Waar erger je je aan? #13

Ik deel je ergernis, heb net 45minuten op de gyn zitten wachten. Blijk ik in de verkeerde wachtkamer te zijn geplaatst :+1:t3: In 120 ipv 150 dus ook nog een eind uit elkaar. En gezien afhankelijk vd kamer waar ze zit je of in 120 of in 150 moet wachten heb ik ook niks doorgehad.

3 likes

Aan maten van broeken!!!

Heb een broek die super chill zit en wilde van hetzelfde model een andere kleur.

Precies dezelfde maat en lengte besteld en hij past gewoon niet :clown_face: :rage:

6 likes

Ik heb ook echt zo een enorme schijthekel aan broeken kopen. Vooral jeans. Je moet meestal echt 3 verschillende maten proberen. En het liefst dan ook van elke maat 2 exemplaren. Hoe vaak ik wel niet heb gehad dat 2 stuks van exact hetzelfde model, kleur en maat alsnog centimeters verschil hadden.

En laatst dacht ik: nou fijn ik heb jeans gevonden die past en lekker zit! Zijn ze na een half uur dragen helemaal uitgelubberd :rage:
Toen wist ik weer waarom ik voornamelijk jurken en rokken draag.

6 likes

Ik heb iets van een klein wondje ofzo onder mn tong vlakbij mn tongriem en ik zit echt de hele dag met mn tong eraan te voelen, kan dat niet tegenhouden… zo irritant :mad:

2 likes

je moet toch wachten op administratieve dingen bij je nieuwe opdracht? Ik zou lekker gaan zwemmen!

3 likes

Oh vooral dat tweede is vreselijk. Heb ik ook eens gehad. Lag daar recht tegenover de deur in die stoel, dus toen die student binnenkwam was t koekoek in volle glorie. Dan heeft wegsturen (omdat hij ongemakkelijk werd en daar alleen maar een beetje dom zat te lachen) ook geen zin meer

2 likes

lunch besteld voor het werk en dat duurt een uur om geleverd te worden, hoezo kan je niet om 13u snel lunch voor 2 samengooien??

Omdat je niet de enige bent die om die tijd luncht?

58 likes

Dat is nog erger dat die deur niet even op slot is dan :face_with_monocle::face_with_monocle:

2 likes

Die klotealerts van ticketswap die altijd 3 minuten te laat komen, en aan dat ik net uit de app werd gekickt omdat ik te vaak gerefresht had en dan word je blijkbaar geblockt

4 likes

Mijn vriend doet dit thuis, liefst in de woonkamer als ik daar zit. Gelukkig geen gewichten maar allerlei hit trainingen met daarbij veel oerkreten, gekreun en gesteun. Ik kan dat ook echt niet aanhoren.

1 like

Bijna hetzelfde :unamused:

2 likes

Oh is het strijken terwijl het nat is… :sweat_smile: gelukkig heb ik de jurk nog niet weggegooid

1 like

ik heb dus juist laatst een rok gekocht die eigenlijk net te lang was maar viscose dus ik dacht dat die in de was wel zou krimpen. Krimpt deze natuurlijk ineens niet he :angry:

4 likes

Van die mensen die de heletijd zeuren dat ze geen geld hebben en moeten opletten en blabla. Maar wel elke week gaan uit eten en dure spullen kopen enzo.
Jij hebt genoeg geld jij hebt alleen geen ruggengraat.

21 likes

Bij het plaatsen van mijn eerste spiraal was ook een student aanwezig. Er was wel om toestemming gevraagd door de gynaecoloog, maar ik was minderjarig, het was mijn eerste bezoek aan een gynaecoloog en het werd gebracht als een vanzelfsprekendheid. Hierdoor durfde ik geen nee te zeggen.

Later vond ik een filmpje op YouTube waarbij deze gynaecoloog een hysterectomie uitvoerde, hij had er Gangnam Style onder gezet bij wijze van soundtrack.

:smiling_face_with_tear:

4 likes

Ik erger me echt aan mezelf. Ik ben zo’n beetje de grootste voedselverspiller wat er op aarde bestaat en heb zojuist weer 2 maaltijdsalades in de prullenbak moeten gooien. En alles omdat ik het weekend liever thuisbezorgd at. Kan mezelf er dan ook niet toe zetten om dan voor die salades te kiezen dus er zit 5 euro in de prullenbak.

Maar omdat ik nu 25 ben en echt volwassen moet doen van mezelf zit ik nu aan de tomatensoep waar ik 2 eieren die bijna over de datum zijn in heb gegooit. Het is echt goor en het liefst flikker ik dit ook gewoon door de plee en bestel ik subway. Echt schandalig dat ik zo ben dus er moet iets veranderen. Kan alleen niet koken, ik haat koken en vind het troep maken. Kinderachtig. Erger me dus aan die lakse kant van mezelf maar ook die kant die dus wel wil koken maar het niet kan.

13 likes

De communicatie van Hunkemöller

Goodmorning!
Je pakketje met je lovely items ligt klaar voor je om opgehaald te worden in jouw favoriete winkel. See you soon! Love, Hunkemöller

:woozy_face::nauseated_face::woozy_face:

15 likes

Ik zal echt nooit begrijpen waarom bedrijven ervoor kiezen in twee talen door elkaar te communiceren

6 likes

Gotta luuuuuv globalisering

1 like