Waar erger je je aan? #13

Ik was vandaag na de kapper en zat de kleur te omschrijven die ik wilde en toen zei ze dat ik precies die kleur had toen ik mee deed aan lldl, bleek dat dat op 1 dag verschil precies een ajar geleden was(dat ik daarvoor bij de kapper zat).

Nouja dat heeft ze dus gedaan, maar ik had het mooier verwacht… :flushed: maar ze heeft dus wel gedaan wat ik wilde, maar ben er niet helemaal blij mee. :t

3 likes

Ik had een tijd terug ook een ‘aanvaring’ met een jong kind in de supermarkt, terwijl ik gewoon vriendelijk keek. Ik kreeg echt even een black out op dat moment :sweat_smile:

1 like

Dat Facebook groepen zo vaak niet worden gebruikt waar ze voor bedoeld zijn. Ik stel een relevante vraag over iets in een groep over in het buitenland wonen/emigreren en daar komt dan geen enkele reactie op. Terwijl er dan wel volop gereageerd wordt op dingen die over vakanties van een weekje gaan. Daar is die hele groep niet eens voor bedoeld.

Ook in zo’n interrail facebook groep mensen die de hele tijd dingen posten over hele routes met Flixbus enzo. Hoezo zit je überhaupt in die groep als je niet eens gaat interrailen?

2 likes

Ik deel Spotify, maar je kan dus niet meer naar offline modus als iemand anders aan het online aan het luisteren is en dat is zo irritant. Wil gewoon m’n podcast luisteren zonder dat ik weer iemand moet vragen Spotify even af te sluiten :triumph:.

1 like

Wacht even, sinds wanneer zijn dit soort gedrochten weer een trend. Omg alsof je zoutzuur in mijn ogen gooit.

31 likes

Lekker kek onder je ibizajurkje

6 likes

Dit snap ik dus niet. Zon lekker luchtig jurkje met zweet kakken.

@lula die laarzen waren 1 a 2 jaar gelden een trend maar nu hebben de anne fleurs ze ontdekt.

5 likes

Oh ja, en de laatste ergernis van deze week: de kermis. Hoe heb ik ooit 10 jaar van mijn leven op deze kermis gewoond. En dan 14 dagen hè :sob:

6 likes

Voor de duidelijkheid snap ik het ook niet hoor, zeer nmsvpe.

5 likes

Haha jaa ik wist dat jij niet zon gekkie was. Wou ff aansluiten op jouw mening haha

4 likes

Ow, is de Kate Moss/Sienna Miller stijl weer in de mode?

2 likes

Ik vind ze heel leuk :sweat_smile: wel in het bruin dan. Maar ik heb er te dikke benen voor :sob:

Maar ik draag ook elke dag een haarklip en heb sowieso al een Gooische R als ik er niet op let. Dus ik had net zo goed Anne Fleur kunnen heten.

3 likes

Dat mijn vriend niet de kleren wil kopen die ik voor hem uitkies. Hij ziet mijn visie niet, gelukkig vond hij niets bij Jack & Jones.

14 likes

In het bruin zie ik dit echt voor me bij Katja Schuurman met zo’n Return to sender jurk erbij.

Deze laarzen mogen wmb ook weer met gierende banden returned worden to sender.

32 likes

Wij zitten in de auto naar Spanje. We zijn om 13.00 uur vertrokken en hebben zoveel pech gehad onderweg (file, wegwerkzaamheden). Nu komen we pas om 23.45 uur aan in ons doorreishotel net buiten Lyon :sob: de kinderen zijn er ook helemaal klaar mee. Moet me echt inhouden om niet te snauwen en chagrijnig te doen.

Mijn ergernis: files, wegwerkzaamheden en dat ik vergeten ben het hotel voor 18.00 uur te annuleren om iets dichterbij te boeken. Ik ben nu te gierig om deze kosten te laten schieten

7 likes

Ben echt benieuwd hoe jullie er samen uit zien dan, jij helemaal vol in de glam en hij Jeroen Jack & Jones stijl

22 likes

Bedoel je de Tilburgse kermis? :laughing:

1 like

Jammer is dat he! Kan me daar soms echt boos om maken. ‘Laat me je gewoon aankleden’ :rage:

3 likes

He, ik krijg een bericht van een recruiter via LinkedIn of *ik *nog iemand weet voor een bepaalde functie waar hij mensen voor zoekt. Het is toch zijn werk om zelf mensen te zoeken?!

14 likes

Die draaiende bolletjes van HBO Max. Word inmiddels bijna agressief van die dingen

5 likes