Heb je geen studenten ov meer? Of studentenkorting?
Mogen ze hem niet opsturen?
Nee geen studentenov meer. Maar zag net wel iets staan over dat je NS flex dal aan kan zetten in het jaar nadat je afstudeert. Dat scheelt nog iets iig
@kaneel nee helaas! Staat nadrukkelijk in de mailtjes dat ik hem moet komen halen en ze het niet op mogen sturen.
Anders misschien kijken of er mensen zijn die samen naar amsterdam willen gaan? Dan zou je een groepsretour kunnen kopen
Dagje Amsterdam van maken voor 4 euro meer?
Nee maar ff serieus, het zijn belachelijke prijzen idd
ja het belemmert mij ook flink om vrienden op te zoeken momenteel. ben aan het overwegen om morgen mensen in de trein aan te spreken en vragen of ik met ze mee kan reizen (samenreiskorting)
Ik vind de flex abonnementen van de NS hier nu wel chill voor, voor iets van 2 euro per maand heb je dan korting in daluren en kan je na 1 maand ook weer opzeggen. Ik doe zelf ook nu vaak zo’n weekend vrij abonnement voor iets meer dan 30,- dat heb je er echt snel uit en dan kan je misschien ook wat makkelijker bij vrienden langs enzo
Ik heb NS flex dal (al even geen student meer) en dat vind ik het sowieso wel waard, kost 5,10 per maand en dat haal ik er altijd wel uit qua korting die je dan krijgt! Maar als je het gratis kan krijgen is het nog beter natuurlijk. Het blijft om te huilen inderdaad
heb m’n persoonlijk OV in Denemarken laten liggen had het anders zeker gedaan haha
PRINTERS
Is er hier iemand Koreaans die dit op Pann of zo kan plaatsen? Ben zo benieuwd wat Koreanen hierover te zeggen hebben
Ik kocht gisteren zo’n klein zakje maltesers dat bij de kassa ligt. Vind dat dan een chille hoeveelheid ipv zo’n grote sta zak. Wil ik dus net dat zakje pakken heeft mn vriend dat opgegeten
‘Hij dacht dat dat voor het gezin was’
Want het is ook echt een gezinsverpakking
“Ik dacht dat het voor het gezin was dus heb heel die zak in mn eentje opgevroten.”
Ahja logisch
We zijn op vakantie en hebben een bad in het huisje. Ik ben al jaren niet in bad geweest, vind het eigenlijk ook helemaal niet fijn maar vanmiddag had ik er zoveel zin in dus ik ging ervoor. Nou na een kwartier was ik er alweer klaar mee, wat een hitte en je kan ook niks. Vroeg ik mijn vriend ook nog om me wat lekkers te brengen (we hebben een heel kastje vol snacks ingeslagen) komt hij aan met een fucking rijstwafel.
Een Amerikaan die ik volg op Instagram is in Italië maar ze vindt al het eten te zout.
Ik denk dat haar referentiekader Olive Garden is waar alle sauzen 50% suiker zijn, dus dat is waarschijnlijk wat ze bedoelt. Niet genoeg suiker.
Als je het eten in Italië (uitzonderingen daargelaten) niet lekker vindt heb je echt geen smaak.
hoop dat ze een fettucine alfredo had besteld en dat de chef uit woede vaatje zout erin kukelde
Dat ik eindinspectie heb van mijn oude woning en de makelaar helemaal nergens te bekennen is
Dat in één weekend onze auto, de wasmachine en mijn fiets kapot zijn gegaan
Andersom net zo dom en kut als iemand in New York geweest en meteen heel Amerika denkt te kennen