Waar erger je je aan? #13

schijnbaar is dat een ding voor alfredo

en zijn zoon kan er ook wat van
image

15 likes

ik hoor het geluid van de tweede foto

7 likes

Bij die eerste hoor ik die vent " Ja klaine maisje doe maar ete main pastaaa"

18 likes

Haha dat dacht ik ook, maar de betaling wordt met 1 week opgeschoven! Dus je betaalt (terecht) niet voor afgelopen weekend.

1 like

Carrie Bradshaw

5 likes

Wat is dat toch met a.boutyou tegenwoordig? Al de derde keer dat ik iets bestel wat gewoon op voorraad is en na een week ineens een mail met “excuses het is toch niet op voorraad”. Alsof ze eerst allemaal orders verzamelen en maar ondertussen de voorraad niet aanpassen. Zo irritant dit.

2 likes

Ik bestel extra bij john beerens omdat die zouden verzenden op zondag. Had vandaag nieuwe olaplex nodig. Is het nu nog niet eens verzonden :rage::rage:

1 like

Dit soort foto’s met 800 kussens.

34 likes

is dit een ironische foto of niet eens haha

5 likes

Nope, volgens mij van eric kuster.
Ik zie het al voor me hoe zo’n zogenaamd perfecte vrouw elke dag AL die kussens uit t bed moet halen voor ze er gaat liggen. Of zou ze op de 10 cm liggen die over is? :laughing:
Echt grrr waarom

2 likes

Beschermt wel je neus als dat schilderij op je gezicht valt middenin de nacht.

13 likes

Sowieso is Eric Kuster wel koning van de interieurs waarbij je je af gaat vragen of hij niet steeds gewoon een stapje verder gaat om te kijken wanneer iemand hem voor gek verklaart:

Gezellige woonkamer voor als je je gesprekspartner niet wil aankijken

Hier mag je bezoek niet eens zitten tenzij ze graag een gewei in hun aars krijgen

20 likes

Ben ik helemaal klaar om te gaan zit mn kat ineens op mn tas te pissen.
Nu heb ik mn spullen in zon dom jumbo tasje. Ik voel me nu net een vent die weigerd een fatsoenlijke tas te kopen.

14 likes

Ik heb een stoffenbroek van de hema, en nu komt hij uit de was en is hij gekrompen :frowning: in de breedte kon ik dat wel hebben, maar in de lengte is het nu hoog water :frowning: en dat terwijl ik hem toch echt op 30 graden heb gewassen.

1 like

Als het viscose is kan je proberen te strijken? Dat krimpt vaak met wassen, maar als je het strijkt wordt het weer normaal

2 likes

Welke stof is het? In geval van viscose kan het helpen om hem te strijken wanneer hij vochtig is. Die vezels trekken samen tijdens het wassen, waardoor je kleding krimpt. Als je dat dan strijkt gaat het weer terug in de oorspronkelijke staat.

3 likes

Mochten de strijktips niets doen zou ik gewoon teruggaan.

2 likes

Ik was bij de gynaecoloog en ik heb 3 ergernissen:

• Ze liep een half uur uit
  • Er was een student aanwezig en ze vroeg niet of het goed was als hij ook even gezellig mee keek
  • Ik kom met mijn klachten in aanmerking voor een onderzoek en dan vind ik eigenlijk dat ik daar aan mee moet doen; maar er zijn 2 groepen en beide dingen die je dan moet doen zijn kut
11 likes

Ik heb dit ook altijd met de stoffenbroeken van de hema en dat strijken werkt echt. Als ze warm zijn rek de pijpen altijd nog wat extra uit en dat scheelt soms echt een paar cm. Succes!

1 like

Thanks voor alle tips!!! Het is inderdaad viscose, dus ik zal dus echt een strijkbout moeten kopen :sweat_smile:

3 likes