Waar erger je je aan? #14

Ik heb sinds kort een nortvi koffer en die past binnen de afmetingen!

1 like

ik post op reddit mee in een tall girls community en ik word nu gechat door iemand daar
en ik kan niet achterhalen of het een mede tall girl is of een creepy guy met een lange mensen obsessie UGH

1 like

De hoeveelheid reclame van die achterlijke reclame voor de roast van famke louise. En ik heb altijd graag comedy central zacht op de achtergrond i.p.v. muziek. Maar dit, rot op hoor.

3 likes

Sowieso die laatste

4 likes

En voor 2017 ook al ophef. Lijkt bijna of ze het erom doen.

1 like

Dat het wc papier dat ik normaal gebruikte gewoon 1,5 keer zo duur is geworden. Het was al duur, maar ik kocht het altijd 1+1 en dan was het 31 cent per rol en viel het wel mee. Maar zelfs met de aanbieding 1+1 nu is het bijna 50 cent. Echt belachelijk. En dan zal er ook nog wel krimpflatie zijn ook.

3 likes

Ik probeer mn oorbellenverkoop weer een beetje op te pikken. Maar elke keer als ik nu wat op instagram zet krijg je een reactie met send pic to … En ga er van uit dat t spam is.
Hebben meer mensen hier last van? Vind t echt irritant.

1 like

Iew, in mijn straat lagen over 30 meter 5 honden drolletjes verspreid. Alsof de hond lopend heeft moeten poepen. Ik zit echt te twijfelen of ik het moet opruimen, want ik ben bang dat ik er anders in ga staan…

1 like

Ja… gelijk blokkeren en verwijderen

3 likes

Zoals velen doen, vlaggetjes inzetten :smiling_face_with_tear:

5 likes

Wat een interessante subreddit trouwens, je merkt wel heel erg een Amerikaanse perspectief. Best veel mensen tussen de 175-185 die hun lengte al als “mannelijk” ervaren. Als ik een rok/jurkje draag met mijn lange benen voel ik mij juist alles behalve onzeker :grin:

8 likes

ja en jammer dat veel kledingtips over amerikaanse merken gaan zodat ik er alsnog niet veel aan heb, haha

1 like

Waarom kijkt iedereen opeens marokko spanje? Wordt dat zo’n goeie wedstrijd? Zie het opeens langskomen bij letterlijk 80% van de mensen die ik op social media heb en die kijken/delen nooit voetbal en nu opeens wel?

2 likes

ik ben voor marokko want ik woon naast mercatorplein en ik leef voor de chaos die ontstaat als marokko wint

43 likes

Ik hoop ook echt dat Marokko wint haha, zo leuk. :smile:

2 likes

Dat kan best zo zijn. Mijn hond poept lopend. Waarom weet ik ook niet en het is best een gek gezicht

4 likes

Ja tenzij het jouw auto is die in de fik gaat zeker :wink:

1 like

En??? Hoe is de chaos

4 likes

Graag beeldmateriaal!

2 likes

Underdog tegen favoriet. Betere tv bestaat niet, vooral als de underdog wint.

12 likes