Waar erger je je aan? #13

Dat er mensen zijn die het raar vinden dat ik niet standaard melk in huis heb. Sorry dat ik zelf melk smerig vind en dat ik het niet ga kopen voor onverwachts (!) bezoek.

14 likes

Ik kreeg gister een brief van KPN met een update over de glasvezel waar ze hier mee bezig zijn. Ze wilden laten weten dat ik nog steeds helemaal niks hoef te doen.
Zelfs een e-mail was hier compleet nutteloos geweest

1 like

Ik had hetzelfde en mijn vader ging altijd zeuren dat ik geen goede gastvrouw ben (en zelf kopjes, koffie, lepeltjes en suiker etc. meenemen van huis :cry: :cry: :cry: :cry:) Maar nu heb ik altijd dit:
image
Blijft heel lang goed en hoef je niet eens in de koelkast te bewaren!

1 like

M’n friend had haar wekker per ongeluk om 6.50 gezet ipv 7.50 zoals we hadden afgesproken, maar nu kan zij zich gewoon omdraaien en lekker verder slapen maar als ik wakker ben, ben ik wakker dus ik lig nu al 3 kwartier klaarwakker :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

4 likes

Ik heb hiervoor nu een bus oplos koffie melk staan.

1 like

Je moet het gezicht van sommige mensen eens zien als ik zeg dat de enige koffie die ik kan aanbieden, oploskoffie is. Ga m’n kleine keukentje niet nog voller proppen met een koffiezetapparaat voor bezoek.

7 likes

Dat mijn vorige verhuurder nu ineens komt met de afrekening van de servicekosten in 2020. 120 euro betalen. Ga weg man, ik ben al anderhalf jaar weg??? Kan dit zomaar?

2 likes

Wat stom zeg :frowning: Als ik naar deze link kijk: Moeten wij servicekosten bijbetalen? | woonbond.nl mag de verhuurder 2 jaar later nog een afrekening sturen. Maar ik zou even het juridisch loket bellen.

1 like

Mijn vriend was weg voor werk. Komt ie thuis met een nieuwe tas voor zichzelf; zegt ie ja ik ging voor jou (en naam kind) de winkel in maar de tas die je had gestuurd was er niet.

DAN KOOP EEN ANDERE :pleading_face::pleading_face::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

2 likes

Dat werd bij mij op den duur dus zo hard als steen. Blijkbaar gebeurt dat door vocht ofzo?

Dus nu heb ik dit

image

Blijft super lang goed en kost heel weinig.

4 likes

Het werd vandaag minder dus ik was zo opgelucht! En toen tegen de avond werd het weer zo pijnlijk. Groter oppervlakte en hele nek zit vast. Kan mijn lichaam amper draaien, arm uitsteken is lastig wtf heb ik gedaan :sob: En hoe lang gaat dit nog duren.
Twijfelde vanavond zelfs over de dokter bellen, maar kan niks bedenken wat die zou kunnen doen.

2 likes

Ugh, ik lig wakker. En dat is heel extra kut, want ik ben voor het eerst sinds 11 maanden een baby hebben een nachtje weg met een vriendin die ook een baby heeft om allebei eens lekker een nacht door te kunnen slapen.
Ik lig te stikken van de hitte en zij hangt boven de wc. Leuk man.

2 likes

Dat ik woensdag een pakje gemist heb en het nu DRIE dagen later nog steeds niet aangekomen is bij het postpunt. Hoe dan??

1 like

Is het van DHL? Die heeft een softwareupdate gehad.
Misschien alleen op mijn depot hoor, maar daardoor zijn veel pakketjes van vorige week vertraagd.

1 like

Nee, postNL!

Ja ik heb dit ook… Wacht al sinds 17 juli op een pakketje van de hm. Denk veel problemen bij de post momenteel.

De energieprijzen… Toen ik hier drie jaar geleden kwam wonen (klein relatief nieuw appartement, goed geĆÆsoleerd) was de energiefactuur maandelijks € 75 en kreeg ik op het einde van het jaar terug. Intussen heeft mijn energieleverancier al een aantal keer het voorstel tot voorschot verhoogd, de eerste keer was hun voorstel € 260 (gigantische stijging dus). Ik heb dat kunnen terugbrengen tot € 150 als compromis. Nu doen ze opnieuw een voorstel tot verhoging… van maar liefst € 478 :scream: Voor een goed geĆÆsoleerd appartementje van 58 vierkante meter en ik ben bijna nooit thuis (dus weinig verbruik). WTF.

4 likes

Eczeem op mijn handen wordt erger. Vannacht gewoon wakker van de jeuk en pijn.
Handen wassen maakt erger maar moet wel met een baby.
En huis moet opgeleverd worden en schoongemaakt. Doe wel handschoenen aan maar lekker zweten erin. Vanavond maar dik smeren met vaseline.

3 likes

Welede Skin Food werkt goed voor mij!

4 likes

Reken hun voorstel eens na. Dit klinkt wel heel extreem (ook met variabele tarieven). Wat heb je nou in de afgelopen drie jaar nou echt jaarlijks qua kWh en m3 gas gebruikt?

2 likes