Absoluut, heb je gelijk in!
Maar inderdaad vind ik haar stem niet bijzonder (meer) en vind ik het hele “queen B” nogal overdreven.
Interessant, waarom moet je haar superrijkdom niet?
En wel lekker album ja, heb 'm vanmorgen op de fiets geluisterd en het is 1 laaange houseplaat lekker veel over selflove, nice. Ben geen groot van overigens maar vind haar muziek wel tof, vooral het album Lemonade en de bijbehorende clips.
Bedankt voor je uitleg! Zo had ik het nog niet bekeken, ik ga hier even over nadenken.
ik hou wel van bach
Ik had iets soortgelijks, naar de apotheek omdat ik een mailtje had dat m’n recept klaar lag, ging dat maar om 1 vd 3 medicijnen en het was best druk dus stond ook wel even in de rij. Maar nu kan ik maandag dus weer voor de rest haha
Haha ik ben nu ook nog snel alles aan het opruimen voordat ze er zometeen is, kon me er eerder vanmorgen niet toe zetten ![]()
Wat mij stoort (zag het net bij het album van Beyoncé weer) dat tegenwoordig zoveel titels van nummers in HOOFDLETTERS moeten? Niet zo schreeuwen pls
Ja zou gewoon even bellen! Ik heb eindelijk een soort ritme gevonden met m’n eigen apotheek en snap hoe het werkt, ik was er voorheen regelmatig drie keer per week omdat dingen maar deels klaar lagen of slecht leverbaar waren, bel nu ook vaak even wat ze precies hebben klaarliggen.
Elke keer dat ze iets doet moeten mensen vermelden dat ze haar overrated vinden of er niks van moeten weten. Waarom is dat?
oh, ik doe dit ook geloof ik. goeie vraag, ik doe het ook alleen bij haar en niet bij andere megasterren. he fuck, toch weer dat kutracisme in m’n genen. (niet sarcastisch)
Heb je seizoen 6 en 7 van Dissect ook geluisterd? Daar worden de albums Lemonade en Black is King in geanalyseerd. Tot in de detail (zin voor zin), maar ook in context geplaatst. Vond dat wel echt super interessant om te luisteren!
Dat het altijd een eeuwigheid duurt voordat mijn vriendin klaar is om te vertrekken.
Dat alles tegenwoordig gevierd moet worden: ten huwelijk gevraagd worden, babyshowers, bachelor parties, nieuwe baan, salarisverhoging, dat je kind eindelijk kan lopen, je kind naar groep 3 gaat, goede cijfers behalen, diplomas behalen etc etc.
Ik heb dat geld allemaal niet hoor om iedereen maar een cadeau te geven om iets te vieren. Waar is het idee heen dat je oprecht blij kunt zijn voor iemand, diegene feliciteren en je waardering laten zien door op de hoogte te zijn wanneer hun belangrijke moment plaats vinden en hun daarover te contacten. pfffff
Indirect niet mijn probleem want mijn omgeving is niet zo, maar van mijn vriend wel waardoor hij snel blut is.
Oh dat vind de rest waarschijnlijk weer vreselijk, maar ik ben erg fan van de muziek van John Mayer en Adele bijvoorbeeld. Verder luister ik echt van alles wat, geen pijl op te trekken.
Dat je voor sommige nonsens dingen helemaal een brief krijgt. Mail me gewoon.
oh ik zou liever brieven voor alles krijgen, in mijn mailbox gaat het gewoon verloren
bedenk me nu net dat ik al twee weken moet antwoorden op een mail van de psycholoog…
Dat er mensen zijn die het raar vinden dat ik niet standaard melk in huis heb. Sorry dat ik zelf melk smerig vind en dat ik het niet ga kopen voor onverwachts (!) bezoek.
Ik kreeg gister een brief van KPN met een update over de glasvezel waar ze hier mee bezig zijn. Ze wilden laten weten dat ik nog steeds helemaal niks hoef te doen.
Zelfs een e-mail was hier compleet nutteloos geweest