Waar erger je je aan? #14

deze week al 3x om mn SNAPCHAT :sob: gevraagd door 18/19 jarige jongens

heb een reverse ageing proces gaande lijkt

14 likes

Nightwish? :smirk:

Ik heb trouwens precies hetzelfde; nog niet fit (als in: veel hoesten) en daar heb ik morgen geen zin want ik wil gewoon rustig met de muziek mee kunnen schreeuwen grr

3 likes

Veel plezier! Laaaaang geleden dat ik Nightwish heb gezien.

2 likes

Aan al die oude mannen die jonge influencer meiden volgen.

Vind het gewoon een beetje ranzig om te zien dat m’n oom van 50 en oud collega van 40 (en nog veel meer veel te oude mannen) Juultje Tieleman, Jade Anna en Danique Hosmar volgen. Volg lekker vrouwen van je eigen leeftijd.

25 likes

Fietsen zonder stuurslot

2 likes

‘oh wees blij dat je niet 20 jaar terug die diagnose kreeg! Er is nu genoeg alternatief!’

Meerdere mensen die met zo’n soort antwoord reageren als ik vertel dat ik recent erachter ben dat ik coeliakie heb. Ja, het kan altijd erger maar glutenvrij is duur, vies (nee niet alles maar heb nog weinig goede vervangers gevonden) en superbeperkend, zeker als je ook nog vega eet. Laat mij gewoon dit even verwerken en wennen en rot op :angry:

18 likes

Dat was een mooi moment geweest voor een eenmans KOZP demonstratie :facepunch:t4:

7 likes

Ik zat bij de kapper vandaag en toen zag ik dat ik best wel duidelijke horizontale lijnen heb in mn hals. Weer iets om onzeker over te zijn :rage:

1 like

Aah ik ken het gevoel! Er zijn inderdaad ergere dingen maar ik snap volkomen dat het klote is. En het is inderdaad duur en vaak ook net niet qua smaak. Als je tips nodig hebt dan laat het maar weten! Ik eet inmiddels net een jaartje glutenvrij.

Edit: toevallig vorige week weer controle gehad en ik heb het goed onder controle!

1 like

Ah wat goed dat het bij jou beter onder controle is! Denk dat het vooral erg wennen is en dat dit opeens het nieuwe ‘normaal’ is, deze overgangsfase vind ik gewoon even erg lastig. Weet nog niet welke producten ik fijn vind, weet nog niet zo goed hoe ik straks ga reageren als ik glutenvrij ben maar perongeluk toch eens gluten binnenkrijg etc etc.

Heb nu geen concrete vragen maar als ik toch vastloop ga ik je een berichtje sturen, dank voor het lieve aanbod in ieder geval!

4 likes

Ja het is even schakelen en op sommige momenten verlang ik echt naar “vroeger” maar uiteindelijk voel ik me wel beter. Ik heb gelukkig ook niet extreem veel last als ik perongeluk toch gluten binnen krijg. Hoop dat jij dat ook hebt. Geef een gil als ik je tips kan geven. Uiteindelijk went het maar het is echt wel even kut!

2 likes

DHL komt blijkbaar vandaag een pakketje bezorgen, terwijl morgen ook prima was geweest. Bij het bestellen stond ook bezorging maandag.

Eerst was het tijdsvak 09:00-18:00 en nu krijg ik net een mailtje met een tijdsvak 11:45-18:00 uur :sob:
Ik wilde vandaag ff rustig boodschappen doen en langs wat winkels en nu zit ik voor de 2e dag op rij op bezorgers te wachten.

1 like

Ik kreeg hetzelfde vanochtend maar heb bezorging aangepast naar morgen!

2 likes

Ja had ik gister eigenlijk moeten doen, maar ergens dacht ik nog dit is een foutje dat ze op zondag bezorgen. Ik heb het wel eens last minute aangepast en toen kwam de bezorger alsnog gewoon.

1 like

Ik werd vanochtend rond 10u mn bed uit gebeld door de dhl bezorger :smiling_face_with_tear: en ik slaap niet in een toonbare pyjama en moet dan twee trappen af rennen.

Oke vooruit ik wist wel dat ze vandaag tussen 9:00 en 18:00 zouden komen ofzo (lekker tijdvak ook) en zag dat ik om 9:37 mail had gehad dat ze er tussen 9:45 en 10:35 zouden zijn en dat ik het kon aanpassen als het niet uit kwam. Ook helemaal kut voor die bezorger dat dat nog kan zo lort van tevoren eigenlijk. (Voor zover de bezorger dat nog zou zien en zich eraan zou houden.)

Oh nee dat is helemaal kut, schrik je ook echt zo naar wakker van.

1 like

Hahaha ja ik dacht eerst ook wat is dit geluid en daarna wie de FUCK staat er op dit tijdstip voor de deur??? Oh shit wacht mn pakket kut. Rennen. Die bezorger is hier ook altijd binnen een minuut weer weg naar de volgende deur.

Nou had ik laatst nog ongemakkelijker. Ik had zo’n soa thuistest met zo’n wattenstaafje die ik moest meenemen naar de huisarts in de middag. Echt EXACT het moment dat ik dat daadwerkelijk wilde gaan doen belde de dhl bezorger aan :smiling_face_with_tear: Al was 10-20 sec later nog onhandiger geweest met dat stokje er al in hahahha

3 likes

Krijg zo visite van mijn broer en neefje. Nu heb ik daar voor 50% geen zin in omdat mijn broer altijd hetzelfde verteld. Mijn pa deed dat ook altijd en dat was zo vermoeiend. :face_exhaling:

2 likes

3 muggenbulten waarvan 2 in mn gezicht :unamused:

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Pakketjesirritaties