Idem voor mensen.
Ik had ook nog 2 rosti rondjes in de pan gedaan voor de hartige ābiteā leg ik ze op het bord wat ik vergeten was af te drogen ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat is eigenlijk nog erger, dat zie ik vaker dan zulke bedrijven
Ik denk dat bedrijven het doen omdat mensen het doen en mee āhipā willen zijn.
De vragen herhalen zich constant, dus als je een tijdje speelt kan het zijn dat je de antwoorden gewoon kent. Ik weet van een aantal vragen inmiddels ook uit mn hoofd
Ik erger me er dus bij dit spel aan dat mn vriend niet meer tegen me spelen, want hij vindt dat ik teveel weet, haha
āT ergste vind ik nog die āLoveā, ik hoef geen liefs. En alsof Hunkemƶller mijn favo winkel is, pure noodzaak dit
Ga voor perfectie ik heb het niet gedaan en erger me nog steeds regelmatig aan mān muur (en ik haat spachtelputz nu voor altijd)
Gelukkig is het de muur naast mān bed en lig ik daar meestal zonder bril dus valt het me minder op.
aan de beginnende blaar op mijn duim door het vijzelen. Vijzelen duurt trouwens altijd langer dan ik van te voren denk. Ook irritant.
Ga voor perfectie! Ik koos om er mee te leven maar iedere keer wanneer ik in bed lig en naar die muur kijk wordt ik geconfronteerd met mijn luie keuze.
Haha exact dezelfde situatie als @Chuckie, ook de muur naast mn bed.
![]()
Google zou dit moeten zeggen als mensen kwaaltjes googlen.
Ipv dat mensen dan denken dat ze dood gaan dat ze denken ohja⦠ik moet eens leren koken.
Ik ben net terug van een week vakantie waar we alles behalve fatsoenlijk gegeten hebben, en mn hele lijf is van slag man. Ik ben mega opgeblazen, futloos en heb hoofdpijn. Ik kan me niet voorstellen dat mensen echt zo hun leven leiden, op koolhydraten en suikers zonder groente en fruit.
ik voel me zo futloos steeds met dit warme weer, krijg meteen weer niks gedaan
oh en na het lezen van bovenstaande berichten ga ik even een appel pakken (en mogelijk kom ik zo terug om te klagen over stukken appel die tussen mān spalk blijven zitten)
Me (alleen zeur ik niet hardop maar in mān hoofd)
Maar echt.
Ja groente, fruit en lichaamsbeweging zijn echt underrated.
Dit is een leuk artikel: DPG Media Privacy Gate
En slaap!! Luv it
Leuk artikel! Ben nu ook wel benieuwd naar haar boek.
Heb wel mijn laatste stukje wafel alsnog opgegeten tijdens het lezen ![]()
Never forget dat ik een keer een maand lang op tournee was en elke avond werd er voor ons eten geregeld maar het was nooit echt gezond. Als je geluk had zat er hier en daar een verdwaalde doperwt. Elke dag slleen een stuk fruit, maar 's avonds ook bier. Toen ik onderweg naar huis was droomde ik alleen maar over groente.
Toen ik thuiskwam heb ik 5 dagen echt niks anders gegeten dan groente en fruit. Ik had echt het gevoel dat ik moest ontgiften.
Dat KLM niet ff mailt als je vlucht wijzigt?? Kom er nu zelf achter dat mān vlucht voor komende maandag 55 minuten later vertrekt, maar vind t echt gek dat je daar maar zelf achter moet komen.