Waar erger je je aan? #14

Ik erger me aan dit. Wat is dit, hoe moet ik het openmaken, met mijn tanden?? Ik snap echt niet hoe moeilijk het is om er even een lipje aan te maken gvd

18 likes

Ze zijn hier al een uur kankerhard aan het toeteren/vuurwerk aan het afsteken omdat Marokko heeft gewonnen
Echt ga dat lekker op een industrieterrein doen ofzo.

10 likes

Dat ik steeds een heel toffe jurk als reclame krijg. Maar de grootste maat is een 42 :sob:. Ik wil een waarschuwing als kleding niet in size fat verkrijgbaar is

4 likes

Ik ben brak
Laat me slapen
Ga je blijdschap ergens anders op botvieren dan op je toeter

2 likes

Je weet toch waar je woont?
Maar je taalgebruik past wel bij het gedrag wat je vervelend vindt.

18 likes

Heftig, dan zou ik echt geneigd zijn om er 1 ster van te maken. Wat een onprofessioneel gedrag

15 likes

Oké Gerda

2 likes

Is dat het beste wat je hebt?
Ik had wel meer van je verwacht hahahahaha

1 like

? Wtf

8 likes

Kanker - Gerda
Ik had een betere come back verwacht.

Waar reageer jij op dan?

1 like

Lol ik vind dit echt overdreven. Die meid klaagt gewoon ergens over, laat haar. Ik zou mn verwachtingen bijstellen.

17 likes

Wat irritant

9 likes

Misschien omdat de Qatar situatie niet ‘ aside’ is
Hier letterlijk auto’s de lucht in lijken te gaan van de vuurwerkbommen en deze shitshow nu al twee uur duurt

Is de overwinning zo bijzonder of zijn ze gewoon blij? Of allebei?

1 like

Geen idee ik heb niet naar buiten gekeken maar van elke auto die in de straat staat is het alarm aan en het vuurwerk zijn zo te horen letterlijk bommen

Vieren oke maar vuurwerk vind ik (altijd) stom. Ook met oud en nieuw en alle andere gelegenheden😅. Behalve zo’n georganiseerde dat is ook nog wel leuk (alleen zielig voor de dieren enzo).

13 likes

Kanker is een top woord
Het klinkt goed. Lekker harde klanken en het geeft aan hoe kut iets is
Schelden met kanker zou echt genormaliseerd moeten worden

16 likes

In andere landen wordt geloof ik ook niet gescholden met ziektes. Eerder met poep of seks. Volgens mij zegt dat wel wat over onze cultuur.

6 likes

Lol hier is men zo blij dat er vanalles in de fik gaat en bewoners op eigen risico hun wijk in mogen omdat de politie de veiligheid niet kan garanderen. Gezellig!

1 like

Volgens mij verschillen wij dan van mening haha. Ik vind het heel onrespectvol naar anderen toe. Je weet nooit wie je er mee kwetst. Ik denk dat het past bij onze directe cultuur. Alles mag je zeggen zo lang je je aan de grondwetten houdt. Zelf vind ik het erg lastig om aan te horen. Schelden hoort nog ergens leuk te zijn? Er is voor mij niks leuks aan dodelijke ziektes.

8 likes