Ik heb wel tijdens mijn laatste vakantie drie keer langs de receptie van het hotel moeten lopen omdat ik steeds vergat dat er een magneet in mijn telefoonhoesje zit, het pasje van de kamer in mijn tas naast de telefoon stopte en daarna niet meer naar binnen kon.
Dat zeiden ze altijd ja, denk dat dat met de magneetstrip te maken had? Geen idee, die gebruiken we nu nergens meer. Op de chip heeft het geen invloed in elk geval.
Dat je bij de mcdo in frankrijk gewoon geen mayo kan krijgen en je dan moet kiezen tussen ketchup of âsauce pomme fritesâ bij je menu
Dat is omdat iedereen weet dat McDonaldâs fritessaus superieur is aan mayonaise
Die met appel vind ik anders niet te vreten hahaha
Wat een ellende. Bij mij helpen tabletten met D-mannose heel goed tegen (beginnende) blaasontstekingen. Heb je dat al geprobeerd?
Appel?
Je kunt naar de mijne komen. Die fohnt sowieso niet. Dat is tegen haar principes.
Ongevraagde tip: probeer eens van die vitamine c bruistabletten. Ik heb een periode heel vaak blaasontstekingen gehad en als ik er eentje voelde opkomen, kon ik door een paar avonden zoân tablet te nemen voorkomen dat het echt doorbrak of erger werd. Ik deed het in het laatste glas dat ik dronk voor het slapen. Als de ontsteking eenmaal over een bepaalde grens was dan hielp het niet meer maar als het blijft zeuren bij jou is het misschien een idee
Het is âpomme fritesâ saus, geen normale
Pommes frites is toch gewoon de franse benaming voor french fries? Dat zijn toch gewoon normale aardappelfrietjes en geen gefrituurde appel?
omg hoe dom ben ik hahahaa. De groene verpakking misleide me ook ik vind de saus maar niks dus, doe mij maar mayo dan
Ik laat mân haar nooit verven dus over de kwaliteit van verven kan ik niks zeggen maar ik ben heel tevreden over Hizi hair. Is een landelijke keten en ook heel transparant qua prijzen, voor ze beginnen geven ze aan wat het gaat kosten en ik heb nooit gezeur over dat ze extra rekenen voor een serum of een stylingproduct (âwil je ook lekker X in je haar? En dan vergeten te zeggen dat dat âŹ2,50 extra kost). En ze hebben massage stoelen bij het wassen
Daar dacht ik dus ook aan ja!
@Era ik schaam me een beetje nu, zeker daarom hahaha mân Frans is ook verre van perfect hahah dus sowieso gaan er nog misverstanden komen
Mannen, kreeg net een kerel aan de lijn die hele tijd wilde dat ik hem door verbond naar een bepaalde afdeling maar die gaan een kopje onder met al het werk dus probeer ik mensen aan de voorkant te helpen ed.
Nu begreep hij het wel, maar gaf hij zelf aan dat vrouwen vaak niet in dit vakgebied zitten en deze compleze zaken toch niet snappen (facturatie en declaratie).
Heb toch maar aangedrongen en deze notabene een vrouw snapte het wel en kon meneer haarfijn uitleggen hoe het zat. Wat een drol, hopelijk is zijn mening direct veranderd.
Echt jaloers op deze (jouw?) cyclus.
Zonde dat je daar niet verder kunt Ik ben ook heel tevreden over Clue!
Huh???
Sowieso heel irritant als mensen zoân gedachtengang hebben maar dit is ook mijn werk en bedrijven waar ik vaak contact mee heb zijn ook vrouwen. Dus wat lult hij nou!
ik vind ze geen van beide te hachelen haha
in wallonië wel hahaha