Ik ben 3 weken op reis met iemand die zo slikt
Haat hieraan ook. We hebben als gezin altijd afspraak meteen om 8:00 uur als eerste zodat t maar gedaan is, en nog presteert hij het dan om 8:10 ons op te halen.
Uggghhh koop geen schoenen bij Nelson. Totaal niet klantvriendelijk en niet duurzaam
Sterkte!! Had het ook toen ik twee weken geleden in NL was, het ging bijna mijn hele familie rond. Zo naar, buikgriep.
Ik mag hopen dat die studenten een andere kamer aangeboden hebben gekregen
‘Normaal’ studentenonderkomen van €15.000/maand gehuurd van de miljardair-vakantieburen van je ouders, ik denk dat daar geen sociale huurders van de wachtlijst inzaten
Maar goed, ze heeft ook niet heel veel keus, een kamer in de Weesperflat valt niet te beveiligen en heeft geen ruimte voor het leger aan bodyguards dat daar waarschijnlijk permanent in huis moet bivakkeren.
Dit is op twitter ook alweer ontkracht! Waren blijkbaar al een paar studenten verhuisd, en het zou om laatstejaars gaan die sowieso moesten verhuizen
Ja alsof ze moeten opstarten ofzo, maar plan dan je eerste afspraak ook gewoon later ipv mensen te laten zitten. Zou ik eens moeten doen op mijn werk
Oh Amalia in de weesperflat zou wel geweldig zijn dan heb je daarna net zoals ik toch weer mooie herinneringen aan huisgenoten die elke week ketamine aan het koken waren of die keer toen er op de grond werd gepoept (door een mens)
Weesper flat was (is?) iconisch maar was wel blij dat m’n vrienden er woonden en niet ikzelf
Dat mensen op social media (met name TikTok) heel stoer gaan doen met Haarlemmerbruin, ja echt een goed idee om je met olie zonder factor in te smeren.
Degenen die er ook geen zonnebrand met factor onder smeren ben ik gaan rapporteren, beetje zuur maar vind het gewoon echt te dom om dit te promoten.
Ik heb een heel gewoon kussen, heb ook niet het idee dat bij mij veel verschil maakt, als ik ergens anders slaap heb ik niet per se meer of minder last.
Ik heb deze unit besteld voor als ik in een passieve bui ben:
En dit ding leek me wel zinnig om goed te rekken:
Allemaal goede reviews, maar dat is misschien ook scam allemaal.
Ik heb die bovenste en ben er heel blij mee! Is soms wel pijnlijk. Maar het haalt de meeste spanning uit mijn verkrampte schouders.
Nou over schouder en nekpijn gesproken. Heb gesport maar blijkbaar mn schouders niet goed gehouden. Ik heb al vaak last van een plek op schouderblad en kan niet soepel over mijn schouder kijken. En nu is het na/tijdens het sporten die pijn op schouderblad doorgetrokken richting omhoog/nek. Nu doet hoofd naar links draaien helemaal pijn. Godver zo kut want het is ook nooit binnen een dag weg.
Is dit kussen specifiek van BenjaGoods?
Vind ik echt moeilijke aankoop. Vaak is het veel te dik of moet je het kussen 5x opschudden per nacht.
Ik heb die bovenste ook en wat een uitvinding! Een vriend was hier laatst en die probeerde hem en die bestelde direct een voor zichzelf en zijn moeder, zo enthousiast was hij!
Dat ik met mn schoonzus app alsof ik tegen dr baby praat en zij niet de persoon is die terug appt en er nog plezier aan beleef ook.
Hè gatver nou wil ik door iedereen hier die bovenste ook weer hebben. Heb ook al dat shiatsu kussentje dat een tijd terug een forumhype was en heb helemaal de ruimte niet voor al die zooi.
Ik moet naar de kapper maar ik wil eigenlijk gewoon een super goede kapper die mega goedkoop is. En heel vreemd, die vind ik niet
Ja ik heb vorig jaar ook even zitten overwegen zo’n heel duur houten rekje met balletjes van de fysio te kopen, dat zou ook goed zijn voor je postuur en stijve rug. Maar vond het toch te veel geld voor iets wat toch kleine kans van slagen heeft