Ja en alles zo ontzettend duur
Ah wat rot allemaal, het lijkt niet fijn en stom zo. Hopelijk lig je snel weer lekker in je eigen bed
jezus iemand heeft zo’n goor ruikend gerecht met lamsrib (?) weten te produceren dat ik nu de (gemeenschappelijke) keuken niet meer kan gebruiken zonder misselijk te worden
maar moet nog eten
Mijn man en hond snurken steeds na elkaar en ik kan mijn oordopjes niet vinden.
“Nice to E-meet” in een mailtje
Dat gewicht en schoonheid nog zo samen hangen. Na mijn eerste zwangerschap was ik depressief en weinig eetlust dus dunner dan normaal. Hoe vaak ik toen niet heb gehoord: wat zie je er goed uit! Nu na m’n tweede zwangerschap zit ik nog 10 kg boven m’n pre zwangerschaps gewicht en heb ik niemand gehoord. En ik voel mezelf ook minder mooi en minder waard en dat vind ik ook kut.
Ik heb een ontstoken oog dus kan m’n lenzen niet in. En ga net een weekendje weg, zo balen
Ik heb vandaag een extra dag vrij en mijn vriend zou gaan werken. Is hij ziek geworden vannacht. Super vervelend voor hem. Maar arghh ik wilde nog een dagje lekker alleen aanrommelen thuis.
Fuuuck ik ben boos ik heb gisteren 3 tickets gekocht voor the weeknd vak 126 zie ik net opeens dat dit dan wss je uitzicht is:
90 euro per stuk en dan kijk je de hele show hiernaar omg shoot me
Ik moet een kerstcadeautje kopen maar de persoon in kwestie heeft geen verlanglijst opgegeven. Irritant haha. Zin om gewoon een pak met havermout te gaan halen volgende week en dat leuk in te pakken
Goedkoopste wc-papier gekocht. Is net schuurpapier.
“Mensen die een probleem maken van het WK zijn het probleem hahaha!”
Vandaag gehoord van iemand die ik eerst best aardig vond (nu niet meer)
2 uur gewerkt aan een presentatie die weer kwijt was toen m’n laptop crashte ik heb weekend doei.
net weer nageroepen en -getoeterd door twee jongens op een scooter toen ik aan het hardlopen was (waarom gebeurt dat altijd met hardlopen en WAAROM denken sommige mannen dat dat oké is)
ik moet al godverdomme overdag in mijn werkpauze gaan omdat ik het 's avonds niet chill vind omdat het vroeg donker is en dan NOG voel ik me onveilig
Aan mezelf. Wil te graag een berichtje kijgen van iemand. Maar wil natuurlijk niet zelf appen.
Ik erger me zo erg aan mensen die zeuren over de vele lekkernijen rondom de feestdagen. Een collega vertelde dat ze twee etentjes heeft in de week van 20 december en och och och dat is allemaal veeeeeels te veel. En de sint presentjes die we krijgen (5 december pakket met snoepgoed en los een letter van ons leidinggevende) is ook allemaal te slecht en te veel.
Ja vreet het dan niet op? En laat alles lekker staan op kantoor. Maar nee, het gaat wel allemaal in die tas mee naar huis
En qua restaurant, eet een salade. Zeikerd.
Ja ik vind dit soort geklaag ook echt schaamteloos. Alles is in overvloed beschikbaar en nog gaan mensen zeiken terwijl de meeste mensen ter wereld het slechter hebben Kweek gewoon een ruggengraat om nee te zeggen als je per sé wilt afvallen ofzo en doneer overtollig eten aan mensen die het goed kunnen gebruiken.
Diegene wacht maar lekker even op het vliegveld toch weet niet met welke maatschappij diegene vliegt maar als het ryanair is kun je er sws 30 min bij optellen
Altijd fijn als het al een paar weken vrij stil is je dan plots op een halve dag meerdere verkopen doet.
Sowieso niks van deze film missen! Dat is echt zonde.
Lekker even laten wachten idd, wat is een kwartier nu. Of idd ronddolen met muziekje op, ook priem.