Waar erger je je aan? #13

Nouja fettuccine alfredo is wel echt Italiaans, maar ze waren ook in het originele restaurant aan het eten, maar dan wordt het niet met room maar alleen met kaas en boter gemaakt. Dus dan zal het inderdaad wat zouter zijn.

1 like

Had vorige week de dokter gebeld voor een recept. Wil ik dat vrijdag gaan ophalen bij apotheek is het niet op voorraad dus moest ze bestellen zei ze. Geen probleem, kom ik maandag of dinsdag terug. Kijkt ze verder is het pas eind vh jaar weer leverbaar. Keek ze naar een vervanger, die ook pas over 2 mnd. Kijkt ze weer verder, is er ook nog één die er maandag wel kon zijn en ook gewoon vergoed werd. Nou prima. Kom ik er zojuist, is het al een heel gedoe over welke nou bedoeld werd, om uiteindelijk tot de conclusie te komen dat er niets binnen is gekomen of leverbaar is op korte termijn, alleen een variant waar ik zelf voor moet betalen.

Vind het naast irritant ook maar stom dat ik dan alsnog voor de kosten moet opdraaien ondanks dat er dus eigenlijk meerdere varianten zijn die allemaal vergoed worden maar allemaal leveringsproblemen hebben. Zou dan wel zo netjes zijn dat de zorgverzekering het in zo’n geval alsnog tijdelijk vergoed, ook omdat ik me al iedere maand scheel betaal aan hun (en ook standaard m’n hele eigen risico kwijt ben).
Nja, ze zeiden bij de apotheek dat het soms ook weer vanzelf over gaat dus daar hoop ik nu op, anders alsnog maar terug.

4 likes

@instantramen

ik zie net dit voorbij komen op Reddit, zo toevallig
JFK being served fettuccine Alfredo by its inventor, Alfredo di Lelio at the restaurant Alfredo in Rome, Italy. 1963.

echt zin in nu, al dan niet met vaatje zout erbij

6 likes

Mijn Volkskrant is dit weekend niet bezorgd en in ruil daarvoor stellen ze de 4-weeks betaling met 1 dag uit?? Wat is dit voor matige service

3 likes

Doet NRC ook, en ik had een tijdje geen goede krantbezorging dus slaat echt nergens meer op bij mij. Nu is de afschrijving van m’n rekening ook op een onhandige dag omdat het ruim een week later is dan het ooit was haha

1 like

schijnbaar is dat een ding voor alfredo

en zijn zoon kan er ook wat van
image

15 likes

ik hoor het geluid van de tweede foto

7 likes

Bij die eerste hoor ik die vent " Ja klaine maisje doe maar ete main pastaaa"

18 likes

Haha dat dacht ik ook, maar de betaling wordt met 1 week opgeschoven! Dus je betaalt (terecht) niet voor afgelopen weekend.

1 like

Carrie Bradshaw

5 likes

Wat is dat toch met a.boutyou tegenwoordig? Al de derde keer dat ik iets bestel wat gewoon op voorraad is en na een week ineens een mail met “excuses het is toch niet op voorraad”. Alsof ze eerst allemaal orders verzamelen en maar ondertussen de voorraad niet aanpassen. Zo irritant dit.

2 likes

Ik bestel extra bij john beerens omdat die zouden verzenden op zondag. Had vandaag nieuwe olaplex nodig. Is het nu nog niet eens verzonden :rage::rage:

1 like

Dit soort foto’s met 800 kussens.

34 likes

is dit een ironische foto of niet eens haha

5 likes

Nope, volgens mij van eric kuster.
Ik zie het al voor me hoe zo’n zogenaamd perfecte vrouw elke dag AL die kussens uit t bed moet halen voor ze er gaat liggen. Of zou ze op de 10 cm liggen die over is? :laughing:
Echt grrr waarom

2 likes

Beschermt wel je neus als dat schilderij op je gezicht valt middenin de nacht.

13 likes

Sowieso is Eric Kuster wel koning van de interieurs waarbij je je af gaat vragen of hij niet steeds gewoon een stapje verder gaat om te kijken wanneer iemand hem voor gek verklaart:

Gezellige woonkamer voor als je je gesprekspartner niet wil aankijken

Hier mag je bezoek niet eens zitten tenzij ze graag een gewei in hun aars krijgen

20 likes

Ben ik helemaal klaar om te gaan zit mn kat ineens op mn tas te pissen.
Nu heb ik mn spullen in zon dom jumbo tasje. Ik voel me nu net een vent die weigerd een fatsoenlijke tas te kopen.

14 likes

Ik heb een stoffenbroek van de hema, en nu komt hij uit de was en is hij gekrompen :frowning: in de breedte kon ik dat wel hebben, maar in de lengte is het nu hoog water :frowning: en dat terwijl ik hem toch echt op 30 graden heb gewassen.

1 like

Als het viscose is kan je proberen te strijken? Dat krimpt vaak met wassen, maar als je het strijkt wordt het weer normaal

2 likes