Waar erger je je aan? #14

Vreselijk ja. Andersom trouwens ook, als ze vragen “eet je alleen dat???”, waarom dat bemoeien ik snap het echt niet

4 likes

Haar lichaam matig? Euh hallo?! Ik zou er voor tekenen hoor

9 likes

Mijn moeder heeft een kennis die super lekkere macarons maakt en die heeft ze besteld voor sinterklaas morgenmiddag, net als vorig jaar.

Alleen worden ze net als vorig jaar weer niet op tijd bezorgd. Echt irritant want had me er op verheugd

4 likes

Oh man ik heb ook twee collega’s die alleen maar met gewicht bezig zijn en ik neem altijd na het weekend koekjes mee. Ik had deze keer voor het hele team gerekend maar ruim de helft was er niet. Dus iedereen mocht minstens twee koekjes. Zeggen die collega’s echt ‘ohh nee dat mag ik niet’. Ehhh van wie niet.
Net als dat ik tijdens de lunch altijd brood eet en zij dan een klein stukje stokbrood. ‘Oh zo lekker, brood, maarja is een dikmaker hè’.

En ja nu ik zwanger ben mag ik lekker veel eten :clown_face: gelukkig zeggen ze normaal niks over mijn eten hoor, maar ik eet nog exact dezelfde hoeveelheid, dus eigenlijk zeggen ze wel iets over wat ik normaal eet.

6 likes

Voor die paar calorieën verschil gaat toch niemand zo’n gore groene paprika eten? :roll_eyes:

27 likes

dat bovenste is toch gewoon een hapje, een entree, het aperitief?

3 likes

Ik erger me er aan dat ik DIRECT dacht dat dit over Debbie ging en ik naar haar insta ging om te kijken wie de lekkere macarons maakt :smiling_face_with_tear:

3 likes

Ik heb een pukkeltje in mn neus, en die doet pijn. Dus nu ben ik natuurlijk steeds mn neusvleugel aan het bewegen waardoor ik die pukkel voel. :face_exhaling:

3 likes

Dat ik zo ongeorganiseerd ben dat ik 100 euro aan cadeaubonnen kwijt ben😭

3 likes

Rituals. Nou dat is sowieso echt niet mn ding, en ik snap de hype ook niet. Mn moeder vind het wel een heel leuk merk en heeft ook zo’n rituals advent kalender gekregen. En het is onmogelijk om die cadeautjes eruit te krijgen. Mn vader had gister al met een speciaal gereedschap geval het eruit moeten halen. Vandaag was ook onmogelijk. Kijk als ik het zelf had gekregen had ik direct alles al omgegooid en dat hele ding kapot gescheurd in zn geheel want ik heb geen geduld. Maar hoe kunnen mensen een cadeautje eruit halen?! Het is echt onmogelijk om met je vinger het eruit te halen. Kut rituals :joy:

7 likes

Rituals is echt voor mensen die het gevoel willen hebben dat ze een luxeproduct kopen terwijl die geuren en uitstraling gewoon trash zijn.

19 likes

Dat mannen dit soort shit oprecht geloven? :expressionless::rofl: Mannen op zichzelf zijn dit al voor ons haha is nogeneens een ideologie voor nodig

7 likes

hier ben ik weer met advertenties, nu even gaan kotsen

Ik zou t eerder middelmatige luxe noemen dan trash, maar ik was er gister en toen vroeg de verkoopster of mn doucheschuim een cadeautje was en toen ik nee zei, zei ze ‘oh dus een cadeautje voor jezelf!!’ en dat vind ik wel een beetje misselijkmakend

8 likes

Die verkoopsters weten van gekkigheid ook niet meer wat ze moeten zeggen in december (groetjes van een voormalig Rituals verkoopster).

15 likes

Omg zo mee eens. Ik vind alle geuren ook veel te geparfumeerd. Er zit niks lekker fris bij. Die winkel weiger ik al helemaal in te gaan.

2 likes

Maar juist als je geen smaak hebt gaat het meer om de structuur, en sowieso is de structuur van snaai beter dan van wortel!

1 like

Hij was weer een paar dagen weg en nu is hij weer terug. Dit keer echt zo’n kriebelhoest waardoor ik steeds aan het kokhalzen ben.

Ik word er echt gek van, ik wil even een dutje doen maar als ik lig stik ik half.

6 likes

Ik verwacht 2 pakketjes van postnl met cadeautjes van sint erin (vieren we morgen), en nu zegt stom post nl dat het bezorgd is in de brievenbus maar het is er niet. Stom.

1 like

Misschien zin in te snaaien door je behoefte aan smaak.

2 likes