Waar erger je je aan? #13

Inloggen op mijn ov chipkaart.nl:

• weet mijn gebruikersnaam niet meer, doe een gok, maar het is niet goed, dus eerst moet ik een “gebruikersnaam opvragen” doen
  • daar moet je super veel info invullen, inclusief postcode maar ben best vaak verhuist dus welke postcode was het ook alweer :thinking:?
  • gebruikersnaam is wat ik intypte maar dan met kleine letter :-1:
  • dan wachtwoord opnieuw aanvragen
  • Dan nieuwe wachtwoord verzinnen, geeft hij foutmelding, dus verzin ik nog 3 wachtwoorden, maar foutmelding blijft en nu heb ik nog steeds niks :grimacing::grimacing:
7 likes

Ik ben wel tevreden over Draag.baar. Je kan de kappers (freelance) die daar werken opzoeken op insta vantevoren en kijken welke een beetje dingen doet in de stijl die je mooi vindt.

1 like

Oh ik kom juist naar dit topic om m’n ergernis over Clue te delen. Ik vul keer op keer weer braaf in hoeveel dagen ik bloed, meestal zo’n 6-7, en toch schat Clue elke keer weer dat mijn menstruatie maar 4 dagen duurt? En dan zie ik op dag 3 staan ‘only one more day of period!’ en dan word ik boos op die app want ik weet dat het er nog wel 3 of 4 zijn :expressionless:

4 likes

https://instagram.com/moniquemrapier?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Dit mens met haar irritante hoofd en gare filmpjes over haar, waarbij haarverzorging tot een religie verheven is. Het vervelende is dat zij continu in m’n tijdlijn geadviseerd wordt

6 likes

Thanks, dat bedacht ik me een paar seconden ook later. wat een opluchting

1 like

Dit is een stomme ergernis maar toch. Ik heb een buitenlandse naam maar afgekort merk je daar niks van. Denk aan Rachida en Rach. Als ik me voorstel aan mensen als “Rach” dan vragen ze STANDAARD zoiets als “ooooh komt dat van Rachel???” NEE er is wel meer variatie in de wereld. Je kunt ook vragen: is dat een afkorting ergens van?

Nouja dit is echt een non-probleem eigenlijk

5 likes

Het is tijd voor mn zelfbruin sessie maar ik heb er echt geen zin in :cry:

2 likes

Oke ik was hier al not so amused, maar surprise, deze vrijdagavondsessie bleek te veel van het goede voor deze 15-20-jaar oude diepvries, hij is hierna nooit meer gaan vriezen en nu moeten we een nieuwe a 1000 euro. :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

10 likes

en dan is het ook nog eens donderdag, wat een ellende

5 likes

Dus lulverhaal over het meerdere dagen gebruiken van je handdoek om milieuredenen in hotels

3 likes

Dit soort dingen op insta

Nou voor dit verschil doe je het echt :roll_eyes:

42 likes

Het kan ook goedkoper dan 1000 toch? Genoeg te vinden!

7 likes

Mijn ergernis is dat deze ergernis elke week terug komt haha.

1 like

Het ging om de vrijdagavond-ineens weet je het-ik ga de vriezer ontdooien-sessie van vorige week.

@ellegirltalk Het is een inbouw, dus niet veel keuze voor die afmetingen; de reparateur die de vriezer doodverklaarde heeft meteen een nieuwe ingemeten en dit is de offerte. :smiling_face_with_tear:

3 likes

200 ml frisdrankflesjes op terras/horeca >:( elke keer weer boos

13 likes

We zitten blijkbaar allemaal in hetzelfde algoritme hier

6 likes

Krijg je voor dat geld wel een No Frost? Als je dan toch een nieuwe moet dan is de luxe om (te weten) geen ontdooi-sessies meer te hoeven houden wel zo prettig

2 likes

Yes, dat dan weer wel!

Ughhhh fuck dat soort mensen.

Heb je wel eens Israëliërs aan de lijn gehad?

Dat zijn echt de meest onbeschofte en veeleisende mensen ter wereld, nog erger dan Amerikanen in mijn ervaring.

3 likes