Waar erger je je aan? #13

Ja ik snap dat dus echt niet. Hier staat dus ook met koeienletters dat als je zelf te laat je afspraak annuleert of je te laat komt, je wel moet betalen, maar zelf doen ze maar wat ze willen.

Los daarvan moet ik dus nog 2 x terugkomen aangezien mijn vorige tandarts er een zooitje van heeft gemaakt. Dus nu mag ik lekker nog een keer betalen voor behandelingen die ik al heb gehad :+1:

Er wordt een meubel afgeleverd bij mij, maar kwam een belangrijke afspraak tussendoor die ik niet kon verzetten en kon de levering ook niet meer verplaatsen, dus mijn zus zit nu bij mij om ze binnen te laten. Heb de leverancier haar nummer doorgegeven aangezien precies nul leveranciers het adres kunnen vinden zonder meerdere keren te bellen voor aanwijzingen (en dan moet je ze alsnog gaan ophalen beneden). Is niet erg hoor, alleen behoorlijk onhandig dat ze nu alsnog mij gaan bellen :sweat_smile: scheelt in ieder geval dat ze me bellen net voordat ik niet meer bereikbaar ben

2 likes

Ja zo stom! Ik deed dat toch wel een paar keer per jaar, nu vind ik het gewoon te duur.

1 like

na twee uur is het gelukt en nu kan ik in de namiddag komen maar ??? hoezo kan je bij zulk werk pas na twee uur je telefoon durven opzetten omg

2 likes

Ja hier erger ik me ook echt heel erg aan. Kan dat geluid niet aan en als iemand bij mij zit die zo slikt, hoor ik niks anders meer

1 like

Haha, ik heb ook een keer heel petty mijn factuur laten aanpassen. Ze rekenen bij de mondhygienist per 5 minuten behandeling, maar die guy was zelf te laat, maar ik kreeg wel een factuur voor het volle halfuur. Bye deze gierige girl gaat niet voor jou koffiepauze betalen

48 likes

Welke nektools heb je gekocht?
Heb je toevallig nog tips qua kussens? :sweat_smile:

1 like

Ik moet hier ook echt beter op letten, ik werd gister ook een kwartier te laat binnengeroepen…

4 likes

Statistiek en SPSS. Zo klaar ermee. Mocht iemand hier heel goed in zijn, I need you.

2 likes

Niks petty aan, dat per 5 minuten betalen is echt irritant. Ging de mondhygieniste vragen of ik nog vakantieplannen had? Dikke doei kost me weer 5 minuten betalen, voor een gesprek waar ik sowieso geen zin in heb.

29 likes

Ik ben ook eens genaaid daarmee, maar factuur aanpassen wilden ze niet. Sindsdien zet in mijn stopwatch aan en check ik aan het einde of ze hetzelfde aantal minuten erop zetten (afgerond per 5 min). Vind dat ook wel gierig van mezelf, maar vind het echt een principe ding.

25 likes

Ik wilde vanavond naar de film en had een vriendin meegevraagd maar ze weet niet of ze de film wil zien die ik voorstelde en is nu al 2 uur aan het twijfelen. Maak gewoon een keuze….

1 like

Voor SPSS: heb je een boek van Andy Field? Hij heeft ook filmpjes op YouTube, die heb ik zelf niet gekeken maar schijnen ook goed te zijn. Het boek heeft mij door mijn eerste scriptie geholpen hahaha. Er staat ook wat statistiek uitleg in.
Maar specifiek voor statistiek wil ik het volgende tippen: koop/leen het boek ‘inleiding in de toegepaste biostatistiek’ van Jos Twisk. Top statistiek docent en zijn boeken zijn bijna hetzelfde als zijn colleges.
Ik begreep echt geen ruk van statistiek en na college van hem vielen er duizend kwartjes. Zijn boeken zeker ook een grote aanrader :+1:
Edit: zijn boek gaat ook uit van SPSS dus ook handig als je wat hulp nodig hebt om je SPSS output te lezen en begrijpen.

4 likes

Voedselmotten :cry:

1 like

Ik krijg steeds smsjes met ‘Hallo mijn naam is Chen Yating, leuk je te ontmoeten ik ben single blabla (praat niet over seks dan word ik boos) voeg mij toe op WhatsApp (en dan een nummer) zodat we het dagelijks leven samen kunnen delen en elkaar kunnen leren kennen.’ Super vaag, ik verwijderde eerst, maar nu krijg 'k weer eentje met een iets andere strekking en ik denk vooral, hoe komen ze aan mijn nummer?? :angry:

2 likes

Die heb ik ook al een paar keer gehad! Echt heel irritant!

1 like

Oh echt! Vraag me echt af waar mijn nummer gelekt is dan

Heb haar nr nu opgeslagen en geappt en ze zegt: ‘Omdat ik het spel met mijn beste vriend speel, is de straf van het spel om willekeurige vreemden te sms’en. Sorry dat ik u onderbreek. Het lot om een ​​vriend te zijn’

:woozy_face:

7 likes

haveibeenpwned.com en dan je nummer als +316 invullen. bij mij was het via Facebook :clown_face:

4 likes

Heb het net gelijk maar gedaan :upside_down_face:

Ik voel me altijd zo onhygiënisch als ik last heb van insecten :frowning:

1 like

Oh ja bij mij ook Facebook dus :sob:

1 like