Waar erger je je aan? #13

Bedankt voor de tip. Die ken ik nog niet.

1 like

Ergens in onze straat gaat een brandmelder al urenlang af en hij wordt ook niet uitgezet. Nu lees ik dat ie gewoon door blijft piepen tot de batterij echt leeg is en dat kan weken duren. Beeeeeter zijn deze mensen niet net 3 weken op vakantie want ben dan echt in staat het raam in te slaan daar :sob::sob::sob::sob:.

4 likes

@tessel Bedankt voor de tip, zal ik doen! Ik heb inmiddels handmatig het voorschot een stuk kunnen verlagen gelukkig. Ik sta er alleen voor en ik heb niet zomaar eventjes € 400 extra.
@kali ik vind de tarieven nergens terug… :roll_eyes: Ik zit net zoals @bonfire bij Mega, een leverancier hier in BelgiĆ« die de laatste tijd vaak in het nieuws is wegens dergelijke praktijken. Uit alle energiewijzers komen ze als goedkoopste naar boven, maar dan lappen ze je wel dergelijke praktijken. Volgens ik gehoord heb ook omdat ze zelf in slechte papieren zitten, dat ze nu zoveel mogelijk naar hun klanten doorrekenen…

Over drie maand verhuis ik en loopt het contract af. En ik weet echt niet welke leverancier ik dan moet kiezen…

1 like

Een flesje van 30 ml die ik in een doos heb gekregen waar er denk ik wel 100 van inpassen.

Kun je hier de wijkagent niet voor inschakelen? Zou ik iig proberen. Misschien kunnen zij contact zoeken met de bewoners.

1 like

Wilde dit weekend eindelijk weer eens op m’n balkon gaan zitten en beetje vd zon genieten, echt veel te weinig gedaan nog dit jaar. Gister kwam het er niet van doordat er vanalles tussendoor kwam + iemand zou iets af komen geven en op balkon hoor ik de bel niet (is uiteindelijk helemaal niet meer geweest :expressionless:) . Nja, dan morgen maar dacht ik. Was het tijdvak voor een pakketje op het laatste moment vd ochtend naar middag verplaatst, zat ik dus alsnog tot zojuist de hele dag binnen te wachten. Is het er eindelijk, is de zon ineens weg en volgens de weerapp komt ie de komende uren ook niet meer terug :-1: En morgen wordt hier een hele grijze, regenachtige dag. Dus tot zover m’n voornemen haha.

2 likes

Volgens mij kan je hier idd 09008844 voor bellen. Wordt vast opgelost!

2 likes

Koop ik net dezelfde broek bij Vila die ik al 5 keer heb. Lijkt de broek veel kleiner geworden. Ik ben niet dikker geworden in de afgelopen 2 weken.

Mijn oven… doe ik net gevulde paprika een half uur op 200 graden in de oven en is gewoon niet al t gehak gaar

En zo gaat t steeds, die oven is zo een miskoop geweest, maar ja we zitten in een huurhuis met een kleine keuken dus een goeie grote (inbouw) oven hoort niet tot de mogelijkheden

2 likes

Die van mij is ook van inventum en vind m dus helemaal niks. Moet alles standaard langer en warmer doen, anders gebeurt er niks. Laatst kippenpoten een uur er in moeten doen voor ze beetje gaar waren

2 likes

Is die oven dan niet gewoon defect? Dat je hem al met mankementen hebt gekocht zeg maar? Het klinkt niet echt zoals een oven hoort te werken, misschien dat garantie nog iets kan doen?

5 likes

Dit, ik zou eens een oventhermometer kopen om de daadwerkelijke temperatuur te testen. Mijn oven is bijv 10 graden kouder dan de ingestelde temperatuur. Heeft me een hoop leed bespaard.

7 likes

lees je zelf?

1 like

Dit, ik heb jaren gehad waar ik 70 boeken las om vervolgens 2 boeken te lezen het jaar erna. Ik vind passieve activiteiten activiteiten waarbij ik mijn verstand op 0 kan zetten zoals series bingen op Netflix. Podcasts en audioboeken kosten me al meer concentratie en inspannignsvermogen, maar stilzitten en een boek lezen vergt echt concentratie. Ik heb ook momenten dat mijn ogen wel langs de woorden glijden, maar ik het gewoon niet in me op neem.

14 likes

:100:

2 likes

Ik slaap in een hotel en kussen is te dun en te zacht + geen stopcontact bij het bed.

3 likes

Kan je niet een extra kussen vragen? Dat doe ik eigenlijk altijd als ik in een hotel slaap.

1 like

Nee, gewoon nee dit. Volgens mij kreeg ik die troep laatst op een broodje. Dit geen kimchi ft.

2 likes

Soms zeg ik ā€œLaat morgen maar weten of je (semi spontaan) nog langs wil komen!ā€.
En altijd heb ik spijt want dat betekent dat iemand, morgen, dan nog kan laten weten dat hij daar zin in heeft. En dat je dan nog de hele ochtend + middag mogelijk een appje kan verwachten met ā€œzal ik nog langskomen?ā€. Terwijl ik er uberhaupt allang geen zin meer in heb en helemaal niet wil dat iemand semi spontaan langskomt.

9 likes

Dat treinen zo verschrikkelijk duur is en dat er ook niet meer van die chille acties zijn van Kruidvat/AH etc.

M’n hbo-diploma ligt al een paar weken klaar in Amsterdam bij de HvA. Heb morgenmiddag niks te doen dus wilde hem ff gaan halen. Kost gewoon €35 om heen en weer naar Amsterdam te gaan. Zit serieus te overwegen om gewoon met Flixbus te gaan. Dat kost max. 6 euro voor een enkeltje…

15 likes