Ik vind jou ook kut, so why not.
al die black friday spam in mijn mail
oeh nu wil ik dit
Ik heb de black friday en kerstperiode vorig jaar aangegrepen om me uit te schrijven van alle nieuwsbrieven en nu heb ik dit jaar precies 0 van die ellendige reclamemails gehad. Aanrader hoor.
Die hebben ze bij de Action!
Haha jezus als er iemand hulp verdient (wanneer ze dat willen) zijn het juist die groep mensen. Zo vermoeiend dit soort dom populisme
Ik heb fucking luizen, weer een reden om altijd een condoom te gebruiken
Neem aan geen condooms = kinderen en die brengen luizen mee van school.
Ik heb weer mijn jaarlijks terugkerende ruzie met mijn moeder over het niet kopen van kerstcadeautjes
Zeg dan een keer tegen ze
Hahaha daar ken ik ze niet goed genoeg voor
Misschien passief agressief jouw huis vol hangen met sterren die goed hangen? Wel kans dat zij dezelfde ergernis komen posten dan.
Ik stoor me in deze periode altijd buiten proportioneel erg aan de blauw-witte kerstverlichting. Extra min-punten als mensen die combineren met warm-witte lampjes
Ik zag laatst zo’n huis. De witte lichtjes knipperde ook nog. En er was ook nog een gigantische opblaasbare rendier in de voortaan. Ik kon niet echt naar binnen loeren, maar ik zag een silhouet van een kerstdorp.
Edit: Dit rendier. Zijn hoofd bewoog ook nog eens heen en weer
Misschien lezen ze mee en doen ze het expres
Het kankergezwel in de maatschappij dat juice channel heet
Ik stoor me juist dit jaar aan het gebrek van kerst verlichting hier in de buurt. Vind dat altijd fijn want dan zie ik wat meer in t donker.