Dat ik geen chocolade heb gekocht toen ik 4 uur geleden in de AH was omdat ik verstandig wilde zijn. Haat mezelf nu echt
Ik heb echt een prachtige bos bloemen gekregen maar ik erger me alleen maar aan de geur van die fucking lelies. Zo overheersend in your face .
Ik had verstandig druiven gekocht maar die krengen zijn droog dus nu baal ik dubbel
Maar ja, na het eten van een reep haat je jezelf ook. Pure winst dit. Dat is altijd beter dan pure chocolade. En elke andere soort.
Wegpleuren.
Lelies horen niet te bestaan gewoon, zo ranzig. Ik trek ze altijd gelijk uit het boeket en gooi ze weg.
Lelies haal ik er altijd uit, word echt misselijk van die geur.
Yess had dit bericht blijkbaar nodig en heb ze eruit gehaald en weggegooid. Voel me meteen bevrijd van de lelie . @simsalabim.
Goed zo haha
Niet te doen die stank!
Helemaal eens! Ik lees dat je ze al hebt weggegooid maar de volgende keer zou je misschien kunnen overwegen om die stengels eruit te knippen. Als het goed is zouden ze daarna niet meer moeten stinken.
Goede tip, bedankt! Ga ik volgende keer zeker proberen want ze zijn natuurlijk wel gewoon heel mooi ondanks de vreselijke geur.
De kettingrokende buurman, waardoor we soms de hele dag in de rooklucht zitten. Kan mensen niet verbieden om in hun eigen huis (tuin) te roken, maar het liefst zou ik dat wel doen. Los van de gevaren voor je gezondheid snap ik niet waarom je vrijwillig iets doet dat zo’n enorme stank veroorzaakt
Ugh echt vies, rot voor je. Helaas is het zo simpel niet
Dat ik al maanden geen dag uitgerust wakker ben geworden. Ben kapot
Ik ook en vandaag wordt het weer 30 graden
Saaame. Voel me ook zo onrustig op de een of andere manier. Blehhhh.
Ik kon gisteravond niet slapen door een misselijkmakende rook lucht. Geen brand maar of er iets gerookt wordt
Lees ik net dat er gisteren in een dorp verderop het NK makreel roken was
De dikke puist in mijn neus.
Ik krijg echt constant leuke kleren te zien via instagram reclames maar als ik er op klik blijken het kinderkleren te zijn
Mijn vriend die een film gaat kijken die al dik een half uur bezig was op tv. Vind dat zo debiel
Doet mijne ook heel vaak. En dan ook nog eens eentje die op Netflix staat vaak. Ugh.