Waar erger je je aan? #13

Tering is dit een ding? Brits bruin? Die malloot van een mental Theo ging vroegâh in Spanje het strand over met olijfolie en citroensap en iedereen werd zo bruin als een kokosnoot maar wss nu ook melanoom

Mijn schoonzus appt namens haar hond, dan heb ik liever dit

5 likes

Ik tilde net nietsvermoedend een shirtje op dat ik vorige week voor de wasmachine had neergelegd om te wassen en toen krioelden er allemaal maden uit :sob::sob::sob: echt wat moeten die beesten daar?!… in de vuilnisbak zou ik ze nog kunnen verwachten maar in een kledingstuk…

4 likes

Tering, naproxen en paracetamol erin en het is nog niet uit te houden. Het wordt alleen maar erger. Wat heb ik gedaan :sob:

1 like

Zijn het geen mottenlarfjes?

1 like

Na hoeveel keer ligt dit niet meer aan de kapper maar aan de uitstraling van de klant?

:innocent:

5 likes

ik kreeg vanmorgen weer een reminder dat per 1 aug rabo wallet stopt en naar google pay gaat en ugh ik weet niet of ik dat wil
ene kant: ben al gewend aan met mn telefoon betalen, kan ik ooit nog terug naar het barre en dorre verleden waarin je constant een pinpas bij je moet hebben?
andere kant: wil ik dat google toegang krijgt tot mn betaalverkeer, ga ik hier mn privacygrens trekken??

in de voorwaarden staat dat ze je data niet aan 3en doorspelen, maar dat google zelf toegang heeft tot al je betaalverkeer is ook al best kut natuurlijk

weet niet of ik me nu aanstel of niet UGH

1 like

Die muffe lucht die om mensen heen hangt die zo uit bed rollen ‘s ochtends en hun dag vervolgen. Of ja, beter gezegd het feit dat ik altijd alles zo sterk moet ruiken. Why :sob:

18 likes

Nee echt van vliegen als ik de larven en de poppen vergelijk met plaatjes op internet. Vreemde is dus dat ik ook helemaal geen last heb van vliegen… of andere insecten.

1 like

Ben bij de huisarts en er is al 3 kwartier uitloop op mijn afspraak.
Ik snap dat het druk is maar 3 kwartier…

Edit: na een uur bleek dat er iets was misgegaan met de aanmelding, dus moest vanmiddag terugkomen.

1 like

Dat gebeurt vaak gewoon in batches. Dus gewoon een bestand met alle mogelijke nummer combinaties!

2 likes

Ik kon heel lang niet mobiel betalen met mijn telefoon en toen het wel kon heb ik het bij mijn pinpas gehouden, vind ik wel veiliger voelen omdat er niet zomaar een derde partij mee kan kijken. Vind echt niet dat je je aanstelt en juist goed om stil te staan bij wat er kan gebeuren met je gegevens.

4 likes

@buffel ik denk dat ik het niet ga doen
overwoog eerst een klassieke boomerflaphoes waar mn pasje in kan zodat ik alsnog niet mn portemonnee mee hoef te slepen maar denk dat ik voor zoiets ga:

ik laat deze parels nog maar even aan me voorbij gaan

2 likes

Nog erger als ze zich hullen in teveel parfum. Niet douchen vervangen door een parfumdouche is niet oké.

4 likes

HORROR! Net als Vogue deodorant insert meisjeskleedkamer in de brugklas

10 likes

Ik heb van ideal of sweden een hoesje om m’n telefoon waar metaal in zit (hebben al hun hoesjes, ook de hele dunne gladde) en een pasjeshouder van ze die gemagnetiseerd is. Dan hoef ik alleen de deur uit m’n pasjeshouder erop te gooien en kan ik thuis gewoon gebruik maken van zo’n magneetring. Vind ik fijner dan constant die pasjes achterop.
En de houder ligt gewoon bij m’n sleutels dus die grijp ik zo mee als ik de deur uit ga.

Hoesje
Pasjes
Ring

1 like

‘Engels douchen’ noemde m’n vader dat altijd vroeger :nauseated_face:
Dat is blijkbaar hoe ze dat bij de marine noemen, omdat de Engelsen op hun schepen altijd zo stinken naar een combinatie met zweet en deo?

1 like

dat is een goed idee! maar ik heb een of ander obscuur model Samsung (de S20 FE) waar die blijkbaar niet op passen
ga wel even verder zoeken of er nog iets anders is dan een plakkende pasjeshouder, bedankt

2 likes

Vroeger was er toch zo’n verhaal dat je pasjes niet bij magneten moest houden want dan gingen ze kapot ofzo? Vraag me af wat daar van over is gebleven.

2 likes

Kappers weten zich ook geen raad met mijn haar. Laatst ergens 21 eur o moeten bijbetalen voor het wassen en drogen van ‘lang haar’ na het verven. Die vrouw heeft 2 minuten gediffused, en zag toen dat het ging pluizen en zei: ja ik maak het niet helemaal droog hoor dat moet je nooit doen bij krullen. Doei!

2 likes