Waar erger je je aan? #13

Ik heb me laten vertellen dat het salaris voor omscholers nu wel hoger is, omdat er nu een traject voor mensen is die al een hbo opleiding en werkervaring (in een ander gebied) hebben.

Of bedoel je dat ook?

Edit: volgens mij heet het FastSwitch bij de Han

2 likes

Ik probeer die Jeroen-stijl er zo uit te halen. Stap per stap, kledingstuk per kledingstuk. Hij heeft niks meer daar gekocht sinds we samen zijn. Doet er mij aan denken dat ik een short moet verbranden :smiling_face_with_tear:

5 likes

Wij hebben het hemd gekocht. Ik zei: ā€œ ja dan kan je nog kiezen wat je het best staat, als je volledig aangekleed bent.ā€

1 like

Het begin: om 21.00u het bovenste laatje van de vriezer eruit willen krijgen, wat niet lukt omdat er veel ijs ā€œaan het plafondā€ zit waardoor die lade niet schuift.

Eindstand: 2 uur bezig geweest met warm water en een broodmes, hele diepvries ontdooit, en het aller-, aller-, allerlaatste laatje wat los ging was die bovenste uiteraard.

Echt een leuke besteding van m’n vrijdagavond. :thumbsup:

17 likes

Ik zag hier vandaag een meisje van 6 ofzo in lopen? (Ik, maar zij vast ook) Was zo in de war?? Echt met hakken die je hoorde.

1 like

Dat m’n fiets gejat is. Heb dat ding @&#% net 1 jaar, en iemand met een halve hersencel besluit om beide sloten door te knippen en te jatten. Ben zo boos en verdrietig, gebruik m elke dag naar werk, heb m echt nodig en zo’n nietsnut steelt hem. Ik hoop dat karma z’n werk doet en die persoon aangereden wordt als die er mee gaat fietsen. Blijf met je gore poten van andersman spullen af.

17 likes

Ikea. Heb gisteren pax schuifdeuren in elkaar gezet met mijn vader. Precies de handleiding gevolgd en de deuren hangen. Kom ik net tussen de rest van wat ik heb besteld een doosje tegen en dat zijn ook nog onderdelen van die deuren??? Met een aparte handleiding? Echt stop t toch eens allemaal bij elkaar in 1 doos met 1 handleiding per product wat een gezeik

Wordt me ook totaal niet duidelijk waar deze onderdelen dan nog voor dienen

7 likes

Missch om aan de muur te bevestigen?

1 like

Ja las in de Vogue dat ze vooral trendy zijn in combinatie met van die fanfare jasjes. Dus grijp je kans!

Nee volgens de handleiding moet het echt op de deuren zelf en zou ik ze er weer helemaal uit moeten halen :cry:

3 likes

Liever blijven die gedrochten gewoon allemaal waar ze thuishoren: in 2002

4 likes

De HR medewerker van mijn oude werk (ben er echt nog maar net weg) heeft de zoveelste fout gemaakt rondom mijn uitdiensttreding, en daar kwam ik gisteravond om 18u achter :flushed: Meteen gemaild, maar de vakantie is nu officieel begonnen dus ik zit enorm te hopen dat mijn vermoeden dat administratief personeel en directie nog een weekje doorwerkt klopt, zodat ze het maandag kunnen rechtzetten. Gaat sowieso gevolgen hebben voor m’n laatste salarisbetaling (moeten er met terugwerkende kracht weer dingen rechtgezet worden) en als het niet direct opgelost wordt kan het nog wel grotere gevolgen hebben volgens mij.
Ik heb gewoon nog nooit met die HR medewerker van doen gehad zonder dat ze daarbij een fout maakte, hoe dan. En ik merk dat ik me er toch de hele tijd druk om maak, ondanks dat niemand nu in het weekend er iets aan kan doen. Zó irritant dit :rage:

4 likes

Je hebt er nu niks meer aan, maar wellicht voor de volgende keer (of de terugreis). Als ik die kant op moet dan vertrek ik eigenlijk altijd rond 6.00 uur ā€˜s ochtends. Geen idee of dit een optie is voor jullie, maar dan ben je rond de middag al in Lyon en dat scheelt vaak een hoop fileleed. Als je na de middag vertrekt dan is veel files die kant op vaak meer regel dan uitzondering helaas. Lijkt me met kinderen inderdaad heel vervelend.

Hopelijk zijn jullie vandaag weer een beetje uitgerust begonnen aan de verdere reis naar Spanje!

1 like

Dat is het zachtsluitende beslag, dat is los omdat paneel schuifdeuren een ander beslag hebben dan de gladde schuifdeuren. Soms willen mensen dat ook vervangen ivm slijtage en dan kun je gewoon een los setje kopen. Snap wel dat het vervelend is!

1 like

@Baron ja ik denk ook dat dit het is! Vond het laatst ook achterlijk dat daar dan in staat dat je er weer iets af moet schroeven en weg moet gooien. Echt zo onduidelijk…

3 likes

Ahh oke, is het heel erg als je dat er niet op monteert als in dat die deur er vroeg of laat een keer af dondert? Of kan het ook zonder? Anders laat ik het nu gewoon zoals het is

1 like

Ik heb de laatste paar weken steeds met de trein dat de mensen die bij de deur staan niet weten dat ze op het knopje moeten drukken om de deur te openen??

2 likes

Het kan zonder maar dan is je schuifdeur niet zachtsluitend en klapt hij dicht. Voor de rails is het beter om een beslag erop te hebben ivm levensduur.

4 likes

Vind het wel meevallen eigenlijk met de klap, maar ik schuif ze ook rustig dicht ipv dat ik er een duw tegenaan geef. Maar als het kan laat ik het zo, want ze hangen er eindelijk in haha. Thanks voor je hulp!

4 likes

Ik had laatst dat iemand die die twee knoppen tegelijk bleef indrukken?! Ook zo wazig.

3 likes