Stomme is ook nog dat bij die code die jij had de assistente op haar computer al jouw naam kan zien en de locatie waar je medicatie staat( tenminste bij het systeem waar we bij mijn werk mee werken). Dus wij pakken dan al meteen de medicatie. En die vent had daar dus niks aab gehad😉
Omg dat klinkt juist fantastisch
Trek die advocaat maar open zou ik zeggen
Sowieso beter dan iemand door de floriade duwen
Haha is daar die bingo of is dat weer wat anders, want dat maakt het gelijk wel minder leuk
Dat mij een goed idee leek om gister na een etentje de auto op werk te laten staan en dan met ov naar huis om dan vanochtend ook weer met ov naar werk te gaan. Nu was ik én laat thuis én moest ik veel te vroeg de deur uit om hier op tijd te zijn, omdat ik het kennlijk ook nog een goed idee vond om een afspraak in te plannen om 9:00. Mijn dag is echt top begonnen en ben moe.
Nav dit, moest ik denken aan gedrag dat mij de kriebels geeft. Stellen die hun hele huis vol hebben hangen met hun foto’s, trouwfoto’s, zelfs de screensaver op pc en tv is hun trouwfoto. Brrrrr.
Een recente ergernis van mij: stellen die korte tijd na elkaar gaan trouwen. Dus 1 stel; dat trouwt in september en een jaar later NOG EEN KEER. Was niet ivm corona dat ze iets in te halen hadden, maar de reden was dat zij de eerste keer nog zwanger was en de tweede keer was de baby erbij. Het waren ook geen kleine bruiloften, maar huge. Wat heb je te bewijzen.
Ik hoorde gisteren na het koffie zetten hele tijd krr krr geluiden en dacht hmm bijzonder, ga ik net koffie zetten en melk opschuimen is m’n melk opschuimer kapot Daar gaat m’n ochtendkoffie
~ perongeluk in het ergernissen op je werk topic gezet want lezen is moeilijk als je koffie koud is
Ugh vrienden van mijn vriend doen dit en ik vind het zo onnozel. Hun reden is dat ze een jaar vol liefde willen vieren/bezegelen. Want voor je met elkaar trouwde was er natuurlijk geen liefde. Er wordt ook verwacht dat we opnieuw een (groot) cadeau geven. Echt ga weg joh. Ik vind jullie niet eens leuke mensen en dan moet ik nu twee keer 100+ euro uitgeven.
Wanneer mensen expres je naam in een gesprek gebruiken om een soort van krampachtige ‘connectie’ met je te maken. Helemaal als het mensen zijn die je nauwelijks kent Ben daar echt allergisch voor. Het gebeurde net weer op werk en krijg daar echt gewoon de kriebels van haha
Oh ja dit is zo naar!! Ook aan de telefoon, vreselijk. Vind mensen echt gelijk niet meer leuk die dit doen.
Get my name out yo fucking mouth
Walgelijk! Gewoon niet gaan.
ik zit in een paar van die skincare facebookgroepen (daar gaat het al mis) en soms dan stelt er iemand een vraag bijv “wat is een goede moisturizer?”
en dan zeg ik: “beauty of joseon dynasty cream”
en dan vraagt diegene: “heb je foto?”
IK TYP TOCH NET DE NAAM kopiëren en plakken in google is minder moeite dan deze reactie typen??? ik haat het sws als mensen dingen vragen op social media die je prima kan googelen haha
‘alles goed lieverd?’
Ik had net iemand aan de telefoon met een zwaar Limburgs accent. Ik vroeg haar of ze het email adres voor mij kon spellen en ik dacht dat ze zei de R van Rian. Ik vroeg nog de R van Richard? Ja ja de R van Rian.
Ik dacht vreemde manier om de R te zeggen maar goed het zal wel. Ik dacht dit klopt totaal niet met wat de naam van het bedrijf is, ik zoek het zo wel op. Gesprek afgerond en ineens zie ik dat het de J moest zijn ipv de R.
Zei ze blijkbaar steeds de J van Juan? echt stop met zelf benamingen voor letters bedenken. Als je het dan echt niet weet zeg dan de J van jas, jezus, jaap, joop alles behalve juan
Misschien zei ze Johan maar met een accent haha
Whaahah Johan kan inderdaad ook nog niet eens aan gedacht. Ik dacht Rian/Juan lijkt het meeste qua klank
Nou Johan moet ze dan ook niet meer gebruiken
Hahaha ik ben hier zelf schuldig aan. De vrouw die ik aan de telefoon had vroeg blijkbaar “D van Delta?” maar ik verstond iets van “D of Deltur?”, dus ik wist niet zeker of ze het goed genoteerd had. En ik was ook even vergeten dat Delta bij de D hoort, dus ik antwoordde toen “de D van Dungeon!” en toen moest die vrouw ontzettend lachen. Ik dacht echt oké, zo moeten boomers zich dus voelen.
Haha namen spellen over de telefoon gaat hier ook altijd mis. Ik heb in mijn naam IJ zitten en sowieso moet ik altijd mijn voor en achternaam spellen omdat mensen er anders niet uit komen. Maar vooral die IJ snappen heel veel niet (dus dan begin ik: lange ij, ijs van ijsje, I van Izaak J van Johan maar dan nog gaat het fout) Dus voor mijn privé heb ik speciaal een telefoon mailadres aangemaakt wat bestaat uit een heel simpel woord (denk aan fietsbel oid) en dan moeten mensen altijd heel erg lachen. Maar op mijn werk kan dat natuurlijk niet en gaat het dus zo vaak fout.
Ik heb heel lang in de reisbranche gewerkt en dan gingen mensen telefonisch hun paspoortgegevens doorgeven omdat ze het niet wilden mailen. Echt onmogelijk, niet te doen. Soms een half uur aan de telefoon om alles goed te krijgen. En dan nog gaat het mis
Oh ja, je ziet het hier ook hoor. Van die vragen waar je binnen 1 minuut het antwoord op hebt als je Google zou gebruiken. Maar in plaats daarvan ga je je vraag stellen op een forum