Waar erger je je aan? #14

haha viseitjes pasta

4 likes

Nou, dit inderdaad? In de AH was een pakje Iglo vissticks €5,65

3 likes

Zo lekker! Bij mijn ikea hadden ze het de laatste keer dat ik er was ook al niet :disappointed:

stom! het zag er bij mijne ook uit alsof het niet meer ergens hoorde te liggen uberhaupt dus hoop niet dat het uit het assortiment is

Ik wilde deze zomer met de trein op vakantie naar Slovenië, ik wist dat het wat duurder was dan vliegen maar wilde het graag proberen. Maar tijdens het boekings proces werd de prijs eerst met 50 verhoogd en later nogmaals met 65 :woozy_face: retour kwam dan uit op 750 euro (voor 2) en dat is me echt te gortig. Retour vliegen is 250

4 likes

kan je niet een stuk goedkoper met een interrail ticket?

4 likes

Kun je dan ook met de nachttrein? Wel een interessant idee ik ga het onderzoeken

Ik ben vorig jaar voor ongeveer € 100 met de trein en bus naar Zagreb geweest, vanaf daar was het maar anderhalf uur naar Ljubljana dus ik denk dat die route ook wel met bus en trein kan? Ik ben met de nachttrein naar munchen gegaan en toen verder met de bus

2 likes

Ik ben ook eens met de trein gegaan, niet naar Ljubljana maar naar Kransjka Gora, klein dorpje net over de grens. Toen waren we met de trein naar Villach (in Oostenrijk) en daarna nog 30 min met een taxi. Als ik op de kaart kijk zou je wss de trein naar Klagenfurt kunnen nemen (in Oostenrijk ook) en dan daarna misschien met een bus? Bij mij was het iig zeker weten niet zooo duur

2 likes

& @Luzarl thnx voor het meedenken, maar de tickets die ik wilde zijn specifiek voor een prive slaaprijtuig dus daarom zijn ze sowieso al rond de 500 voor 2…

Maar ben er nu nog een keer ingegaan en het is nu gelukt en heb ze gekocht!!!

@Zeester had jij nog andere tips toevallig voor Slovenië? :smirk:

8 likes

Ahh oja dat is ook luxe en duur. Ik had gewoon een stoel. Ik wil wel graag een keer in zo’n rijtuig, lijkt me heel knus en gezellig

3 likes

Ja het lijkt mij ook super gezellig! Als je iets meer comfort wil kun je ook een zit coupe voor alleen je gezelschap boeken zodat je ook wat meer ruimte hebt enzo!

heerlijk!!! echt mn droom

2 likes

Haha mijn vader (arts) zei altijd: 1 is voor cavia’s.

5 likes

Dat je bij de bibliotheek app geleende eboeken niet terug kan brengen, ziet er zo rommelig uit nu de helft gelezen is.

3 likes

Ja en je kunt ze niet verlengen, dat vind ik ook super irritant. Moet je ze opnieuw lenen en de juiste bladzijde opzoeken

2 likes

Ik erger me aan mezelf. Ik ben sinds een paar maanden regelmatig aan 't sporten en merk de effecten (kleding zit wat losser, ik zie zelf dat ik wat afgevallen ben). Maar ik hoor dit totaal niet terug van m’n omgeving. En ik erger me eraan dat ik dus eigenlijk wel complimenten van m’n omgeving verwacht, terwijl ik helemaal niet weet of anderen het ook zien, en ook normaliter 0 commentaar (positief of negatief) op m’n lichaam wil.

5 likes

Mannen die fluiten. Ik bedoel hier niet mee dat catcalling (ja ook kut) maar van die mannen die zo random een beetje vrolijk lopen te fluiten. Vaak oudere mannen. Ik klink heel zuur nu lol.

11 likes

NPO app :expressionless:

8 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Waar erger je je aan? #14 (Deel 8).