Waar erger je je aan? #13

De meeuwen hier bij ons in de buurt :cry: Begint meestal al rond 05.00. De hele dag door het gemekker en geruzie onderling / of wat dan ook. Nu ook (het is 22.00 geweest). Echt plz, stop met het gemekker.

6 likes

Tiktok die al een week niet werkt :face_with_symbols_over_mouth: hij geeft telkens aan geen internetverbinding te hebben. Eerst dacht ik dat 't aan de WiFi lag, toen probeerde ik 4g, hielp niet, app verwijderd, telefoon uitgedaan, weer aan gedaan, opnieuw app geĆÆnstalleerd… Nog steeds niks. Ben inmiddels alweer 3 hotels verder en nog steeds werkt het niet. :smiling_face_with_tear:
Dacht eerst dat 't misschien kwam doordat ik ik in de VS zit, maar de vriendin waarmee ik reis kan wel gewoon op tiktok. En heb al vpn geprobeerd maar helpt ook niet. Kortom ik erger mij mateloos.

2 likes

Mijn wc loopt weer door, dat betekend iedere dag mijn water in de meterkast uitzetten totdat het gemaakt is :sob:

2 likes

Je kan ook even de knop open maken en aan het vlottertje pielen, vaak doet ie dan weer even normaal.

2 likes

Wow veel moeite voor tiktok :scream:

10 likes

Ik had helemaal goede voornemens om vanmorgen weer een sport abbo te nemen op de sportschool hier in het dorp en meteen een groepsles te doen. Lig ik vannacht tot 4 uur wakker en krijg ik amper m’n ogen open nu. Dit is al de zoveelste nacht in een week tijd met deze ellende. Ik wil gewoon normaal slapen en overdag een klein beetje productiviteit hebben.

1 like

Ik ben gaan slapen met hoofdpijn en pijn achter mijn oog en sochtends is het er nog. Halve nacht wakker gelegen ook :sob:

Ik kan echt genieten van gewoon ff een tijdje scrollen op tiktok :pensive:

6 likes

Dat een keel ontsteking blijkbaar een week duurt. Het moet nu weg!!

2 likes

Moeten we hier zeker ook een week over lezen. Dan heb ik meer medelijden met ons tbh.

7 likes

Duh. Ik ga hier elk topic mee vol spammen.

Ik heb een (te?) strak rokje aan ughh buikpijn

1 like

Mannen die zich bemoeien met wat je aanhebt. Ik heb vandaag een wat lager uitgesneden topje aan met een blouse erop en mijn blouse waaide door de wind een beetje van mijn schouder, voelde een man zich geroepen om te zeggen dat ik het zo moest laten en het mooi is zo, inclusief een smerige blik. Que? Wie heeft jou om je fucking mening gevraagd? Ben nog steeds pissed hierover en snap heel goed waarom vrouwen creeped out zijn door mannen.

16 likes

Klinkt eerder of je ziek zijn nog begint dan dat het over is? Ik had lichte klachten en op dag 4 was hoogtepunt en dag 8 was ik wel weer beter.

Aan mannen? Net lekker gesport in zo’n kort fietsbroekje en dacht nog van te voren: ja wel kort en strak dus even een wijd shirt aan om te compenseren (slaat nergens op maar zo werkt mijn hoofd blijkbaar toch). En ik loop op straat en na 5 minuten gelijk al weer zo’n ranzige gast die me van top tot teen bekijkt en achterover leunend tegen een muurtje roept dat ik een lekker broekje aan heb met zo’n gore blik in zijn ogen. Echt ik werd zo kwaad. Wat kan je het beste doen in zo’n situatie? Het liefst scheld ik hem uit en geef ik hem een stomp haha maar dat gaat misschien een beetje te ver en volgens mij gaan ze er juist goed op als je ze aandacht geeft. Maar ik haaaaaat het echt dat je het maar moet laten gaan en het er blijkbaar bij hoort dat je als vrouw de fucking hele dag bekeken wordt en dat altijd in je achterhoofd zit als je over straat loopt.

8 likes

Dat zoveel dingen alleen in supersaaie of wanstaltige vormen gemaakt worden. Wil gewoon een beetje gezellig schaduwdoek ipv 50 shades of beige

10 likes

Mn favoriete werkbroek (ze zijn allemaal hetzelfde maar deze zit lekkerste) zit onder het bloed. En vind dat toch zo goor om schoon te maken :face_vomiting: en gedoe. Maar wil hem wel morgen weer aan eigenlijk

2 likes

Bij bloed is snel schoonmaken ook beter hĆØ.

Stoelen in de bibliotheek zonder viltjes eronder

1 like

Mijn buren barbecueƫn echt elke dag in de zomer en ook alleen maar vlees. Ze geven hun 8 maanden dochtertje dat ook elke dag en ik walg er stiekem van.

3 likes