Waar erger je je aan? #14

De hoest die steeds terugkomt. Gisteren dacht ik ‘oh hij lijkt bijna weg’ en net werd ik weer hoestend wakker.

3 likes

Same, het is voor de 3e keer terug. Zo klaar mee! Heb dit nog nooit gehad zo snel achter elkaar.

1 like

Ik zit er ook op te wachten, maakt rondjes lopen in de avond extra leuk.

1 like

Er zit hier een kind in het vliegtuig met een roltong toeter. Naaaaaah :cry:

2 likes

Ik ben vandaag stad en land doorgefietst op zoek naar een oranje permanente marker om alle 400 minuscule lampjes een warm laagje te geven. Verkeerde kleur gekocht :smiling_face_with_tear:

5 likes

Jammer. Je had één taak! :tired_face:

Dat je huishoudelijke taken om de paar dagen moet herhalen.

77 likes

Dat ik met een gekneusde(?) enkel op de bank lig terwijl ik vandaag lekker de stad in zou gaan, cadeautjes halen en een taartje eten :sob:

2 likes

Ik kan niemand meer volgens op instagram want ik kreeg deze melding :rage:
image

5 likes

Ik eet een broodje zalm en zo’n draadje blijft tussen mijn tanden zitten en dat geeft zo’n irritante druk :cry:

Ondanks mijn zorgvuldige ‘geen e-mail nieuwsbrieven’ beleid, glipt er nog weleens eentje tussendoor.

Ik erger mij kapot aan reclames die gericht zijn op mensen met het iq van een fruitvliegje. Kreeg donderdag een mail van een bedrijf dat rijmt op ‘sloop je meal’ over personeelskorting die alléén voor medewerkers van het bedrijf geldt. Ik dacht al: wat een simpele bedoening, zogenaamd een ‘foutje’ in het mailbestand, zodat mensen en masse gaan bestellen. En ja hoor, gisteren een ‘sorry’ mail, maar je profiteert wel van de kortingen op black friday. Poeh, nou hé. Die zagen we niet aankomen.

Kansloos. De ipad die ik er ooit voor mijn ouders heb besteld was overigens wel prima en prijsgunstig.

3 likes

Ben je bang dat hun marketingafdeling meeleest?:joy:

8 likes

Ik gok social deal.

5 likes

Ja. :joy:

2 likes

Buy your deal

En dan de eerste twee woorden in het Nederlands.

2 likes

Aan dat ik denk dat ik op zaterdag echt wel chill even de stad in kan om lekker rustig wat cadeautjes te halen. Om vervolgens compleet afgepeigerd en geïrriteerd weer thuis te komen, want natuurlijk was het druk op de parkeerplaats, en in de winkel, en op straat, en liep iedereen in de weg.

Volgende week weer overdoen.

9 likes

Ik kreeg ooit een uitnodiging voor een PUPPYshower, inclusief verlanglijstje. En dat was geen grapje :clown_face:

8 likes

Volgende week is het het weekend voor sinterklaas. Dus veel plezier in de stad dan haha.
Ik zou vroeg gaan als je de drukte wilt ontwijken.

3 likes

Ok tbh dit klinkt leuker dan een baby shower

25 likes

Ik ga dit sowieso vergeten en volgend weekend doen alsof ik gewoon gezel kan shoppen.

6 likes