Welke stof is het? In geval van viscose kan het helpen om hem te strijken wanneer hij vochtig is. Die vezels trekken samen tijdens het wassen, waardoor je kleding krimpt. Als je dat dan strijkt gaat het weer terug in de oorspronkelijke staat.
Mochten de strijktips niets doen zou ik gewoon teruggaan.
Ik was bij de gynaecoloog en ik heb 3 ergernissen:
- Ze liep een half uur uit
- Er was een student aanwezig en ze vroeg niet of het goed was als hij ook even gezellig mee keek
- Ik kom met mijn klachten in aanmerking voor een onderzoek en dan vind ik eigenlijk dat ik daar aan mee moet doen; maar er zijn 2 groepen en beide dingen die je dan moet doen zijn kut
Ik heb dit ook altijd met de stoffenbroeken van de hema en dat strijken werkt echt. Als ze warm zijn rek de pijpen altijd nog wat extra uit en dat scheelt soms echt een paar cm. Succes!
Thanks voor alle tips!!! Het is inderdaad viscose, dus ik zal dus echt een strijkbout moeten kopen
Ik deel je ergernis, heb net 45minuten op de gyn zitten wachten. Blijk ik in de verkeerde wachtkamer te zijn geplaatst In 120 ipv 150 dus ook nog een eind uit elkaar. En gezien afhankelijk vd kamer waar ze zit je of in 120 of in 150 moet wachten heb ik ook niks doorgehad.
Aan maten van broeken!!!
Heb een broek die super chill zit en wilde van hetzelfde model een andere kleur.
Precies dezelfde maat en lengte besteld en hij past gewoon niet
Ik heb ook echt zo een enorme schijthekel aan broeken kopen. Vooral jeans. Je moet meestal echt 3 verschillende maten proberen. En het liefst dan ook van elke maat 2 exemplaren. Hoe vaak ik wel niet heb gehad dat 2 stuks van exact hetzelfde model, kleur en maat alsnog centimeters verschil hadden.
En laatst dacht ik: nou fijn ik heb jeans gevonden die past en lekker zit! Zijn ze na een half uur dragen helemaal uitgelubberd
Toen wist ik weer waarom ik voornamelijk jurken en rokken draag.
Ik heb iets van een klein wondje ofzo onder mn tong vlakbij mn tongriem en ik zit echt de hele dag met mn tong eraan te voelen, kan dat niet tegenhouden… zo irritant
je moet toch wachten op administratieve dingen bij je nieuwe opdracht? Ik zou lekker gaan zwemmen!
Oh vooral dat tweede is vreselijk. Heb ik ook eens gehad. Lag daar recht tegenover de deur in die stoel, dus toen die student binnenkwam was t koekoek in volle glorie. Dan heeft wegsturen (omdat hij ongemakkelijk werd en daar alleen maar een beetje dom zat te lachen) ook geen zin meer
lunch besteld voor het werk en dat duurt een uur om geleverd te worden, hoezo kan je niet om 13u snel lunch voor 2 samengooien??
Omdat je niet de enige bent die om die tijd luncht?
Dat is nog erger dat die deur niet even op slot is dan
Die klotealerts van ticketswap die altijd 3 minuten te laat komen, en aan dat ik net uit de app werd gekickt omdat ik te vaak gerefresht had en dan word je blijkbaar geblockt
Wauw zo hooghartig Zelf halen dan vort.
Mijn vriend doet dit thuis, liefst in de woonkamer als ik daar zit. Gelukkig geen gewichten maar allerlei hit trainingen met daarbij veel oerkreten, gekreun en gesteun. Ik kan dat ook echt niet aanhoren.
Als wandverf nét niet dekt en je dus moet kiezen of je voor perfectie gaat of ermee leeft
Oh is het strijken terwijl het nat is… gelukkig heb ik de jurk nog niet weggegooid