Houtkachels en de achterlijke lui die stoken terwijl het supervochtig of mistig is
Sowieso haat ik het als ik savonds de slaapkamer opkom waar het raam heeft open gestaan en het naar rook stinkt omdat mān buren elke dag hun houtkachel aansteken
Ja! Kan hier verdorie net ventileren omdat zij zoān kutding hebben. Zo aso
Automobilisten die zonder enige vorm van verlichting rijden tijdens dichte mist
Dat Ongehoord Nederland direct na het NOS Journaal van 12 uur komt?? Vroeger waren het volgens mij gewoon herhalingen tot het hele uur.
Alleen het voorstukje al, brr. Over het advies korter te douchen en zij vatten het op als ābetuttelingā.
Dit moet toch gewoon ergens achteraf om 1 uur 's nachts, niet zo prominent midden op de dag.
Ik heb koekjes besteld bij iemand en ik wist dat de ophaaldag zaterdag zou zijn. Maar nu krijg ik een berichtje dat ik ze op kan halen tussen 10:00 en 11:00 en ik kan dan op geen enkele mogelijkheid (kind ligt in bed, vriend weg). En nu doet dat meisje heel moeilijk daarover dat ik niet kan. Terwijl ik het niet heel onredelijk vind als ik vraag of het ook 1,5 uur later kan.
Ze noemen de mensen in China die protesteren āwappiesā alsof ze nu eindelijk gelijk krijgen dat coronamaatregelen in welke vorm dan ook belachelijk zijn terwijl je Nederland en China gewoon niet kunt vergelijken.
Ze vonden ook nog ƩƩn Marokkaanse jongen die de rellen wel chill vond dus die krijgt ook een podium om te laten zien dat alle Marokkanen zouden gaan rellen. Mijn god.
Al die tips over āduurzameā kerstbomen of āduurzameā kerstversiering
How about geen kerstboom
Pff ja hier ook. Heeft iemand zich weleens verdiept in een luchtreiniger? Geloof nooit dat dit heel gezond slapen is
Wat saai
Ja eens. Ik heb al meer dan 11 jaar een grote mensen baan en bij dezelfde baas en snap de helft nog steeds niet.
De NOS-app die me ondanks dat ik de sportmeldingen heb uitgezet toch notificaties stuurt over het Nederlands elftal op het WK. Rot op.
Grinch
Inloggen bij/met DigiD app net ongeveer hemel en aarde moeten bewegen om mān ww te kunnen wijzigen
Ik draai echt door van het wachtmuziekje van Kwantum
Edit: fucking driekwartier in de wacht. It couldāve been an email.
Mensen die hun weekenden altijd ver vooruit en helemaal vol hebben gepland. Nooit ruimte voor een spontaan plan op korte termijn of als je een een keer met een groep iets wil plannen kom je uit in half februari lol
Het is ook een drukke periode die eraan komt. December is altijd hectisch. En als mensen fulltime werken dan lopen je weekenden ook snel voor met klusjes/standaard afspraken etc.
Ik vind het soms ook vervelend, maar ik snap het wel.
Misschien zijn er van die proef verpakkingen van te koop? Ik ken wel iemand die voor haar werk een grote doos van lipton of pickwick bij de groothandel haalde waar allemaal verschillende smaken in zaten. En dan 10-15 ofzo per smaak. Is misschien wat overdreven groot, misschien zijn ze er ook wel kleiner.
Voor pickwick in ieder geval bestaat ook iets per zakje
Wow, ik wist niet dat er zoveel Pickwick smaken waren! Wel leuk om cadeau te doen
Mensen van marktplaats die telkens te laat komen: nu weer 20 min in een postnl punt aan het wachten om auto te laten overschrijven.