant slecht gevoel. Stom kind. :joy:

14 likes

Ik heb een crash-day van mijn burn out en zou eigenlijk naar een feestje gaan vanavond en ik baal enorm dat dit me weer zo heftig overkomt, ik zit al een tijdje in de herstel fase dus het hoort er ook bij maar toch bleh

3 likes

afbeelding

3 likes

Nee ze is al eens geweest terwijl ik ziek in bed lag dus dat is nu ongeloofwaardig denk ik

Waarom moet je afzeggen met reden? Je kan toch ook zeggen dat je deze week wil cancellen. Einde bericht. Het gaat haar toch niet aan waarom.

Als iemand afhankelijk is van dat inkomen is dat natuurlijk wel een beetje vervelend. Mocht ze gewoon doorbetaald krijgen lijkt het me geen probleem

12 likes