Waar erger je je aan? #13

Dus ze drukken gewoon echt niet?

Ik had allang niet meer met de trein gereisd tot voor kort en merkte andere knoppen op waarbij ik steeds te vroeg drukte of iets dergelijks want dan stond de trein stil, had ik al gedrukt maar vond ik het erg lang duren voor de deur pas open ging en als ik dan nog een keer drukte ging hij wel meteen open.

En ik heb nog niet door hoe ik zie of ik daadwerkelijk gedrukt heb. vind het iig geen fijne knop :rofl:

2 likes

Ja ik moest vandaag zeggen dat ze op het knopje moeten drukken, want ze bleven daar schaapachtig staan, maar uiteindelijk werd er aan de buitenkant op de knop gedrukt. Ik heb ook weleens dat ik maar zelf ga drukken, ondank ik niet voor de knop sta. Misschien is het voor sommige de trein etiquette dat ze buiten de deur openen?

Of misschien denken ze dat de deuren automatisch gaan? Ik probeer me altijd er een beetje tussen te wurmen om de deur dan maar zelf open te doen.

1 like

De vrouw naast mij in de metro zit zo continu met d’r been te trillen en ik wou dat ik m’n hand erop kon leggen om het te stoppen haha ik vind dat zó irritant

9 likes

Zolang jij betaalt mag alles. Doe ik mijn lenzen gewoon uit.

3 likes

Dat ik geen chocolade heb gekocht toen ik 4 uur geleden in de AH was omdat ik verstandig wilde zijn. Haat mezelf nu echt

29 likes

Ik heb echt een prachtige bos bloemen gekregen maar ik erger me alleen maar aan de geur van die fucking lelies. Zo overheersend in your face :nauseated_face:.

9 likes

Ik had verstandig druiven gekocht maar die krengen zijn droog dus nu baal ik dubbel

2 likes

Maar ja, na het eten van een reep haat je jezelf ook. Pure winst dit. Dat is altijd beter dan pure chocolade. En elke andere soort.

6 likes

Wegpleuren.
Lelies horen niet te bestaan gewoon, zo ranzig. Ik trek ze altijd gelijk uit het boeket en gooi ze weg.

20 likes

Lelies haal ik er altijd uit, word echt misselijk van die geur.

2 likes

Yess had dit bericht blijkbaar nodig en heb ze eruit gehaald en weggegooid. Voel me meteen bevrijd van de lelie :joy:. @simsalabim.

3 likes

Goed zo haha
Niet te doen die stank!

4 likes

Helemaal eens! Ik lees dat je ze al hebt weggegooid maar de volgende keer zou je misschien kunnen overwegen om die stengels eruit te knippen. Als het goed is zouden ze daarna niet meer moeten stinken.

3 likes

Goede tip, bedankt! Ga ik volgende keer zeker proberen want ze zijn natuurlijk wel gewoon heel mooi ondanks de vreselijke geur.

De kettingrokende buurman, waardoor we soms de hele dag in de rooklucht zitten. Kan mensen niet verbieden om in hun eigen huis (tuin) te roken, maar het liefst zou ik dat wel doen. Los van de gevaren voor je gezondheid snap ik niet waarom je vrijwillig iets doet dat zo’n enorme stank veroorzaakt

3 likes

Ugh echt vies, rot voor je. Helaas is het zo simpel niet :sob:

4 likes

Dat ik al maanden geen dag uitgerust wakker ben geworden. Ben kapot

1 like

Ik ook :sob: en vandaag wordt het weer 30 graden

2 likes

Saaame. Voel me ook zo onrustig op de een of andere manier. Blehhhh.

1 like